Zeker met Google gezocht op 'skinny celeb'?quote:
gewoon slank?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker met Google gezocht op 'skinny celeb'?Lekkere suggestieve foto.
Andere foto, zelfde dag:
[ afbeelding ]
Skinny? Nee, niet echt... gewoon slank...
goeie!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef SEMTEX het volgende:
ik zit me verbazen over het gebrek aan een SC-topic hier in SHO. Zou veel bagger in andere topics schelen, want dan kunnen we gewoon door bekvechten
Ik heb bij Keira Knightly toch altijd het idee dat het voor een groot deel haar bouw is. Die zichtbare ribben bij haar borst zijn niet zo mooi, maar ze heeft toch vrij normale armen, bijvoorbeeld?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb bij Keira Knightly toch altijd het idee dat het voor een groot deel haar bouw is. Die zichtbare ribben bij haar borst zijn niet zo mooi, maar ze heeft toch vrij normale armen, bijvoorbeeld?
Maar die is er allang hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef SEMTEX het volgende:
ik zit me verbazen over het gebrek aan een SC-topic hier in SHO. Zou veel bagger in andere topics schelen, want dan kunnen we gewoon door bekvechten
Geen uitstekende bottten te zien!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Keira Knightley is eerder afgetraind:
[ afbeelding ]
Hij (Rupert Friend) is weer vrijgezelquote:Op woensdag 6 april 2011 11:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Geen uitstekende bottten te zien!
lekkere kerel trouwens
duhhh..quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef Tsunade het volgende:
Ach, Tukker komt in elk topic zeiken tegenwoordig. Maak je niet druk dude het is sho.![]()
O nee want nu zijn we weer een stel dikke huisvrouwen
zo wat had ze een mooi figuur eerst, dat magere van nu is echt niet mooiquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef snakelady het volgende:
eeuwig zonde, ze had zo'n prachtig figuurtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zit niet echt veel verschil tussen hoor. Behalve dat ze op de ene gezond (oranje) oogt en op de andere foto's grauw. (En ze kantelt haar heupen naar achteren, icm groothoek, waardoor je een vertekend perspectief krijgt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef snakelady het volgende:
eeuwig zonde, ze had zo'n prachtig figuurtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg wat ziet Taylor eruitquote:Op zondag 17 april 2011 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
1 van de Real Housewives of Beverly Hills:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)y-bikini-photos.html
Ze had op haar bruiloft een jurk aan waar voorgevormde heupen in zaten omdat ze anders te dun was/leek. Mij lijkt dat ze dat niet zou willen als ze speciaal voor haar bruiloft zou vermageren. De Britse Tabloids schrijven zoveel onzin dat ik haar het voordeel van de twijfel zou geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 07:17 schreef female81 het volgende:
*kick*
Alsjeblieft Kate, eet eens wat.
[ afbeelding ]
Volgens de berichten schijnt ze voor haar bruiloft al afgevallen te zijn van maat 36 naar 34, en daarna zijn er nog eens enkele kilo's vanaf gegaan.
Dit is wel echt ziekelijk. Hangt ook erg veel uit in de sportschool vermoed ik.quote:Op zondag 17 april 2011 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of ze op al die foto's haar buik inhoudt. Of zou ze zo'n ingevallen buik hebben?quote:Op zondag 17 april 2011 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik denk ook dat ze haar buik (voor zover ze die heeftquote:Op maandag 18 juli 2011 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze op al die foto's haar buik inhoudt. Of zou ze zo'n ingevallen buik hebben?
daar mogen wel wat pondjes bij inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 07:17 schreef female81 het volgende:
*kick*
[ afbeelding ]
Volgens de berichten schijnt ze voor haar bruiloft al afgevallen te zijn van maat 36 naar 34, en daarna zijn er nog eens enkele kilo's vanaf gegaan.
oh zij is idd wel wat magerder geworden sinds de bruiloft..quote:Op maandag 18 juli 2011 07:17 schreef female81 het volgende:
*kick*
[ afbeelding ]
Die is anders ook behoorlijk dun ...quote:
Maar droeg geen slipje tijdens de bruiloftquote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die is anders ook behoorlijk dun ...
quote:zo 24 jul 2011, 13:02
Kate en Pippa Middleton geven slecht voorbeeld
AMSTERDAM - Kate en Pippa Middleton worden door steeds meer anorexia-patiënten gezien als voorbeeld.
Op 'pro-anorexia'-wesbites zijn steeds vader de foto's van de slanke Middleton-zusjes te vinden, zo schrijft Today Healthy.
Kate en Pippa zijn voor de pro-ana sites een 'thinspiration'. Hun foto's worden gebruikt op fora waarin wordt uitgelegd hoe patiënten binnen no time gevaarlijk dun kunnen worden. Ook Victoria Beckham en de Olsen-tweeling Mary-Kate en Ashley zijn erg populair op de gevaarlijke websites.
Prins William zou zich ernstige zorgen maken om de gezondheid van zijn vrouw. De prins en zijn vrienden vrezen dat Kate een eetstoornis heeft, omdat ze in korte tijd veel is afgevallen en steeds dunner lijkt te worden. William zou zijn echtgenote daarom goed in de gaten houden. "Hij wil dat Kate gelukkig en gezond is. Hij probeert slechte eetgewoonten meteen de kop in te drukken", zo liet een insider eerder weten.
Aanleg zou kunnen, moeder is ook redelijk slank. Maar all drie hebben ze in aanloop naar het huwelijk wel een dieet gevolgd (het Durkan dieet), waardoor ze nog slanker werken (alsof dat nog nodig was)quote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef Sushimonster het volgende:
Als de zusjes beiden zo dun zijn zou het ook nog best eens aanleg kunnen zijn. Sommige mensen vallen af als ze onder druk staan.
En dat domme gedoe altijd over "slecht voorbeeld voor anorexia-patiënten"... Anorexia-patiënten hebben een geestelijke ziekte, gekoppeld aan een minderwaardigheidscomplex. Dat krijg je niet van het kijken naar foto's. (Op een thinspiration-site nog wel. Ergo, die waren al ziek in hun hoofd voordat ze überhaupt een plaatje van Kate of Pippa zagen, anders kwamen ze daar niet.)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:20 schreef Grunge. het volgende:
Ik kan me een foto van Kate herinneren waarop ze blote armen had en daar was ze eng dun. Gek genoeg kan ik die foto niet meer vinden.
Mja, ik kan er ook geen vinden die 'schokkender' is... Het moet bijna wel die foto zijn.quote:
Gooi er eens snel een Hamburger inquote:
Holy crap! Nog even en ze past in die handtas.quote:
nouja ''normal'' wil ik ook niet zeggen ,quote:Op maandag 12 september 2011 12:33 schreef karoltje het volgende:
En ze kwam hier vandaan:
[ afbeelding ]
Met dit onderschrift erbij: Peaches ranted to her friends: 'How dare anyone say I look fat? I look sexy. I look great, I'm normal - not like these fake skinny LA girls.'
In de spiegeling van de autoportier zie je hoe mager haar gezicht is: skin and bonesquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ali Lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je gaat je afvragen of daar uberhaupt nog wel een darmgestel inzit? en zo ja ... waarquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef kvd het volgende:
zullen we Ali er nog meer weer eens een keertje ingooien
[ afbeelding ]
Is zij 18??? Verschrikkelijk. Ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze 30 wordtquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog niet eens 18 jaar, maar je zou haast denken dat ze 30 is.
Ook daar idd.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:24 schreef static het volgende:
Oftewel: 'Demi Moore voor behandeling in afkickkliniek'
quote:Victoria Beckham had obsessie met afvallen
Laatste update: 24 maart 2012 18:11 info .LONDEN - Victoria Beckham was tijdens haar zwangerschap van dochter Harper al niet dik, maar na de bevalling wilde ze de overmatige kilo's alsnog zo snel mogelijk kwijt. Het werd zelfs een obsessie.
Foto: Wenn.com Dat meldt Digital Spy. "Ik trainde constant. Ik rende veel. Ik deed het zes dagen per week. Als ik eenmaal ergens mee bezig ben, word ik al snel obsessief", vertelt de vrouw van David Beckham.
Ook zocht Victoria kleding uit waardoor ze dunner leek. "Ik ben nooit een 1.80 meter lang, dun model geweest. Dus wilde ik een illusie creëren."
."Mensen denk dat ik langer ben dan ik in werkelijkheid ben. Niet vanwege de schoenen die ik draag, maar door de manier waarop ik me kleed. Het is allemaal vrij gestroomlijnd."
Harper Seven, het vierde kind van Posh, kwam in juli ter wereld.
Met vette friet en mayo!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef tong80 het volgende:
Ole wat vind je er zelf van ? Die heeft toch een broodje Dubbele MAC nodig ?
quote:do 29 mrt 2012, 15:09
Graatmagere Victoria Beckham: voorbeeld voor doorsnee vrouw
AMSTERDAM - Victoria Beckham, bekend van de Spice Girls, haar huwelijk met stervoetballer David Beckham en haar extreem dunne verschijning, is ervan overtuigd een voorbeeld te zijn voor de gemiddelde vrouw.
Vic, die bonen, bevroren druiven, gestoomde vis en rauwe groenten in haar lijstje van favoriete snacks heeft staan, past in een maatje 34. Ter vergelijking: de "doorsnee" vrouw haalt kledingstukken van maat 44 uit het rek. Toch claimt de voormalig Spice Girl dat ze net als iedere andere Britse vrouw is. Met haar eigen creaties wil ze dan ook de massa bedienen.
Victoria legt in een interview met Harper's Bazaar uit dat ze daarom het liefst haar eigen kleding draagt; om zich een te kunnen voelen met de klant. Ze moet wellicht wel even wat meer research doen wil ze haar kledinglijn slijten aan de gemiddelde Britse, die zich ten eerste nooit in een broek van Vics collectie zal kunnen wringen en die zich ten tweede zo'n kledingstuk verreweg niet kan veroorloven.
quote:Nieuws » Prive
do 29 mrt 2012, 16:26
Glennis Grace zoekt diëtiste van onze redactie
AMSTERDAM - Zangeres Glennis Grace kan eten wat ze wil, maar er blijft niets aan haar slanke lijf plakken.
"Ik kan behoorlijk eten maar waarschijnlijk niet vet genoeg. Weet iemand een goeie diëtiste?", schrijft ze op twitter. Glennis is de afgelopen tijd wat klio's kwijtgeraakt. Volgens haar niet door een eetprobleem of stress.
"Ik ben tevreden over mezelf hoor, maar er gaat meer af dan aan en ik eet echt veel." De 33-jarige Glennis heeft in het verleden wel te kampen gehad met een eetprobleem.
Hoe oud is zij? Ze ziet eruit als 12 en ik had, net zoals zoveel meisjes van die leeftijd, ook zo'n benen op die leeftijd.quote:Op maandag 2 april 2012 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ciara Bravo, disney sterretje
[ afbeelding ]
Ze is 15.quote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoe oud is zij? Ze ziet eruit als 12 en ik had, net zoals zoveel meisjes van die leeftijd, ook zo'n benen op die leeftijd.
Ze is nog geen maand 15. Genoeg meiden van 14/15 die zo'n lijf hebben. Vind dit geen anorexia. Dikke kans dat ze halverwege 16 er al heel anders uitziet.quote:
Leuke woordspeling.quote:Op maandag 2 april 2012 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze is nog geen maand 15. Genoeg meiden van 14/15 die zo'n lijf hebben. Vind dit geen anorexia. Dikke kans dat ze halverwege 16 er al heel anders uitziet.
Nah, ik woog op die leeftijd 42 kilo en ik had toch echt geen anorexia.quote:Op maandag 2 april 2012 17:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
In dat geval wordt het tijd voor wat kilootjes extra.
Ho, je hoort mij ook niet zeggen dat ze anorexia heeft, iemand anders heeft die foto geplaatst. Ik denk ook echt niet dat ze anorexia heeft, haar armen zien er best gezond uit. Ik heb ook iemand in de familie die zeer mager is en waarvan mensen op straat ook na zullen fluisteren dat ze anorexia heeft terwijl zij gewoon prima eet.quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, ik woog op die leeftijd 42 kilo en ik had toch echt geen anorexia.
op mijn 18de woog ik ook nog maar 47 kilo overigens, geen idee hoe dat kwam, zowel mijn moeder had dat als nu mijn oudste dochter, die is bijna 7 en weegt 19 kilo en eet ook gewoon goed.
Mwoah, d'r leeftijd laat mij gewoon denken dat dit gewoon die 'awkward' fase is. Al wel lang, maar nog erg dun. Valt weinig een voorbeeld/rolmodel aan te zijn; dat is gewoon iets waar de meesten doorheen gaan. De een alleen wat later dan de ander.quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef SEMTEX het volgende:
Het is ook een beetje een twijfelachtige foto, je ziet aan haar gezicht wel dat er nog wel wat babyvet zit. Je weet het alleen nooit met die kids onder dat absurde Disney regime. vraag me ook af of het een goed voorbeeld is voor kinderen
Klopt, alleen dat snapt de dikke puber niet altijdquote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwoah, d'r leeftijd laat mij gewoon denken dat dit gewoon die 'awkward' fase is. Al wel lang, maar nog erg dun. Valt weinig een voorbeeld/rolmodel aan te zijn; dat is gewoon iets waar de meesten doorheen gaan. De een alleen wat later dan de ander.
Zo'n jurkje zou toch echt wel mooier staan als ze het wat meer 'vulde'. Slank vind ik ook mooi, maar het moet niet teveel ten koste gaan van je rondingen. Dan is vijf kilo meer echt mooier. Aan de andere kant: het is ook moeilijk het precies goed te doen. Als je zo in the spotlights staat als zij kan ik me wel voorstellen dat je wat geobsedeerd raakt over 'slank zijn' en misschien een beetje overdrijft. Je zag dat toen ook gebeuren bij de Spaanse kroonprinses. Ik vind haar wel eng.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:56 schreef female81 het volgende:
Het ergst is nog dat bladen als Grazia er vol enthousiasme over schrijven, over haar 'slanke figuurtje'.
Waar zie jij anorexia?quote:
Ze is best dun, maar lijkt nog dunner door dat korset.quote:
Ten tijde van de film labyrinth:quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ken haar niet. Maar ziet er niet gezond uit.
Heb je een foto van vroeger ?
Shit die was zo mooi. Met David Bowie toch ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ten tijde van de film labyrinth:
[ afbeelding ]
recenter:
[ afbeelding ]
Trinnyquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef Karina het volgende:
Trinny Woodall (van o.a. Missie Hollland).
[ afbeelding ]
En vooral hier, haar rug![]()
[ afbeelding ]
Dit is toch echt wel wat anders dan die ielige, vetloze beentjes hierboven.quote:Op zondag 2 september 2012 13:22 schreef Iwanius het volgende:
Jongens je moet niet vergeten dat je op een scherm (film of tv) er altijd voller uitziet dan irl.
En daar in de Amerikaanse Hollywood industrie (net zoals de mode-industrie) dun de maat is, werken al die actrices zich uit de naad om wanneer ze het niet meer van hun jeugdigheid moeten hebben om er zo dun mogelijk uit te zien want anders ben je gewoonweg afgeserveerd daar.
Iemand die ook weleens verweten wordt anorexia te hebben is onderstaande actrice alleen is dit gewoonweg niet zo omdat ze gewoon zo gebouwd is en normaal eet.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Misschien is ze inderdaad wel zo gebouwd, maar ik vind het er maar eng uitzien.quote:Op zondag 2 september 2012 13:22 schreef Iwanius het volgende:
Jongens je moet niet vergeten dat je op een scherm (film of tv) er altijd voller uitziet dan irl.
En daar in de Amerikaanse Hollywood industrie (net zoals de mode-industrie) dun de maat is, werken al die actrices zich uit de naad om wanneer ze het niet meer van hun jeugdigheid moeten hebben om er zo dun mogelijk uit te zien want anders ben je gewoonweg afgeserveerd daar.
Iemand die ook weleens verweten wordt anorexia te hebben is onderstaande actrice alleen is dit gewoonweg niet zo omdat ze gewoon zo gebouwd is en normaal eet.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon echt zielig, hoe lelijk moet zij zichzelf vinden. En je gezicht verbouwen, én jezelf uithongeren. Enkeltje naar een goede psychiater voor haar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Deelnemer Engelse Big brother:
[ afbeelding ]
Ik vind haar gewoon tenger, echt niet anorectisch. Op haar armen zie je gewoon spier- en vetmassa, al is het niet veel.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef Iwanius het volgende:
Zoals ik in een ander topic al zei: Dit soort vrouwen (celebrities?) weten niet beter daar zij een beeld vanzichzelf geschapen hebben die alleen gereflecteerd is van wat ze in modebladen zien en wat door de filmindustrie ( lees= Hollywood) is geschapen nl.: DUN is MOOI.
[ afbeelding ]
.quote:Het gaat niet goed met Angelina Jolie. Vrienden van de actrice zijn bang dat ze de virale leverontsteking Hepatitis C heeft opgelopen tijdens haar jeugd, zo schrijft de National Enquirer.
Angelina zou zijn afgevallen tot 43 kilo en zijn ingestort. Klassieke symptomen van de ziekte zouden wijzen op Hepatitis C. Het roekeloze gedrag tijdens haar jonge dagen, onder andere het gebruik van drugs, zou de oorzaak zijn.
'Door de gezondheidscrisis is ze aan een enorme hoeveelheid stress onderworpen. Het maakt haar leven kapot', schrijft het magazine. Brad Pitt zou verwoede pogingen doen zijn aanstaande vrouw gezond te houden.
De 37-jarige Jolie, moeder van zes kinderen, werd in april benoemd tot speciaal gezant van de UNHCR
Hepatitis C is iets anders dan anorexia hequote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
Met angelina Jolie gaat het ook fantastisch. Die weegt 43 kg
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-maar-43-kilo.dhtml
[..]
.
Geloof je dat nou zelfquote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Hepatitis C is iets anders dan anorexia he
quote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Geloof je dat nou zelf, dat mens ziet er al jaren zo uitgehongerd uit. Het enige wat haar kan redden is Rehab, samen met Keira en Paris Hilton
Dus al best langquote:Het roekeloze gedrag tijdens haar jonge dagen, onder andere het gebruik van drugs, zou de oorzaak zijn.
ik wil best geloven dat het een deel door de drugs komt. Maar als ze niet weet te stoppen, zou ze eens een kliniek moeten opzoeken. Want mamma Angelina heeft 10 kinderen op te voeden die tegen haar opkijken niet?quote:Op maandag 24 september 2012 20:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[..]
Dus al best lang
Maar goed, het kan inderdaad zomaar iets anders (anorexia) zijn.
Als je 43 kilo weegt lijkt het me gruwelijk vermoeiend om de hele dag te moeten regelen, politieagent spelen, rondsjouwen met van alles, en wat dies meer zij, dus wat het ook is, het lijkt me slim als ze er wat aan doet ja...quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik wil best geloven dat het een deel door de drugs komt. Maar als ze niet weet te stoppen, zou ze eens een kliniek moeten opzoeken. Want mamma Angelina heeft 10 kinderen op te voeden die tegen haar opkijken niet?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 06:29 schreef Mariposas het volgende:
Ik kende haar verder niet, maar dit is Antonia Campbell-Hughes, en die speelt blijkbaar Natascha Kampusch in een film over de ontvoering en gevangenschap vaN Natascha (3096).
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
bron
Maar dit was volgens mij geen crashdieet, google haar maar eens, een aardig dunne damequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef female81 het volgende:
Misschien heeft haar lijf door dit crashdieet wel zó'n opdonder gekregen, dat ze gelijk ontzettend dik wordt zodra ze weer normaal gaat eten.
Je leest het over mensen die aan Expeditie Robinson hebben meegedaan en 10 á 15 kilo zijn afgevallen weleens, dat ze ná de expeditie gelijk uitzetten en veel dikker worden dan ze voorheen waren. Ook bij ex-deelnemers die beweren niet constant chips e.d. te vreten. Dan is het metabolisme een beetje in de war.
Ik vraag me nog meer af hoe men erbij komt dat ze 43 kg weegt. Hoe komen ze erachter? Is er een paparazzo die haar weegschaal heeft gejat? Haar dokter in Frankrijk die de tabloids belt? Al die vragenquote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
Met angelina Jolie gaat het ook fantastisch. Die weegt 43 kg
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-maar-43-kilo.dhtml
[..]
.
Ja, nu je het zegt ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vraag me nog meer af hoe men erbij komt dat ze 43 kg weegt. Hoe komen ze erachter? Is er een paparazzo die haar weegschaal heeft gejat? Haar dokter in Frankrijk die de tabloids belt? Al die vragen
treu , treuquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:19 schreef Skaai het volgende:
Angelina Jolie hoeft zich niet te bewijzen voor castings johdie wordt gevraagd, die hoeft geen auditie meer te doen
Ik zit me eerder af te vragen wat ze in godsnaam aan heeftquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Selma Blair
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)son-Arthur-park.html
Bwahaha droogklootquote:
Verbazing x 2quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Selma Blair
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)son-Arthur-park.html
Nou...dan heb ik ook anorexiaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Janice Dickinson
[ afbeelding ]
Prachtige pose ook.
Volgens mij is van haar al langer bekend dat ze het heeft... maar ik kan er naast zitten hoor.quote:
Wat jij mist is het feit dat sommige meisjes/vrouwen gewoon erg "dun" zijn enquote:
naast de houding ook de activiteit en kleding. Ze is aan het rennen zonder bh. Dat geeft ook niet de meest mooie plaatjes qua decolleté...quote:Op zaterdag 22 december 2012 16:31 schreef WRH het volgende:
het hangt er ook zo van af in welke houding je gefotografeerd wordt.
in het geval van Selma zie je dat ze half krom naar voren geleund staat en ook nog met de armen naar voren. ik heb een hele normale maat 34 (ben ook niet zo lang) en echt niet heel dun, maar als ik naar voren gekromd ga staan en ook nog mijn armen naar voren doe, dan kun je bij mij ook mijn sleutelbeenderen zien uitsteken en bij het gedeelte eronder alle botjes zien. . dat zie je geregeld bij gewoon slanke mensen, dat is echt geen super dun of anorexia.
Het lijkt me toch dat de fotograaf of ontwerper van die show dat gewoon vraagt, om die blik.quote:Op zondag 23 december 2012 07:40 schreef female81 het volgende:
Ik vond het in het programma best een mooie meid, maar dat is er nu wel af. Ze kijkt er ook zo vreselijk zuur bij, op bijna elke foto.
Tja, als ze die blik op werkelijk (minimaal) 95 % van haar foto's heeft, ga ik toch denken dat het meer is dan 'wat de fotograaf of ontwerper vraagt'.quote:Op zondag 23 december 2012 10:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het lijkt me toch dat de fotograaf of ontwerper van die show dat gewoon vraagt, om die blik.
En ze heeft nou eenmaal die forse(re) rechte wenkbrauw, dat maakt al gauw nors. Maar ik zie haar ook liever wat vrolijker
Wel goed dat ze het zo goed doet zeg!
Oh ik wist niet dat Kim Feenstra ook dat soort shows heeft gelopen, ik dacht dat die enkel van die commerciële zut en reclames deed.quote:Op zondag 23 december 2012 17:55 schreef female81 het volgende:
[..]
Tja, als ze die blik op werkelijk (minimaal) 95 % van haar foto's heeft, ga ik toch denken dat het meer is dan 'wat de fotograaf of ontwerper vraagt'.
Kim Feenstra heeft ook stevige wenkbrauwen, maar komt niet zuur op me over.
Jezus, ik dacht dat ik alles wel gezien had maar dit is echt bizar!quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef Turbomuis het volgende:
Valeria Levitin, 'bekend' als 's werelds dunste vrouw, wil haar 'bekendheid' gebruiken om (vooral) meisjes te waarschuwen voor de gevaren van anorexia. Ze weegt 4 stone. (bijna 25,5 kilo).
Ze krijgt dagelijks fanmail van meisjes die haar vragen hoe ze ook zo dun moeten worden...
[ afbeelding ]
Filmpje:
alle jezusquote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef Turbomuis het volgende:
Valeria Levitin, 'bekend' als 's werelds dunste vrouw, wil haar 'bekendheid' gebruiken om (vooral) meisjes te waarschuwen voor de gevaren van anorexia. Ze weegt 4 stone. (bijna 25,5 kilo).
Ze krijgt dagelijks fanmail van meisjes die haar vragen hoe ze ook zo dun moeten worden...
[ afbeelding ]
Filmpje:
Dit. Wat, kan haast niet bevatten dat iemand écht zo dun is?quote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:35 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vraag me af hoe het kan dat ze nog leeft. Je organen moeten op een gegeven gaan falen als je zo dun bent
Erg hequote:Op vrijdag 18 januari 2013 15:17 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alle jezus![]()
dat is echt heel verdrietig, ze is gewoon een wandelend lijk.
Sondevoeding is de enige mogelijkheid om "snel" aan te komen. Te snel mag ook niet, want zeker in dit soort gevallen is er het risico van refeeding syndrome, waardoor je organen juist kapot gaan en je hart het begeeft omdat ze opeens aan het werk moeten.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 16:09 schreef Uccie het volgende:
Zou het nou echt niet mogelijk zijn om zo iemand met bepaalde therapie in korte termijn wat aan te laten komen, in die staat is het toch onmogelijk jezelf daarover heen te helpen. Ik heb geen eetstoornis maar moet wel snel aankomen en ik heb zelfs hulpvoeding van de dietiste gekregen.
Ik zie niet in hoe dit ooit nog goed moet komen, maar ik hoop het wel van harte.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:17 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Sondevoeding is de enige mogelijkheid om "snel" aan te komen. Te snel mag ook niet, want zeker in dit soort gevallen is er het risico van refeeding syndrome, waardoor je organen juist kapot gaan en je hart het begeeft omdat ze opeens aan het werk moeten.
ben ook bang van niet. Deze dame is nog dunner dan Isabella Caro (die toen in die campagne van Benetton zat) en die heeft het helaas ook niet gehaald, die was te ver heen...quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie niet in hoe dit ooit nog goed moet komen, maar ik hoop het wel van harte.
Klopt. Zo'n meisje in België woon nog maar 21 kilo. Ze was vastbesloten weer beter te worden en ze begon weer te eten. Toen is ze overleden, omdat haar lichaam niet meer tegen zo "veel" voedsel kon.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:17 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Sondevoeding is de enige mogelijkheid om "snel" aan te komen. Te snel mag ook niet, want zeker in dit soort gevallen is er het risico van refeeding syndrome, waardoor je organen juist kapot gaan en je hart het begeeft omdat ze opeens aan het werk moeten.
En/of ramptoerisme (voor mezelf de reden om hier te kijken, ben zelf onder de 40 kilo gedaald toen ik vijf jaar terug ziek werd, en zie deze plaatjes juist meer als een 'dat nóóit meer'-ding.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:33 schreef alors het volgende:
Hoe komt dit topic aan zoveel viewsDenken anorexia meisjes hier soms thinspiration te vinden?
![]()
Inderdaad, dit komt er meer bij in de buurt: http://www.dailymail.co.u(...)America-studios.htmlquote:
Alleen was ze al zo voor de zorg van de tweelingquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
Met de zorg over haar eigen kinderen en de tweeling van deadbeat mom and dad Brooke en Charlie, snap ik wel dat Denise inteert.
Alsof alle celebs die hier worden geplaatst anorexia hebben.quote:
Ik denk eigenlijk dat ze dan ook nooit zobend zou zijn geworden. Echt sexy is ze niet meet, itt vroeger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:47 schreef Novem het volgende:
Niet mee eens, maar ieder zijn eigen smaak.
Vind het een mooi, rank figuur en ze heeft ook nog steeds tiet en kont, dus te dun? Neh.
Als ze altijd zo was geweest had niemand het raar gevonden denk ik.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:52 schreef tong80 het volgende:
75.000 views trouwens.
Stelletje lijkenpikkers.
Idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:03 schreef Emm16 het volgende:
Vroeger werd er ook wel eens naar mij 'anorexia' gezegd.
Het slaat nergens op. Niet alle mensen die dun zijn hebben meteen anorexia.
Oh mijn god..quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef Turbomuis het volgende:
[ afbeelding ]
Filmpje:
Die beentjesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Tja, onder anorexia valt het misschien nog niet, en weet niet eens of het echt is, maar het ziet er zeker niet gezond uit
Van One Direction: Zayn Malik
[ afbeelding ]
Hier is het overigens al weer iets minder
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat je een dusdanig vertekend beeld van jezelf hebt dat je niet meer ziet hoe ongezond je eruit ziet, maar ik kan me niet voorstellen dat je dit bekijkt en denkt "JA dat wil ik ook"quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah dat filmpje..
Maar ik betwijfel of ze hiermee bereikt wat ze wil bereiken, als ze zoveel emails krijgt van meisjes die juist vragen hoe ze zo kunnen worden. Blijkbaar zien anorexiapatiënten haar dan eerder als een ideaalbeeld dan dat het ze afschrikt.
Dat ziet er boven idd wel een beetje dun uit, al zijn het volgens mij alle viijf van die kleine jongens (+- 1.75m ofzo?), dat scheelt ook wel enorm.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Tja, onder anorexia valt het misschien nog niet, en weet niet eens of het echt is, maar het ziet er zeker niet gezond uit
Van One Direction: Zayn Malik
[ afbeelding ]
Hier is het overigens al weer iets minder
[ afbeelding ]
Dat ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Ze leeft wel nog steeds?
Hoe is het mogelijk...
ik ook niet. waar leeft zo iemand van?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik heb nog nooit zoiets eerder gezien
het klinkt alsof je het jammer vindt dat je geen record hebtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:32 schreef female81 het volgende:
Ongelofelijk.
Op het moment dat ik zelf de 39 kilo had bereikt (zie m'n vorige post in deze thread), en in het ziekenhuis werd opgenomen, zat ik volgens m'n huisarts nog maar hooguit een halve week van een coma af.
En zij loopt met vele, vele kilo's minder nog gewoon rond.
Dat lees ik er totaal niet inquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het klinkt alsof je het jammer vindt dat je geen record hebt
sorry, als ik je verkeerd begreep.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef female81 het volgende:
Jammer dat dat onbedoeld in m'n post doorklinkt, want dat ging totaal níet door m'n hoofd toen ik die post tikte. Zó achterlijk ben ik nou ook weer niet.
Het is enkel totale verbijstering wat betreft haar sterke gestel, meer niet.
Daarbij was dat gewicht in mijn geval níet vrijwillig verkregen, en schaamde ik me er just kapot voor i.p.v. er blij mee te zijn.
In mijn geval was het niet-ontdekte type 1-diabetes, bleef maar afvallen zonder enig idee wat er loos was. En m'n omgeving kreeg er ook enkel 'wat word je dun' of in sommige gevallen 'ooh, wat ben je mooi slank nu' (terwijl de aders op m'n armen lagen...) uit. Maar geen woord over mogelijke diabetes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Bij female was het niet door anorexia, dus ik zie geen enkele reden dat ze het jammer zou vinden dat ze destijds niet nóg minder woog, integendeel
(En even een totaal onbeschaamde vraag, hoef je niet te beantwoorden hoor female... maar hoeveel weeg je nu, is de ziekte waardoor je zo ongewenst weinig woog helemaal weg?).
Trouwens Semtex...al meer dan 80.000 views.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik las het artikelHet kindje was ook nog gewoon goed doorvoed en op de juiste lengte. Bizar.
Leed(vermaak) blijft scoren hequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens Semtex...al meer dan 80.000 views.
Jij ontwijkt het gelukkigquote:
Ik vind Yolanthe ook behoorlijk dun. Maarja, ik vind dat zogenaamde ´ranke´ ook niet mooi bij vrouwen. Dat je de schouderbladen ziet uitsteken... brrr.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:47 schreef Novem het volgende:
Niet mee eens, maar ieder zijn eigen smaak.
Vind het een mooi, rank figuur en ze heeft ook nog steeds tiet en kont, dus te dun? Neh.
Als ze altijd zo was geweest had niemand het raar gevonden denk ik.
Ik vind Janice Dickson op die foto lelijk dun.quote:
Beyonce, rondingen; ja. Kate Upton, rondingen: nee. Kate Upton, dikke tieten; ja. Maar verder geen kont en geen taille. Dat noem ik geen rondingen maar gewoon een vrouw met dikke tieten en verder weinig figuur. Doe dan Sofia Vergara o.i.d.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Yolanthe ook behoorlijk dun. Maarja, ik vind dat zogenaamde ´ranke´ ook niet mooi bij vrouwen. Dat je de schouderbladen ziet uitsteken... brrr.
Nee, ik vind een vruchtbare vrouw met zichtbare rondingen zoals Beyonce of Kate Upton veel feminiener ogen
Kindje krijgt voorrang bij t krijgen van de voedingsstoffen t.o.v. de moeder. Moeder zal wel verder ingeteerd zijn. Wel bizarre foto's overigens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik las het artikelHet kindje was ook nog gewoon goed doorvoed en op de juiste lengte. Bizar.
Nou, daar denkt de gemiddelde man toch wel anders over bij katequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beyonce, rondingen; ja. Kate Upton, rondingen: nee. Kate Upton, dikke tieten; ja. Maar verder geen kont en geen taille. Dat noem ik geen rondingen maar gewoon een vrouw met dikke tieten en verder weinig figuur. Doe dan Sofia Vergara o.i.d.
Nee, ik denk niet dat de gemiddelde man denkt over of iemand 'rondingen' heeft of niet. Die denkt eerder gewoon aan die twee tieten,quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou, daar denkt de gemiddelde man toch wel anders over bij kate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hey, ik zeg niet dat je d'r niet mooi mag vinden, of dat de gemiddelde vent d'r niet lekker vindt (hoewel ik dat eigenlijk ten zeerste betwijfel, maar soit) en ik ben ook niet anti-ronding ofzo. Want Vergara vind ik prachtig, maar die heeft dan ook echt dat - rondingen, een figuur.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik hou van vlees. Mag best een onsje meer zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Yolanthe ook behoorlijk dun. Maarja, ik vind dat zogenaamde ´ranke´ ook niet mooi bij vrouwen. Dat je de schouderbladen ziet uitsteken... brrr.
Nee, ik vind een vruchtbare vrouw met zichtbare rondingen zoals Beyonce of Kate Upton veel feminiener ogen
Ik wil soms een stuk uit mijn hand bijten als ik een post van hem lees. Echt!quote:
En nog de verkeerde ook.quote:
kloptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
Maar waar iedereen toch elke keer voorbij gaat is dat in Hollywood en alles wat ermee samenhangt (glossybladen e.d.) dun zijn gewoon een voorwaarde is omdat het mooier op beeld oogt. En aangezien al die actrices of wannabee actrices dolgraag in deze industrie die Hollywood het willen blijven werken zal je altijd foto's blijven tegenkomen waar het zo dun mogelijk zijn tot normaal wordt verheven alleen maar omdat de eindverantwoordelijken in de film industrie hierop geilen.
Vervolgens denken 90% van de meisjes/vrouwen die een normale baan hebben dat zij te dik zijn wanneer ze weer zo een vrouwenblad of modeprogramma tegenkomen die het dun zijn verheerlijken omdat het synoniem staat met gezond zijn.
dan ben ik niet de gemiddelde man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou, daar denkt de gemiddelde man toch wel anders over bij kate
dan ben je inderdaad niet de gemiddelde manquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
dan ben ik niet de gemiddelde man.
Ze heeft echt totaal geen figuur. Een platte kont, taille die breder is dan haar heupen, vet op vreemde plaatsen etc. Ze is meer een blok dan een zandloper. Ik snap niet hoe zij lingeriemodel kan zijn.
Uhm hoezo? Gespierd staat toch niet gelijk aan anorexia?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 05:19 schreef female81 het volgende:
*grote kick*
Gaat het wel goed met Sylvia Geersen?
[ afbeelding ]
Ik wel. Gewoon afgetraind. Wat Pisces29 zegt inderdaad. Denk ook wel dat we heel erg geprogrammeerd zijn om vrouwen maar 'te dun' te vinden, waardoor bijna alles snel al anorexia/graatmager/ongezond genoemd wordt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:35 schreef female81 het volgende:
Toch vind ik haar er niet echt gezond uit zien.
Ik vraag me af of het gezond is om zo intensief bezig te zijn met sport en voeding. Zo'n fajah lourens ook, dat ze zichzelf straft door een rondje te gaan hardlopen als ze een stuk chocolade heeft gehad. Volgens mij zijn dit soort nieuwe hobby's, de zogenoemde Healthy lifestyles, bij veel mensen niet gezond maar wordt het een obsessie.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:35 schreef female81 het volgende:
Toch vind ik haar er niet echt gezond uit zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |