Ze is nog geen maand 15. Genoeg meiden van 14/15 die zo'n lijf hebben. Vind dit geen anorexia. Dikke kans dat ze halverwege 16 er al heel anders uitziet.quote:
Leuke woordspeling.quote:Op maandag 2 april 2012 18:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze is nog geen maand 15. Genoeg meiden van 14/15 die zo'n lijf hebben. Vind dit geen anorexia. Dikke kans dat ze halverwege 16 er al heel anders uitziet.
Nah, ik woog op die leeftijd 42 kilo en ik had toch echt geen anorexia.quote:Op maandag 2 april 2012 17:58 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
In dat geval wordt het tijd voor wat kilootjes extra.
Ho, je hoort mij ook niet zeggen dat ze anorexia heeft, iemand anders heeft die foto geplaatst. Ik denk ook echt niet dat ze anorexia heeft, haar armen zien er best gezond uit. Ik heb ook iemand in de familie die zeer mager is en waarvan mensen op straat ook na zullen fluisteren dat ze anorexia heeft terwijl zij gewoon prima eet.quote:Op maandag 2 april 2012 19:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nah, ik woog op die leeftijd 42 kilo en ik had toch echt geen anorexia.
op mijn 18de woog ik ook nog maar 47 kilo overigens, geen idee hoe dat kwam, zowel mijn moeder had dat als nu mijn oudste dochter, die is bijna 7 en weegt 19 kilo en eet ook gewoon goed.
Mwoah, d'r leeftijd laat mij gewoon denken dat dit gewoon die 'awkward' fase is. Al wel lang, maar nog erg dun. Valt weinig een voorbeeld/rolmodel aan te zijn; dat is gewoon iets waar de meesten doorheen gaan. De een alleen wat later dan de ander.quote:Op maandag 2 april 2012 20:00 schreef SEMTEX het volgende:
Het is ook een beetje een twijfelachtige foto, je ziet aan haar gezicht wel dat er nog wel wat babyvet zit. Je weet het alleen nooit met die kids onder dat absurde Disney regime. vraag me ook af of het een goed voorbeeld is voor kinderen
Klopt, alleen dat snapt de dikke puber niet altijdquote:Op maandag 2 april 2012 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwoah, d'r leeftijd laat mij gewoon denken dat dit gewoon die 'awkward' fase is. Al wel lang, maar nog erg dun. Valt weinig een voorbeeld/rolmodel aan te zijn; dat is gewoon iets waar de meesten doorheen gaan. De een alleen wat later dan de ander.
Zo'n jurkje zou toch echt wel mooier staan als ze het wat meer 'vulde'. Slank vind ik ook mooi, maar het moet niet teveel ten koste gaan van je rondingen. Dan is vijf kilo meer echt mooier. Aan de andere kant: het is ook moeilijk het precies goed te doen. Als je zo in the spotlights staat als zij kan ik me wel voorstellen dat je wat geobsedeerd raakt over 'slank zijn' en misschien een beetje overdrijft. Je zag dat toen ook gebeuren bij de Spaanse kroonprinses. Ik vind haar wel eng.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 17:56 schreef female81 het volgende:
Het ergst is nog dat bladen als Grazia er vol enthousiasme over schrijven, over haar 'slanke figuurtje'.
Waar zie jij anorexia?quote:
Ze is best dun, maar lijkt nog dunner door dat korset.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |