Zeker met Google gezocht op 'skinny celeb'?quote:
gewoon slank?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zeker met Google gezocht op 'skinny celeb'?Lekkere suggestieve foto.
Andere foto, zelfde dag:
[ afbeelding ]
Skinny? Nee, niet echt... gewoon slank...
goeie!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef SEMTEX het volgende:
ik zit me verbazen over het gebrek aan een SC-topic hier in SHO. Zou veel bagger in andere topics schelen, want dan kunnen we gewoon door bekvechten
Ik heb bij Keira Knightly toch altijd het idee dat het voor een groot deel haar bouw is. Die zichtbare ribben bij haar borst zijn niet zo mooi, maar ze heeft toch vrij normale armen, bijvoorbeeld?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb bij Keira Knightly toch altijd het idee dat het voor een groot deel haar bouw is. Die zichtbare ribben bij haar borst zijn niet zo mooi, maar ze heeft toch vrij normale armen, bijvoorbeeld?
Maar die is er allang hoor!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:34 schreef SEMTEX het volgende:
ik zit me verbazen over het gebrek aan een SC-topic hier in SHO. Zou veel bagger in andere topics schelen, want dan kunnen we gewoon door bekvechten
Geen uitstekende bottten te zien!quote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef SEMTEX het volgende:
Keira Knightley is eerder afgetraind:
[ afbeelding ]
Hij (Rupert Friend) is weer vrijgezelquote:Op woensdag 6 april 2011 11:59 schreef Ole het volgende:
[..]
Geen uitstekende bottten te zien!
lekkere kerel trouwens
duhhh..quote:Op woensdag 6 april 2011 18:01 schreef Tsunade het volgende:
Ach, Tukker komt in elk topic zeiken tegenwoordig. Maak je niet druk dude het is sho.![]()
O nee want nu zijn we weer een stel dikke huisvrouwen
zo wat had ze een mooi figuur eerst, dat magere van nu is echt niet mooiquote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef snakelady het volgende:
eeuwig zonde, ze had zo'n prachtig figuurtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier zit niet echt veel verschil tussen hoor. Behalve dat ze op de ene gezond (oranje) oogt en op de andere foto's grauw. (En ze kantelt haar heupen naar achteren, icm groothoek, waardoor je een vertekend perspectief krijgt.quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:26 schreef snakelady het volgende:
eeuwig zonde, ze had zo'n prachtig figuurtje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omg wat ziet Taylor eruitquote:Op zondag 17 april 2011 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
1 van de Real Housewives of Beverly Hills:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)y-bikini-photos.html
Ze had op haar bruiloft een jurk aan waar voorgevormde heupen in zaten omdat ze anders te dun was/leek. Mij lijkt dat ze dat niet zou willen als ze speciaal voor haar bruiloft zou vermageren. De Britse Tabloids schrijven zoveel onzin dat ik haar het voordeel van de twijfel zou geven.quote:Op maandag 18 juli 2011 07:17 schreef female81 het volgende:
*kick*
Alsjeblieft Kate, eet eens wat.
[ afbeelding ]
Volgens de berichten schijnt ze voor haar bruiloft al afgevallen te zijn van maat 36 naar 34, en daarna zijn er nog eens enkele kilo's vanaf gegaan.
Dit is wel echt ziekelijk. Hangt ook erg veel uit in de sportschool vermoed ik.quote:Op zondag 17 april 2011 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel of ze op al die foto's haar buik inhoudt. Of zou ze zo'n ingevallen buik hebben?quote:Op zondag 17 april 2011 15:33 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik denk ook dat ze haar buik (voor zover ze die heeftquote:Op maandag 18 juli 2011 12:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze op al die foto's haar buik inhoudt. Of zou ze zo'n ingevallen buik hebben?
daar mogen wel wat pondjes bij inderdaadquote:Op maandag 18 juli 2011 07:17 schreef female81 het volgende:
*kick*
[ afbeelding ]
Volgens de berichten schijnt ze voor haar bruiloft al afgevallen te zijn van maat 36 naar 34, en daarna zijn er nog eens enkele kilo's vanaf gegaan.
oh zij is idd wel wat magerder geworden sinds de bruiloft..quote:Op maandag 18 juli 2011 07:17 schreef female81 het volgende:
*kick*
[ afbeelding ]
Die is anders ook behoorlijk dun ...quote:
Maar droeg geen slipje tijdens de bruiloftquote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die is anders ook behoorlijk dun ...
quote:zo 24 jul 2011, 13:02
Kate en Pippa Middleton geven slecht voorbeeld
AMSTERDAM - Kate en Pippa Middleton worden door steeds meer anorexia-patiënten gezien als voorbeeld.
Op 'pro-anorexia'-wesbites zijn steeds vader de foto's van de slanke Middleton-zusjes te vinden, zo schrijft Today Healthy.
Kate en Pippa zijn voor de pro-ana sites een 'thinspiration'. Hun foto's worden gebruikt op fora waarin wordt uitgelegd hoe patiënten binnen no time gevaarlijk dun kunnen worden. Ook Victoria Beckham en de Olsen-tweeling Mary-Kate en Ashley zijn erg populair op de gevaarlijke websites.
Prins William zou zich ernstige zorgen maken om de gezondheid van zijn vrouw. De prins en zijn vrienden vrezen dat Kate een eetstoornis heeft, omdat ze in korte tijd veel is afgevallen en steeds dunner lijkt te worden. William zou zijn echtgenote daarom goed in de gaten houden. "Hij wil dat Kate gelukkig en gezond is. Hij probeert slechte eetgewoonten meteen de kop in te drukken", zo liet een insider eerder weten.
Aanleg zou kunnen, moeder is ook redelijk slank. Maar all drie hebben ze in aanloop naar het huwelijk wel een dieet gevolgd (het Durkan dieet), waardoor ze nog slanker werken (alsof dat nog nodig was)quote:Op zondag 24 juli 2011 21:53 schreef Sushimonster het volgende:
Als de zusjes beiden zo dun zijn zou het ook nog best eens aanleg kunnen zijn. Sommige mensen vallen af als ze onder druk staan.
En dat domme gedoe altijd over "slecht voorbeeld voor anorexia-patiënten"... Anorexia-patiënten hebben een geestelijke ziekte, gekoppeld aan een minderwaardigheidscomplex. Dat krijg je niet van het kijken naar foto's. (Op een thinspiration-site nog wel. Ergo, die waren al ziek in hun hoofd voordat ze überhaupt een plaatje van Kate of Pippa zagen, anders kwamen ze daar niet.)
quote:Op woensdag 27 juli 2011 04:20 schreef Grunge. het volgende:
Ik kan me een foto van Kate herinneren waarop ze blote armen had en daar was ze eng dun. Gek genoeg kan ik die foto niet meer vinden.
Mja, ik kan er ook geen vinden die 'schokkender' is... Het moet bijna wel die foto zijn.quote:
Gooi er eens snel een Hamburger inquote:
Holy crap! Nog even en ze past in die handtas.quote:
nouja ''normal'' wil ik ook niet zeggen ,quote:Op maandag 12 september 2011 12:33 schreef karoltje het volgende:
En ze kwam hier vandaan:
[ afbeelding ]
Met dit onderschrift erbij: Peaches ranted to her friends: 'How dare anyone say I look fat? I look sexy. I look great, I'm normal - not like these fake skinny LA girls.'
In de spiegeling van de autoportier zie je hoe mager haar gezicht is: skin and bonesquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:47 schreef SEMTEX het volgende:
Ali Lohan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |