Wel mooie buik en onderbenen, jammer dat de rest allemaal te dun is.quote:Op donderdag 4 maart 2010 16:07 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
oudje van nicole richie, die ziet er twee kinderen en een verloving later gelukkig weer beter uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Intentionally left blank.
Ze ziet er prima uit op deze foto, ik wil dit geen anorexia noemen, integenstelling tot de laatste fotoquote:Op donderdag 4 maart 2010 16:07 schreef Ripley het volgende:
[ afbeelding ]
oudje van nicole richie, die ziet er twee kinderen en een verloving later gelukkig weer beter uit
Is toch dunner dan dan hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ze ziet er prima uit op deze foto, ik wil dit geen anorexia noemen, integenstelling tot de laatste foto
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:27 schreef wwwever het volgende:
Victoria Beckham
Dit is geen Victoria Beckham.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voel me nu best dik na een Mars extra groot![]()
Omgquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:14 schreef Xanteh het volgende:
Dit is anorexia
[ afbeelding ]
Weet niet wie dit is
quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:27 schreef wwwever het volgende:
Victoria Beckham
Oke dit is niet echt toch? Toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kom op hee, Renate, Nicole Richie ziet er hier toch niet uitquote:Op donderdag 4 maart 2010 18:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Ze ziet er prima uit op deze foto, ik wil dit geen anorexia noemen, integenstelling tot de laatste foto
Nee joh. Dit is al een hele oude foto en waarschijnlijk photoshop.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:42 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Oke dit is niet echt toch? Toch?
Nou, volgens mij is dit Photoshop.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:14 schreef Xanteh het volgende:
Dit is anorexia
[ afbeelding ]
Weet niet wie dit is
Thanks for the update Captain Obviousquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:27 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Dit is geen Victoria Beckham.
Voel me nu best dik na een Mars extra groot
Ik denk het ook ja. Heb ooit eens iemand gezien in de supermarkt die anorexia had. Gewoon eng..quote:Op vrijdag 5 maart 2010 09:08 schreef patatmetfriet het volgende:
[..]
Nou, volgens mij is dit Photoshop.
jaa heel normaal, vandaar dat haar bikinietje net een pofbroek lijkt..quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:41 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Dat lijkt inderdaad niet haar natuurlijke bouw te zijn, nee. Al staan er griezeliger foto's op deze pagina.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |