Klopt. Zo'n meisje in België woon nog maar 21 kilo. Ze was vastbesloten weer beter te worden en ze begon weer te eten. Toen is ze overleden, omdat haar lichaam niet meer tegen zo "veel" voedsel kon.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 19:17 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Sondevoeding is de enige mogelijkheid om "snel" aan te komen. Te snel mag ook niet, want zeker in dit soort gevallen is er het risico van refeeding syndrome, waardoor je organen juist kapot gaan en je hart het begeeft omdat ze opeens aan het werk moeten.
En/of ramptoerisme (voor mezelf de reden om hier te kijken, ben zelf onder de 40 kilo gedaald toen ik vijf jaar terug ziek werd, en zie deze plaatjes juist meer als een 'dat nóóit meer'-ding.quote:Op vrijdag 18 januari 2013 22:33 schreef alors het volgende:
Hoe komt dit topic aan zoveel viewsDenken anorexia meisjes hier soms thinspiration te vinden?
![]()
Inderdaad, dit komt er meer bij in de buurt: http://www.dailymail.co.u(...)America-studios.htmlquote:
Alleen was ze al zo voor de zorg van de tweelingquote:Op woensdag 12 juni 2013 09:36 schreef Copycat het volgende:
Met de zorg over haar eigen kinderen en de tweeling van deadbeat mom and dad Brooke en Charlie, snap ik wel dat Denise inteert.
Alsof alle celebs die hier worden geplaatst anorexia hebben.quote:
Ik denk eigenlijk dat ze dan ook nooit zobend zou zijn geworden. Echt sexy is ze niet meet, itt vroeger.quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:47 schreef Novem het volgende:
Niet mee eens, maar ieder zijn eigen smaak.
Vind het een mooi, rank figuur en ze heeft ook nog steeds tiet en kont, dus te dun? Neh.
Als ze altijd zo was geweest had niemand het raar gevonden denk ik.
quote:Op woensdag 12 juni 2013 14:52 schreef tong80 het volgende:
75.000 views trouwens.
Stelletje lijkenpikkers.
Idd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 20:03 schreef Emm16 het volgende:
Vroeger werd er ook wel eens naar mij 'anorexia' gezegd.
Het slaat nergens op. Niet alle mensen die dun zijn hebben meteen anorexia.
Oh mijn god..quote:Op donderdag 17 januari 2013 22:16 schreef Turbomuis het volgende:
Valeria Levitin, 'bekend' als 's werelds dunste vrouw, wil haar 'bekendheid' gebruiken om (vooral) meisjes te waarschuwen voor de gevaren van anorexia. Ze weegt 4 stone. (bijna 25,5 kilo).
Ze krijgt dagelijks fanmail van meisjes die haar vragen hoe ze ook zo dun moeten worden...
[ afbeelding ]
Filmpje:
Die beentjesquote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Tja, onder anorexia valt het misschien nog niet, en weet niet eens of het echt is, maar het ziet er zeker niet gezond uit
Van One Direction: Zayn Malik
[ afbeelding ]
Hier is het overigens al weer iets minder
[ afbeelding ]
Ik kan me voorstellen dat je een dusdanig vertekend beeld van jezelf hebt dat je niet meer ziet hoe ongezond je eruit ziet, maar ik kan me niet voorstellen dat je dit bekijkt en denkt "JA dat wil ik ook"quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah dat filmpje..
Maar ik betwijfel of ze hiermee bereikt wat ze wil bereiken, als ze zoveel emails krijgt van meisjes die juist vragen hoe ze zo kunnen worden. Blijkbaar zien anorexiapatiënten haar dan eerder als een ideaalbeeld dan dat het ze afschrikt.
Dat ziet er boven idd wel een beetje dun uit, al zijn het volgens mij alle viijf van die kleine jongens (+- 1.75m ofzo?), dat scheelt ook wel enorm.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 21:37 schreef bloempje-moi het volgende:
Tja, onder anorexia valt het misschien nog niet, en weet niet eens of het echt is, maar het ziet er zeker niet gezond uit
Van One Direction: Zayn Malik
[ afbeelding ]
Hier is het overigens al weer iets minder
[ afbeelding ]
Dat ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
Ze leeft wel nog steeds?
Hoe is het mogelijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |