je gaat je afvragen of daar uberhaupt nog wel een darmgestel inzit? en zo ja ... waarquote:Op vrijdag 16 december 2011 00:52 schreef kvd het volgende:
zullen we Ali er nog meer weer eens een keertje ingooien
[ afbeelding ]
Op maandag 16 januari 2012 15:18 schreef tong80 het volgende:
Is zij 18??? Verschrikkelijk. Ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze 30 wordtquote:Op vrijdag 16 december 2011 01:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Nog niet eens 18 jaar, maar je zou haast denken dat ze 30 is.
Ook daar idd.quote:Op zondag 5 februari 2012 14:24 schreef static het volgende:
Oftewel: 'Demi Moore voor behandeling in afkickkliniek'
quote:Victoria Beckham had obsessie met afvallen
Laatste update: 24 maart 2012 18:11 info .LONDEN - Victoria Beckham was tijdens haar zwangerschap van dochter Harper al niet dik, maar na de bevalling wilde ze de overmatige kilo's alsnog zo snel mogelijk kwijt. Het werd zelfs een obsessie.
Foto: Wenn.com Dat meldt Digital Spy. "Ik trainde constant. Ik rende veel. Ik deed het zes dagen per week. Als ik eenmaal ergens mee bezig ben, word ik al snel obsessief", vertelt de vrouw van David Beckham.
Ook zocht Victoria kleding uit waardoor ze dunner leek. "Ik ben nooit een 1.80 meter lang, dun model geweest. Dus wilde ik een illusie creëren."
."Mensen denk dat ik langer ben dan ik in werkelijkheid ben. Niet vanwege de schoenen die ik draag, maar door de manier waarop ik me kleed. Het is allemaal vrij gestroomlijnd."
Harper Seven, het vierde kind van Posh, kwam in juli ter wereld.
Met vette friet en mayo!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef tong80 het volgende:
Ole wat vind je er zelf van ? Die heeft toch een broodje Dubbele MAC nodig ?
quote:do 29 mrt 2012, 15:09
Graatmagere Victoria Beckham: voorbeeld voor doorsnee vrouw
AMSTERDAM - Victoria Beckham, bekend van de Spice Girls, haar huwelijk met stervoetballer David Beckham en haar extreem dunne verschijning, is ervan overtuigd een voorbeeld te zijn voor de gemiddelde vrouw.
Vic, die bonen, bevroren druiven, gestoomde vis en rauwe groenten in haar lijstje van favoriete snacks heeft staan, past in een maatje 34. Ter vergelijking: de "doorsnee" vrouw haalt kledingstukken van maat 44 uit het rek. Toch claimt de voormalig Spice Girl dat ze net als iedere andere Britse vrouw is. Met haar eigen creaties wil ze dan ook de massa bedienen.
Victoria legt in een interview met Harper's Bazaar uit dat ze daarom het liefst haar eigen kleding draagt; om zich een te kunnen voelen met de klant. Ze moet wellicht wel even wat meer research doen wil ze haar kledinglijn slijten aan de gemiddelde Britse, die zich ten eerste nooit in een broek van Vics collectie zal kunnen wringen en die zich ten tweede zo'n kledingstuk verreweg niet kan veroorloven.
quote:Nieuws » Prive
do 29 mrt 2012, 16:26
Glennis Grace zoekt diëtiste van onze redactie
AMSTERDAM - Zangeres Glennis Grace kan eten wat ze wil, maar er blijft niets aan haar slanke lijf plakken.
"Ik kan behoorlijk eten maar waarschijnlijk niet vet genoeg. Weet iemand een goeie diëtiste?", schrijft ze op twitter. Glennis is de afgelopen tijd wat klio's kwijtgeraakt. Volgens haar niet door een eetprobleem of stress.
"Ik ben tevreden over mezelf hoor, maar er gaat meer af dan aan en ik eet echt veel." De 33-jarige Glennis heeft in het verleden wel te kampen gehad met een eetprobleem.
Hoe oud is zij? Ze ziet eruit als 12 en ik had, net zoals zoveel meisjes van die leeftijd, ook zo'n benen op die leeftijd.quote:Op maandag 2 april 2012 17:50 schreef SEMTEX het volgende:
Ciara Bravo, disney sterretje
[ afbeelding ]
Ze is 15.quote:Op maandag 2 april 2012 17:56 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Hoe oud is zij? Ze ziet eruit als 12 en ik had, net zoals zoveel meisjes van die leeftijd, ook zo'n benen op die leeftijd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |