Ten tijde van de film labyrinth:quote:Op zaterdag 1 september 2012 08:38 schreef tong80 het volgende:
Ik ken haar niet. Maar ziet er niet gezond uit.
Heb je een foto van vroeger ?
Shit die was zo mooi. Met David Bowie toch ?quote:Op zaterdag 1 september 2012 13:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ten tijde van de film labyrinth:
[ afbeelding ]
recenter:
[ afbeelding ]
Trinnyquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef Karina het volgende:
Trinny Woodall (van o.a. Missie Hollland).
[ afbeelding ]
En vooral hier, haar rug![]()
[ afbeelding ]
Dit is toch echt wel wat anders dan die ielige, vetloze beentjes hierboven.quote:Op zondag 2 september 2012 13:22 schreef Iwanius het volgende:
Jongens je moet niet vergeten dat je op een scherm (film of tv) er altijd voller uitziet dan irl.
En daar in de Amerikaanse Hollywood industrie (net zoals de mode-industrie) dun de maat is, werken al die actrices zich uit de naad om wanneer ze het niet meer van hun jeugdigheid moeten hebben om er zo dun mogelijk uit te zien want anders ben je gewoonweg afgeserveerd daar.
Iemand die ook weleens verweten wordt anorexia te hebben is onderstaande actrice alleen is dit gewoonweg niet zo omdat ze gewoon zo gebouwd is en normaal eet.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Misschien is ze inderdaad wel zo gebouwd, maar ik vind het er maar eng uitzien.quote:Op zondag 2 september 2012 13:22 schreef Iwanius het volgende:
Jongens je moet niet vergeten dat je op een scherm (film of tv) er altijd voller uitziet dan irl.
En daar in de Amerikaanse Hollywood industrie (net zoals de mode-industrie) dun de maat is, werken al die actrices zich uit de naad om wanneer ze het niet meer van hun jeugdigheid moeten hebben om er zo dun mogelijk uit te zien want anders ben je gewoonweg afgeserveerd daar.
Iemand die ook weleens verweten wordt anorexia te hebben is onderstaande actrice alleen is dit gewoonweg niet zo omdat ze gewoon zo gebouwd is en normaal eet.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon echt zielig, hoe lelijk moet zij zichzelf vinden. En je gezicht verbouwen, én jezelf uithongeren. Enkeltje naar een goede psychiater voor haar.quote:Op dinsdag 4 september 2012 19:37 schreef SEMTEX het volgende:
Deelnemer Engelse Big brother:
[ afbeelding ]
Ik vind haar gewoon tenger, echt niet anorectisch. Op haar armen zie je gewoon spier- en vetmassa, al is het niet veel.quote:Op donderdag 20 september 2012 14:08 schreef Iwanius het volgende:
Zoals ik in een ander topic al zei: Dit soort vrouwen (celebrities?) weten niet beter daar zij een beeld vanzichzelf geschapen hebben die alleen gereflecteerd is van wat ze in modebladen zien en wat door de filmindustrie ( lees= Hollywood) is geschapen nl.: DUN is MOOI.
[ afbeelding ]
.quote:Het gaat niet goed met Angelina Jolie. Vrienden van de actrice zijn bang dat ze de virale leverontsteking Hepatitis C heeft opgelopen tijdens haar jeugd, zo schrijft de National Enquirer.
Angelina zou zijn afgevallen tot 43 kilo en zijn ingestort. Klassieke symptomen van de ziekte zouden wijzen op Hepatitis C. Het roekeloze gedrag tijdens haar jonge dagen, onder andere het gebruik van drugs, zou de oorzaak zijn.
'Door de gezondheidscrisis is ze aan een enorme hoeveelheid stress onderworpen. Het maakt haar leven kapot', schrijft het magazine. Brad Pitt zou verwoede pogingen doen zijn aanstaande vrouw gezond te houden.
De 37-jarige Jolie, moeder van zes kinderen, werd in april benoemd tot speciaal gezant van de UNHCR
Hepatitis C is iets anders dan anorexia hequote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
Met angelina Jolie gaat het ook fantastisch. Die weegt 43 kg
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-maar-43-kilo.dhtml
[..]
.
Geloof je dat nou zelfquote:Op maandag 24 september 2012 20:47 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Hepatitis C is iets anders dan anorexia he
quote:Op maandag 24 september 2012 20:49 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
Geloof je dat nou zelf, dat mens ziet er al jaren zo uitgehongerd uit. Het enige wat haar kan redden is Rehab, samen met Keira en Paris Hilton
Dus al best langquote:Het roekeloze gedrag tijdens haar jonge dagen, onder andere het gebruik van drugs, zou de oorzaak zijn.
ik wil best geloven dat het een deel door de drugs komt. Maar als ze niet weet te stoppen, zou ze eens een kliniek moeten opzoeken. Want mamma Angelina heeft 10 kinderen op te voeden die tegen haar opkijken niet?quote:Op maandag 24 september 2012 20:57 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
[..]
Dus al best lang
Maar goed, het kan inderdaad zomaar iets anders (anorexia) zijn.
Als je 43 kilo weegt lijkt het me gruwelijk vermoeiend om de hele dag te moeten regelen, politieagent spelen, rondsjouwen met van alles, en wat dies meer zij, dus wat het ook is, het lijkt me slim als ze er wat aan doet ja...quote:Op maandag 24 september 2012 21:00 schreef Poepje-miauw het volgende:
[..]
ik wil best geloven dat het een deel door de drugs komt. Maar als ze niet weet te stoppen, zou ze eens een kliniek moeten opzoeken. Want mamma Angelina heeft 10 kinderen op te voeden die tegen haar opkijken niet?
quote:Op donderdag 11 oktober 2012 06:29 schreef Mariposas het volgende:
Ik kende haar verder niet, maar dit is Antonia Campbell-Hughes, en die speelt blijkbaar Natascha Kampusch in een film over de ontvoering en gevangenschap vaN Natascha (3096).
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
bron
Maar dit was volgens mij geen crashdieet, google haar maar eens, een aardig dunne damequote:Op donderdag 11 oktober 2012 15:05 schreef female81 het volgende:
Misschien heeft haar lijf door dit crashdieet wel zó'n opdonder gekregen, dat ze gelijk ontzettend dik wordt zodra ze weer normaal gaat eten.
Je leest het over mensen die aan Expeditie Robinson hebben meegedaan en 10 á 15 kilo zijn afgevallen weleens, dat ze ná de expeditie gelijk uitzetten en veel dikker worden dan ze voorheen waren. Ook bij ex-deelnemers die beweren niet constant chips e.d. te vreten. Dan is het metabolisme een beetje in de war.
Ik vraag me nog meer af hoe men erbij komt dat ze 43 kg weegt. Hoe komen ze erachter? Is er een paparazzo die haar weegschaal heeft gejat? Haar dokter in Frankrijk die de tabloids belt? Al die vragenquote:Op maandag 24 september 2012 20:43 schreef Poepje-miauw het volgende:
Met angelina Jolie gaat het ook fantastisch. Die weegt 43 kg
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-maar-43-kilo.dhtml
[..]
.
Ja, nu je het zegt ...quote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:17 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik vraag me nog meer af hoe men erbij komt dat ze 43 kg weegt. Hoe komen ze erachter? Is er een paparazzo die haar weegschaal heeft gejat? Haar dokter in Frankrijk die de tabloids belt? Al die vragen
treu , treuquote:Op donderdag 11 oktober 2012 20:19 schreef Skaai het volgende:
Angelina Jolie hoeft zich niet te bewijzen voor castings johdie wordt gevraagd, die hoeft geen auditie meer te doen
Ik zit me eerder af te vragen wat ze in godsnaam aan heeftquote:Op dinsdag 18 december 2012 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Selma Blair
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)son-Arthur-park.html
Bwahaha droogklootquote:
Verbazing x 2quote:Op dinsdag 18 december 2012 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Selma Blair
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)son-Arthur-park.html
Op dinsdag 18 december 2012 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Nou...dan heb ik ook anorexiaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Janice Dickinson
[ afbeelding ]
Prachtige pose ook.
Volgens mij is van haar al langer bekend dat ze het heeft... maar ik kan er naast zitten hoor.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |