Ik wil soms een stuk uit mijn hand bijten als ik een post van hem lees. Echt!quote:
En nog de verkeerde ook.quote:
kloptquote:Op zaterdag 6 juli 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
Maar waar iedereen toch elke keer voorbij gaat is dat in Hollywood en alles wat ermee samenhangt (glossybladen e.d.) dun zijn gewoon een voorwaarde is omdat het mooier op beeld oogt. En aangezien al die actrices of wannabee actrices dolgraag in deze industrie die Hollywood het willen blijven werken zal je altijd foto's blijven tegenkomen waar het zo dun mogelijk zijn tot normaal wordt verheven alleen maar omdat de eindverantwoordelijken in de film industrie hierop geilen.
Vervolgens denken 90% van de meisjes/vrouwen die een normale baan hebben dat zij te dik zijn wanneer ze weer zo een vrouwenblad of modeprogramma tegenkomen die het dun zijn verheerlijken omdat het synoniem staat met gezond zijn.
dan ben ik niet de gemiddelde man.quote:Op donderdag 4 juli 2013 23:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nou, daar denkt de gemiddelde man toch wel anders over bij kate
dan ben je inderdaad niet de gemiddelde manquote:Op donderdag 11 juli 2013 11:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
dan ben ik niet de gemiddelde man.
Ze heeft echt totaal geen figuur. Een platte kont, taille die breder is dan haar heupen, vet op vreemde plaatsen etc. Ze is meer een blok dan een zandloper. Ik snap niet hoe zij lingeriemodel kan zijn.
Uhm hoezo? Gespierd staat toch niet gelijk aan anorexia?quote:Op woensdag 19 augustus 2015 05:19 schreef female81 het volgende:
*grote kick*
Gaat het wel goed met Sylvia Geersen?
[ afbeelding ]
Ik wel. Gewoon afgetraind. Wat Pisces29 zegt inderdaad. Denk ook wel dat we heel erg geprogrammeerd zijn om vrouwen maar 'te dun' te vinden, waardoor bijna alles snel al anorexia/graatmager/ongezond genoemd wordt.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:35 schreef female81 het volgende:
Toch vind ik haar er niet echt gezond uit zien.
Ik vraag me af of het gezond is om zo intensief bezig te zijn met sport en voeding. Zo'n fajah lourens ook, dat ze zichzelf straft door een rondje te gaan hardlopen als ze een stuk chocolade heeft gehad. Volgens mij zijn dit soort nieuwe hobby's, de zogenoemde Healthy lifestyles, bij veel mensen niet gezond maar wordt het een obsessie.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 09:35 schreef female81 het volgende:
Toch vind ik haar er niet echt gezond uit zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |