jaquote:Op woensdag 6 april 2011 16:39 schreef Freddeh het volgende:
En hij stond voor 75 online? En dan voor 250 verkocht? Wtf!?
Enne, @ Oksel: Binnenkort toch meet bij Gripper?
Neehee, eerst moet de tuin af!quote:Op woensdag 6 april 2011 16:39 schreef Freddeh het volgende:
En hij stond voor 75 online? En dan voor 250 verkocht? Wtf!?
Enne, @ Oksel: Binnenkort toch meet bij Gripper?
Komt door de nitraten geloof ik. Net als bij spinazie. Geloof dat de negatieve effecten van de hoge nitraat inname nog niet goed is onderzocht.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:47 schreef ursel het volgende:
Kom maar op met die meet.![]()
Iemand trouwens al aan de bietensap gezeten?
http://www.omroepwnl.nl/nieuws/bietensap-als-doping
Ok.. Niet dat ik het ga proberen, Heb ut niet nodigquote:Op woensdag 6 april 2011 16:48 schreef No-P het volgende:
[..]
Komt door de nitraten geloof ik. Net als bij spinazie. Geloof dat de negatieve effecten van de hoge nitraat inname nog niet goed is onderzocht.
In België was er vorig jaar een keer een item over in het (sport)nieuws en toen was het niet meer aan te slepen een tijdje.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok.. Niet dat ik het ga proberen, Heb ut niet nodig![]()
De Lidl gaat morgen weer fietsspullen in de verkoop gooien trouwens
Hier in de buurt niet zo heel veel soeps zag ik...quote:Op woensdag 6 april 2011 16:49 schreef ursel het volgende:
[..]
Ok.. Niet dat ik het ga proberen, Heb ut niet nodig![]()
De Lidl gaat morgen weer fietsspullen in de verkoop gooien trouwens
Die is helemaal niet slecht. Heb 'm een paar jaar geleden gekocht. Wel het gereedschap dat je vaak gebruikt in goede kwaliteit bijkopen, het gereedschap dat je af en toe nodig hebt kun je dan uit het kofer nemen.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:30 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Zit die gereedschapskist van de Lidl te overwegen, heb ik gelijk alles in huis. wel jammer dat ik vorige week een losse pedaalsleutel heb gekocht, maar goed...
Was er toevallig vandaag ook en heb ook een paar gekocht, eens zien of ze bevallen..quote:
Werk je nog halve dagen Tommeke? En bevalt 't nog een beetje?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:06 schreef Tommeke het volgende:
Hebben ze hoge witte sokken bij de Lidl? Echt hoog zeg maar?
Ik ga ook proberen erbij te zijn de 28e, maar kan nog niets garanderen.
Heb vandaag weer heerlijk 5 uurtjes gekoerierd. Morgenochtend weer en dan 1,5 liggen.
Vrijdagavond koers! Het Open Fries Kampioenschap!
2 á 3 halve dagen per week. Soms een hele dag. Ik wil ook nog een beetje op m'n koersfiets kunnen zitten.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Werk je nog halve dagen Tommeke? En bevalt 't nog een beetje?
Ja, ik werk meestal tussen 3 en 5 hele dagen; 8 tot 10 uur per dag. Het is druk bij ons johquote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Tommeke het volgende:
[..]
2 á 3 halve dagen per week. Soms een hele dag. Ik wil ook nog een beetje op m'n koersfiets kunnen zitten.
Jazeker, niets zo leuk als met een ATB door de stad raggen. Hoewel ik soms ook op een Bullit moet, niets aan
Ben jij nog veel aan het koerieren?
Morgen gaat er alleen iemand met me mee, omdat het de laatste dag van m'n proefdag is. Komt wel goed denk ik, die route die ik dan moet rijden doe ik met m'n ogen dicht tegenwoordig
Ik wil jullie nog ff wijzen op het volgende:
http://indekken.nl/?random=1
Een mooie verzameling smoesjes, gebruikt door leden van m'n vereniging. Gemaakt door iemand die op z'n stage te weinig te doen heeft!
Als ik meega wil ik ook de 150 km doen. Probleem wordt wel dat we dan tussen 7.30 en 9.00 uur moeten starten, en ik kan pas vanaf 09.00 uur de trein hebben. Dus weet niet of dat praktisch gaat werken.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:56 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi! Lekker gefietst vandaag.
Onder voorbehoud kom ik op de meet de 28e, ik moet nog even kijken of ik 't ga redden. Maar vast wel. Ik wil de 150km wel doen maar 110km zou ook oké zijn.
Ok!quote:Op woensdag 6 april 2011 15:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Nee, ga pas 22 en 23 april (foutje). Van de AGR was bekend dat die dat weekend was.
Is er niet iemand anders in jouw regio die ook wil komen met de auto?quote:Op woensdag 6 april 2011 20:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Als ik meega wil ik ook de 150 km doen. Probleem wordt wel dat we dan tussen 7.30 en 9.00 uur moeten starten, en ik kan pas vanaf 09.00 uur de trein hebben. Dus weet niet of dat praktisch gaat werken.
[..]
Ok!Ik zal dat weekend ook veel op de fiets zitten in Zuid-Limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |