ik ook niet. waar leeft zo iemand van?quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik heb nog nooit zoiets eerder gezien
het klinkt alsof je het jammer vindt dat je geen record hebtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 09:32 schreef female81 het volgende:
Ongelofelijk.
Op het moment dat ik zelf de 39 kilo had bereikt (zie m'n vorige post in deze thread), en in het ziekenhuis werd opgenomen, zat ik volgens m'n huisarts nog maar hooguit een halve week van een coma af.
En zij loopt met vele, vele kilo's minder nog gewoon rond.
Dat lees ik er totaal niet inquote:Op vrijdag 21 juni 2013 12:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het klinkt alsof je het jammer vindt dat je geen record hebt
sorry, als ik je verkeerd begreep.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 14:12 schreef female81 het volgende:
Jammer dat dat onbedoeld in m'n post doorklinkt, want dat ging totaal níet door m'n hoofd toen ik die post tikte. Zó achterlijk ben ik nou ook weer niet.
Het is enkel totale verbijstering wat betreft haar sterke gestel, meer niet.
Daarbij was dat gewicht in mijn geval níet vrijwillig verkregen, en schaamde ik me er just kapot voor i.p.v. er blij mee te zijn.
In mijn geval was het niet-ontdekte type 1-diabetes, bleef maar afvallen zonder enig idee wat er loos was. En m'n omgeving kreeg er ook enkel 'wat word je dun' of in sommige gevallen 'ooh, wat ben je mooi slank nu' (terwijl de aders op m'n armen lagen...) uit. Maar geen woord over mogelijke diabetes.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
Bij female was het niet door anorexia, dus ik zie geen enkele reden dat ze het jammer zou vinden dat ze destijds niet nóg minder woog, integendeel
(En even een totaal onbeschaamde vraag, hoef je niet te beantwoorden hoor female... maar hoeveel weeg je nu, is de ziekte waardoor je zo ongewenst weinig woog helemaal weg?).
Trouwens Semtex...al meer dan 80.000 views.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik las het artikelHet kindje was ook nog gewoon goed doorvoed en op de juiste lengte. Bizar.
Leed(vermaak) blijft scoren hequote:Op donderdag 4 juli 2013 18:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens Semtex...al meer dan 80.000 views.
Jij ontwijkt het gelukkigquote:
Ik vind Yolanthe ook behoorlijk dun. Maarja, ik vind dat zogenaamde ´ranke´ ook niet mooi bij vrouwen. Dat je de schouderbladen ziet uitsteken... brrr.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:47 schreef Novem het volgende:
Niet mee eens, maar ieder zijn eigen smaak.
Vind het een mooi, rank figuur en ze heeft ook nog steeds tiet en kont, dus te dun? Neh.
Als ze altijd zo was geweest had niemand het raar gevonden denk ik.
Ik vind Janice Dickson op die foto lelijk dun.quote:
Beyonce, rondingen; ja. Kate Upton, rondingen: nee. Kate Upton, dikke tieten; ja. Maar verder geen kont en geen taille. Dat noem ik geen rondingen maar gewoon een vrouw met dikke tieten en verder weinig figuur. Doe dan Sofia Vergara o.i.d.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Yolanthe ook behoorlijk dun. Maarja, ik vind dat zogenaamde ´ranke´ ook niet mooi bij vrouwen. Dat je de schouderbladen ziet uitsteken... brrr.
Nee, ik vind een vruchtbare vrouw met zichtbare rondingen zoals Beyonce of Kate Upton veel feminiener ogen
Kindje krijgt voorrang bij t krijgen van de voedingsstoffen t.o.v. de moeder. Moeder zal wel verder ingeteerd zijn. Wel bizarre foto's overigens.quote:Op donderdag 4 juli 2013 16:58 schreef SEMTEX het volgende:
Ik las het artikelHet kindje was ook nog gewoon goed doorvoed en op de juiste lengte. Bizar.
Nou, daar denkt de gemiddelde man toch wel anders over bij katequote:Op donderdag 4 juli 2013 21:31 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beyonce, rondingen; ja. Kate Upton, rondingen: nee. Kate Upton, dikke tieten; ja. Maar verder geen kont en geen taille. Dat noem ik geen rondingen maar gewoon een vrouw met dikke tieten en verder weinig figuur. Doe dan Sofia Vergara o.i.d.
Nee, ik denk niet dat de gemiddelde man denkt over of iemand 'rondingen' heeft of niet. Die denkt eerder gewoon aan die twee tieten,quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou, daar denkt de gemiddelde man toch wel anders over bij kate
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hey, ik zeg niet dat je d'r niet mooi mag vinden, of dat de gemiddelde vent d'r niet lekker vindt (hoewel ik dat eigenlijk ten zeerste betwijfel, maar soit) en ik ben ook niet anti-ronding ofzo. Want Vergara vind ik prachtig, maar die heeft dan ook echt dat - rondingen, een figuur.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik hou van vlees. Mag best een onsje meer zijn.quote:Op donderdag 4 juli 2013 21:22 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik vind Yolanthe ook behoorlijk dun. Maarja, ik vind dat zogenaamde ´ranke´ ook niet mooi bij vrouwen. Dat je de schouderbladen ziet uitsteken... brrr.
Nee, ik vind een vruchtbare vrouw met zichtbare rondingen zoals Beyonce of Kate Upton veel feminiener ogen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |