Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
Dat was te verwachten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Trouwens, hedde gij al geheurt dat als er geen gerampeneer in Japan was geweest, er nu al een iPhone 5 op de markt lag?
De camera's worden in Japan geproduceerd, dus hij komt wss uit in het voorjaar
Eng, we denken hetzelfde.quote:
Ja mijn mamma is heel liefquote:
quote:
quote:
OP NAAR Brave New World !quote:
Goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:22 schreef Pheno het volgende:
maar de mijne was ook daadwerkelijk een vraag: whatsapp?
QFTquote:
soort gratis sms dienst dusquote:
ik gebruik daar Pingchat voorquote:
PICSquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:25 schreef sararaats het volgende:
Ik had zo'n lol in een fotohokje
Ik trok een rare snuit
Resultaat: 16 rare snuitenfoto's
nohhquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Jullie wonen bij elkaar in de straat?
IS WA ook, mits je natuurlijk een interwebzbundeltje hebt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik gebruik daar Pingchat voor
is tenminste gratis
Nee.quote:
ooooooooooooow.... Nee geloof het nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat jullie zo snel na elkaar met dezelfde melding komen.
kijk, als je nou internet had hoefde je daarvoor niet naar buiten te kijken, NUTTIG TOCH?!?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:26 schreef Giertje het volgende:
ik heb geen mobiel internet
ik kan alleen bellen en smsen en meer heb ik ook niet nodig
ow ja en hier is het droog
Veel succesquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:27 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat is iets doen wat op eten lijkt
Ah.quote:
EENSquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:27 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat is iets doen wat op eten lijkt
Soberzoquote:
Ik gebruik altijd wifi, heb geen internetaboquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
Maar internet is toch ook niet gratis? Of werkt het weer anders?
Maar in mijn auto heb ik geen wifiquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd wifi, heb geen internetabo
Ik heb wel wifi in mijn auto, alleen jammer dat ik geen auto hebquote:
Ik heb onbeperkt voor iets van minder dan een tientje per maandquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
Maar internet is toch ook niet gratis? Of werkt het weer anders?
En dan zeker ook nog 1000 sms/belminuten erbij?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt voor iets van minder dan een tientje per maand
Haaayquote:
Sipquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
HaaayNou, mijn neus heeft spontaan de zaak gesloten dus het ademt nogal kut
Maar verder prima hoor
En daar?
mais non, da's Bloxx ofzeauwh, ik heb er veel te weinig, maar door het internet kan ik over MSN-en of Pingen, en dat compenseertquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog 1000 sms/belminuten erbij?
Jah dat is goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
SipKom je snel weer bij me eten?
maak ik iets lekkers voor je
En hier alles goed![]()
schmackelijk!quote:
Ik ga misschien van 350 sms naar 100 en dan onbeperkt internet erbijquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mais non, da's Bloxx ofzeauwh, ik heb er veel te weinig, maar door het internet kan ik over MSN-en of Pingen, en dat compenseert
Ik sms voor 1 cent per stuk en ik sms nooit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt voor iets van minder dan een tientje per maand
Krullebolquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah dat is goedGa ik volgende week weer even agenda erbij vinden want dan krijg ik weer nieuw rooster en dat soort onzin
Mij heb je gesmstquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sms voor 1 cent per stuk en ik sms nooit.
Uitprinten, inlijsten en aan de schauw hangen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Gezellig
[..]
Mij heb je gesmstIk voel me vereerd
![]()
ik bel ook echt nooooooooooooooooitquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga misschien van 350 sms naar 100 en dan onbeperkt internet erbijik sms te weinig en bel nooit
Daar zijn we wel goed in jaquote:
Ik zit zo aan de 1000 smsjes per maandquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga misschien van 350 sms naar 100 en dan onbeperkt internet erbijik sms te weinig en bel nooit
He psssssstquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Uitprinten, inlijsten en aan de schauw hangen.
ligt aan het pand waar ik zit dat 3G niet werktquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon 3g. Welke aanbieder heb je dan?
Ik ben maar weer met z'n ouders gaan praten, en nu gaat 'ie naar een psychiater, dus nu kijken we weer er met 'm gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krullebol![]()
He hoe is het nu met die vriend van je? En met jou?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pssssssthet is schouw
Kan niet, heb em al verwijderdEn wat heerlijk zo'n nietsdoedag vandaag
Ik had het wel gelezen maar had even foon tussendoor
Kom jij ook een keer eten?
ja lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pssssssthet is schouw
Zit je in een loden doos dan ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ligt aan het pand waar ik zit dat 3G niet werkt
Ook wel waar het pand staatquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ligt aan het pand waar ik zit dat 3G niet werkt
Morgen moet ik weer aan het werk, en ik probeer elk weekend wel zo'n dag erin te stoppen. Maar dat lukt laaaang niet altijd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pssssssthet is schouw
Wat fijn dat ze nu wel naar je hebben geluisterdquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben maar weer met z'n ouders gaan praten, en nu gaat 'ie naar een psychiater, dus nu kijken we weer er met 'm gaat gebeuren.
He psssssssssssstquote:
Wanneer kom je en neem je Muck mee?quote:
En dan een dag dat ik ook kanquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wanneer kom je en neem je Muck mee?Ah toe?
Heerlijk toch dat het nu wel gelukt isquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer aan het werk, en ik probeer elk weekend wel zo'n dag erin te stoppen. Maar dat lukt laaaang niet altijd.
Lijkt me lekker.
Dees was bewust hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He psssssssssssstHet is auw
En wat doet zeer, eten?
We kijken nog wel ff.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat het nu wel gelukt is
En gezelligAls je een keer in een weekend komt is Symph er ook als je dat leuk vindt
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan een dag dat ik ook kanPrima plan!
En snap ik hoor, vond het leuk om nog een keer te zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dees was bewust hoor!
En het maken van van zó'n domme spelfout.
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan een dag dat ik ook kanPrima plan!
Ik dacht al zoiets.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
En snap ik hoor, vond het leuk om nog een keer te zeggen![]()
Is goed, leukquote:
Moet je niet aan mij vragenquote:
Goeziepoezie! Heb vanmiddag m'n nieuwe gitaar binnen gekregen en het is gewoon een topdag!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat fijn dat ze nu wel naar je hebben geluisterd![]()
En goed van je dat je het toch gedaan hebt
Hoe is het met jou dan?
Mijn enige SMS-je in NL van 2010!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mij heb je gesmstIk voel me vereerd
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goeziepoezie! Heb vanmiddag m'n nieuwe gitaar binnen gekregen en het is gewoon een topdag!
Alleen moet ik morgen wel naar de huisarts voor een gesprek, of ik wel of niet geopereerd moet worden aan m'n Pectus Carinatum en het is een aardig heftige en ingrijpende operatie, dus ik hoop van niet, maar ik vrees met grote vrezen...
Als het zo uitkomt dan welquote:
quote:
Dank jequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt dan wel
[..]![]()
Met m'n liefje gaat het ook super! Was vanmiddag nog bij haar, ze heeft een lied voor me geschreven, en vanmiddag voor me gezongen, ze heeft zo'n prachtige stem! Ik ben echt helemaal ongelooflijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof
En met je liefje?
Wow, dat klinkt inderdaad best heftigIk hoop met je mee dat het niet hoeft
De rest was op beurzen naar FOK!ers toequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt dan wel
[..]![]()
Heftig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goeziepoezie! Heb vanmiddag m'n nieuwe gitaar binnen gekregen en het is gewoon een topdag!
Alleen moet ik morgen wel naar de huisarts voor een gesprek, of ik wel of niet geopereerd moet worden aan m'n Pectus Carinatum en het is een aardig heftige en ingrijpende operatie, dus ik hoop van niet, maar ik vrees met grote vrezen...
Dat is wel heel tof van haarquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met m'n liefje gaat het ook super! Was vanmiddag nog bij haar, ze heeft een lied voor me geschreven, en vanmiddag voor me gezongen, ze heeft zo'n prachtige stem! Ik ben echt helemaal ongelooflijkop dit moment!
Wauw, hoe uber romantischquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met m'n liefje gaat het ook super! Was vanmiddag nog bij haar, ze heeft een lied voor me geschreven, en vanmiddag voor me gezongen, ze heeft zo'n prachtige stem! Ik ben echt helemaal ongelooflijkop dit moment!
Als iemand een mooie stem heeft wel. Als ik dat zou doen krijg ik de deegroller naar mijn hoofd geslingerdquote:
Maar jij kunt dan ook lekker koken volgens mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand een mooie stem heeft wel. Als ik dat zou doen krijg ik de deegroller naar mijn hoofd geslingerd
Wat heb jij een nare vrouwquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand een mooie stem heeft wel. Als ik dat zou doen krijg ik de deegroller naar mijn hoofd geslingerd
Ik zing dan ook niet tijdens het koken!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar jij kunt dan ook lekker koken volgens mij
quote:
Ze is echt ongelooflijk ongelooflijk!quote:
Nah, ik zou hetzelfde doen.quote:
Perfecte man gewoonquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar jij kunt dan ook lekker koken volgens mij
quote:
Oh kijk, dat moet dus ook op een dag dat ik ook kanquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaOver koken, Phenoooo? Wanneer gaan wij nou sushi maken?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Ze is echt ongelooflijk ongelooflijk!
Als je in dit tempo doorgaat zit de hele SC over twee maanden bij jou sushi te eten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zeker weten niet de helequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je in dit tempo doorgaat zit de hele SC over twee maanden bij jou sushi te eten.
Over twee maanden zit ik in LA sushi te eten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je in dit tempo doorgaat zit de hele SC over twee maanden bij jou sushi te eten.
Waarom in vredesnaam pas over twee maanden man?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Over 2 dagen eet ik sushi in Zwollequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over twee maanden zit ik in LA sushi te eten.
Dan ben je er vlot bij bij, het is daar nu een uurtje of 10 's morgens gok ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over twee maanden zit ik in LA sushi te eten.
WKC zuid, of Mizu?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over 2 dagen eet ik sushi in Zwolle
Wat is er, kerel?quote:
Tijdens het koken en er voor eigenlijk al. helemaal overstuur geraakt.quote:
Omdat iedereen vrij vragen enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam pas over twee maanden man?!
Of in "Cuisine de la Marieque" ?quote:
Het kan ook nog aan de Th a Kempisstraat of in Stadshagenquote:
Pftsk dat gaat echt wel sneller dan twee maandenquote:
Hoezo dat? Knuffquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijdens het koken en er voor eigenlijk al. helemaal overstuur geraakt.
Dat is klote, hoe komt het?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg om precies te weten wat dat inhoudt, maar het klinkt klotequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Muck? alleen als jij Symp en ST regeltquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wanneer kom je en neem je Muck mee?Ah toe?
Stadshagen zit toch alleeen een wokrestaurant? Of loop ik nu achter...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook nog aan de Th a Kempisstraat of in StadshagenMaar we gaan naar WKC zuid
Al kan ik dus ook zelf rollen
Oh ja, geen idee. Ik moet nog een keer naar Raalte om die ***HDD terug te sturen. Weer kapot. Prutszooi, het lijkt Trust wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gedachtes die ik niet kwijt kan, daardoor, in plaats van sperziebonen de om te bakken aardappels in de pan met kokend water doe. Tegen mijn huisgenoot op een verkeerde manier zeggen dat ik misschien niet op tijd klaar ben..quote:
Zitten, rustig ademen en denk aan je oefeningen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dealquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck? alleen als jij Symp en ST regelt
Is net nieuwquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Stadshagen zit toch alleeen een wokrestaurant? Of loop ik nu achter...
Laat maar weten wanneer je een keer een gaatje hebtquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, geen idee. Ik moet nog een keer naar Raalte om die ***HDD terug te sturen. Weer kapot. Prutszooi, het lijkt Trust wel.
ahquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gedachtes die ik niet kwijt kan, daardoor, in plaats van sperziebonen de om te bakken aardappels in de pan met kokend water doe. Tegen mijn huisgenoot op een verkeerde manier zeggen dat ik misschien niet op tijd klaar ben..
En zo kan ik wel even doorgaan.
Dus ik loop nog niet heel erg achter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DealZeg maar wanneer
[..]
Is net nieuwZit waar de wok zat
[..]
Laat maar weten wanneer je een keer een gaatje hebt
En balen...Welk merk is het?
Ik heb altijd een gaatje, maar dat bedoel je denk ik niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laat maar weten wanneer je een keer een gaatje hebt
En balen...Welk merk is het?
Liefje, maak je niet te druk om dat soort dingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gedachtes die ik niet kwijt kan, daardoor, in plaats van sperziebonen de om te bakken aardappels in de pan met kokend water doe. Tegen mijn huisgenoot op een verkeerde manier zeggen dat ik misschien niet op tijd klaar ben..
Dat is zeker klotequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak hier de hagelslag in de koelkast heeft gestaan en de melk in de kastquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, maak je niet te druk om dat soort dingenIk zette laatst nog een afgewassen glas in de koelkast
Iedereen heeft wel eens een moment van niet zo helder zijn
Adem in adem uit en weer proberen door te gaan
Smakelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Fha het volgende:
Ik ga weer, meneer HenryOscar is zo thuis en die wil vast wel eten![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
![]()
Neequote:
Ik bedoel ik je agendaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb altijd een gaatje, maar dat bedoel je denk ik niet.
Samsung.
Succes met Oscarquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Bis Later Fhaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Inside joke ftwquote:
Kon ik die knop maar 1.2.3 omzetten..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, maak je niet te druk om dat soort dingenIk zette laatst nog een afgewassen glas in de koelkast
Iedereen heeft wel eens een moment van niet zo helder zijn
Adem in adem uit en weer proberen door te gaan
regel maar met jou man en mijn vrouw!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak hier de hagelslag in de koelkast heeft gestaan en de melk in de kast
Even rustig aan (of rustigaan, weet ik het...) doenquote:
Ik zou toch kijken of je niet iets met Mindfullness kuntquote:
Ik ga ook zo even douchen en misschien even naar de leiding bellen. Huisgenoot heeft ze al ingelicht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even rustig aan (of rustigaan, weet ik het...) doen
Chipsen in de vriezerquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dat is echt iets wat mij ook zou kunnen overkomen
Ik ga 'm onthouden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMaar kan em je wel aanraden, is een goede tent en ze hebben wel beperkte sushi, maar de warme gerechten zijn echt fantastisch
Met heel veel zorg bereid en het ziet er geweldig uit en smaakt ook zo
[..]
Ik bedoel ik je agenda![]()
Mmmhh.. dan heb je denk ik pech
Niet als je er al de hele dag naar kijktquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo even douchen en misschien even naar de leiding bellen. Huisgenoot heeft ze al ingelicht.
Hihihiquote:
En als je van sushi houdt dan vind ik die in WKC Zuid het bestequote:
oh, goedzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo even douchen en misschien even naar de leiding bellen. Huisgenoot heeft ze al ingelicht.
Kop op meidquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet als je er al de hele dag naar kijkt
[..]
[..]
HihihiOeps
Ja, ik weet het. Maar ik volg nu al die training he en werk 4 ochtenden in de week. Wil het niet te zwaar maken voor mij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou toch kijken of je niet iets met Mindfullness kuntIk denk namelijk echt dat je daar wat aan hebt
Rustig aan in elk geval en gooi het er maar uit, dat mag ook hier
quote:
Op dat gebied heb ik ze wel aardig op een rijtje.quote:
Oeh nicequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, morgen Eindhoven. Gelukkig was er nog een game die ik nog niet gespeeld had, anders was het vrij nutteloos geweest.
Snap ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik volg nu al die training he en werk 4 ochtenden in de week. Wil het niet te zwaar maken voor mij.
Damn, wat wordt dat bij mij dan wel niet...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Op dat gebied heb ik ze wel aardig op een rijtje.
Waar ik me wel groen en geel aan erger is dat ik dingen vergeet. Vroeger onthield ik alles, ik had geen agende meer nodig. Tegenwoordig moet ik letterlijk alles opschrijven. Of dat je onderweg bent naar de keuken om koffie te zetten, en op het moment dat je de klink in je hand hebt niet meer weet waarom je naar de keuken liep.![]()
Ik houd van sushi, maar eigenlijk ben ik nog nooit écht sushi wezen eten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En als je van sushi houdt dan vind ik die in WKC Zuid het besteAl is die in de TH a Kempisstraat ook goed, alleen dan te sfeerloos
Dus ik ga het liefst naar Zuid
Inversion heet het. Ik weet dat iemand van de crew het in Keulen heeft gezien, maar na acht maanden zal er wel zeker wat anders zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh niceHet is dat ik zo vermoeid ben, anders had ik wel meegewild
![]()
Welk spel ga je morgen testen?
[..]
Dat ken ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Op dat gebied heb ik ze wel aardig op een rijtje.
Waar ik me wel groen en geel aan erger is dat ik dingen vergeet. Vroeger onthield ik alles, ik had geen agende meer nodig. Tegenwoordig moet ik letterlijk alles opschrijven. Of dat je onderweg bent naar de keuken om koffie te zetten, en op het moment dat je de klink in je hand hebt niet meer weet waarom je naar de keuken liep.![]()
Lekkerquote:
Gewoon bij de bushalte of zo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd van sushi, maar eigenlijk ben ik nog nooit écht sushi wezen eten.
Vaak kom ik het gewoon ergens tegen, en dan moet ik het wel eten natuurlijk.
O dat heb ik ook wel eens, dat ik aan een verhaal begin en compleet ergens anders uitkom dan de bedoeling was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ken ikIrritant is dat..
![]()
Ik had ooit medicijnen waardoor ik soms niet eens meer wist wat ik aan het vertellen was in een seconde nadat ik m'n zin begonDat was echt stom
[..]
Lekker
Dan gaan we een keer zelf sushi maken als je komt etenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd van sushi, maar eigenlijk ben ik nog nooit écht sushi wezen eten.
Vaak kom ik het gewoon ergens tegen, en dan moet ik het wel eten natuurlijk.
Nicequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inversion heet het. Ik weet dat iemand van de crew het in Keulen heeft gezien, maar na acht maanden zal er wel zeker wat anders zijnDirt 3, LEGO Pirates of the Caribbean heb ik wat minder mee, hebben we al previews van, dus vind ik niet nuttig om nog eens te doen, zeker omdat de previews van afgelopen maand zijn
Hoe geweldig zou dat zijnquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
O dat heb ik ook wel eens, dat ik aan een verhaal begin en compleet ergens anders uitkom dan de bedoeling was.![]()
Hendig!quote:
De laatste NL trein is voor mij ook echt jaren geleden, toen de HCC-beurs nog leuk was. En dat is heeeeeeeul lang geledenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit![]()
ik kom ook nooit in de trein
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En vanaf de helft weer moeten beginnen om toch bij het juiste einde te komen.
Ik kom vaak in de trein maar kom nooit sushi tegenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hey LLquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
*plof*
Oh hai dat was ik...
* LovelyLady zit vol
Hoiquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
*plof*
Oh hai dat was ik...
* LovelyLady zit vol
En dan zo vol in een bank ploffen, heerlijk is datquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
*plof*
Oh hai dat was ik...
* LovelyLady zit vol
Lijkt me ook niet echt handig om in de trein te komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pfff ja zegquote:
Afgelopen zaterdag nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste NL trein is voor mij ook echt jaren geleden, toen de HCC-beurs nog leuk was. En dat is heeeeeeeul lang geleden
Was er toen een HCC-beurs?quote:
Ik ookquote:
Lekker dichtbijquote:
Ah, nee, ik vind de trein meestal flink duur. Ook die acties van Hi-speed, dan moet ik eerst voor volle prijs naar een actie-station en dan ben ik nog veertig euro naast de actie zelf kwijtquote:
o jeequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn snotkind klinkt nu ook nog als een verkouden zeehond
Bal op de neus laten doen en dan in de handen laten klappen, misschien verdien je er nog wat aan op Koninginnedag op de markt!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn snotkind klinkt nu ook nog als een verkouden zeehond
neh, gewoon z'n pufje weer even gaan gebruikenquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:19 schreef LovelyLady het volgende:
even naar boven verhuizen en alvast alles klaar zetten voor de radio
Lees ze en nu welquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef sararaats het volgende:
Ik ga verder lezen.
Wisten jullie dat tandpasta helpt tegen de prik van een brandnetel?
Lekker hoor, vooral zaterdag denk ik, met dat weer!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lekker dichtbijZaterdag zijn we naar R'dam geweest en zondag naar A'dam
o ja, dat hebben we hier dan weer nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neh, gewoon z'n pufje weer even gaan gebruiken
Heeft ie astma?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
neh, gewoon z'n pufje weer even gaan gebruiken
Weegbree ook, groeit er altijd naast.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef sararaats het volgende:
Ik ga verder lezen.
Wisten jullie dat tandpasta helpt tegen de prik van een brandnetel?
En dat is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry maar dat past niet bij het genre van vanavond
The Doors met The End wel?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sorry maar dat past niet bij het genre van vanavond
Zal ik doenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh niceHet is dat ik zo vermoeid ben, anders had ik wel meegewild
![]()
Welk spel ga je morgen testen?
[..]
Snap ikMaar houd em in je achterhoofd zou ik zeggen
Technisch gezien kan dat niet vastgesteld worden bij zulke jonge kinderenquote:
Ohquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Technisch gezien kan dat niet vastgesteld worden bij zulke jonge kinderen![]()
Maar hij heeft er wel medicijnen voor..tegen
Uhuquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Lekker hoor, vooral zaterdag denk ik, met dat weer!
Anathemaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal ik doen
Even een prachtig emtioneel nummer om het eruit te gooien
ja, die helpen altijd goed, eerder moest dat elke dag, nu hooguit 1 keer per maand een paar dagenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ohnouja, maar goed dat ie medicijnen heeft
Ge-bbq-ed, voor het eerst dit jaar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uhu
Heb jij nog wat leuks gedaan in Meppel?
Ik kan dat echt alleen maar plat lezenquote:
Dus misschien heeft ie toch geen astma?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die helpen altijd goed, eerder moest dat elke dag, nu hooguit 1 keer per maand een paar dagen
Dat is wel een stuk beterquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die helpen altijd goed, eerder moest dat elke dag, nu hooguit 1 keer per maand een paar dagen
Woehoequote:
Dynamo '98quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan dat echt alleen maar plat lezen![]()
Aaanaaaaatheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemaaaaaaaaaaaaaaaaa
hij kan er nog overheen groeienquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus misschien heeft ie toch geen astma?
Ik betwijfel hetquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus misschien heeft ie toch geen astma?
KAMEHAMEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik heb ook geen 3D monitorquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haiquote:
Gelukkigquote:
Komt ook door jou, dat ik het alleen zo kan zeggen/ denkenquote:
nog nietquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt ook door jou, dat ik het alleen zo kan zeggen/ denken
hoe erg?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry
![]()
Oh en kut kut kut... Ik heb echt een notenallergie![]()
trevquote:
wokquote:
Hoiquote:
wat wat wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry
![]()
suikertjequote:
Ze waren vorig jaar hier in Eindhoven. Kon helaas niet. Had een uitje met werk. Anders was ik er waarschijnlijk wel heen geweest. Heb ze wel half gezien op Dynamo 99, maar toen vond ik het er te ruig aan toe gaan in de zaal (veel pits enzo). Toen maakte ze ook andere muziek dan nu, natuurlijk.quote:
kan je weer wat weg gevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb een hele mooie leren bank gekregen![]()
![]()
![]()
en een condensdroger en 2 tuinstellen en en en nog een hele hoop spullen
quote:
quote:
Nou, ik had de laatste keren dat ik nootjes at (bijvoorbeeld studentenhaver) dan mijn tong na een stuk of 2/3 nootjes helemaal opzwol en zeer deedquote:
Wauwquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb een hele mooie leren bank gekregen![]()
![]()
![]()
en een condensdroger en 2 tuinstellen en en en nog een hele hoop spullen
Dat is klotequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, ik had de laatste keren dat ik nootjes at (bijvoorbeeld studentenhaver) dan mijn tong na een stuk of 2/3 nootjes helemaal opzwol en zeer deedEn nu at ik pindasaus en gebeurd het me weer
![]()
Ik houd van nootjes
Maar niet meer eten dus...
Ik heb ze vorig jaar in Deventer gezien, geweldigquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze waren vorig jaar hier in Eindhoven. Kon helaas niet. Had een uitje met werk. Anders was ik er waarschijnlijk wel heen geweest. Heb ze wel half gezien op Dynamo 99, maar toen vond ik het er te ruig aan toe gaan in de zaal (veel pits enzo). Toen maakte ze ook andere muziek dan nu, natuurlijk.
Misschien..is het toeval?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, ik had de laatste keren dat ik nootjes at (bijvoorbeeld studentenhaver) dan mijn tong na een stuk of 2/3 nootjes helemaal opzwol en zeer deedEn nu at ik pindasaus en gebeurd het me weer
![]()
Ik houd van nootjes
iddquote:
Ze bestaan dan nog wel hoor, je mag ze alleen niet meerquote:
van me zusjequote:
Nee, het valt me al langer opquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien..is het toeval?
Hoe ging het met die snickers van laatst?
Sorry Whiksers, zei je iets?quote:
oehquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik houd van nootjes
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het valt me al langer opMaar ik dacht inderdaad dat het vast toeval was
Maar het gebeurde ook met de snickers
Met studentenhaver
En nu dus met pindasaus
Geen idee, maar zit hier met een dik vest aan, een sjaal om en de verwarming aanquote:
Er zijn allergie-testen ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kan je dat ook laten testen?
of was dit de test?
ja mevrouw Negeer ik zei: Heb je het eten al geregeld want ik heb HONGERRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Dat lijkt me wel heel heftigquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh
bij miniwok zit iemand met een pinda allergie, die krijgt een anafalytische shock![]()
ligt ook medicijn in de klas
Wauwquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
ik heb nou 2 3-zits banken over en een 2 zits
Tofquote:
Ik kan het beter niet meer eten om dat te voorkomen jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh
bij miniwok zit iemand met een pinda allergie, die krijgt een anafalytische shock![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw
[..]
Tof
[..]
Ik kan het beter niet meer eten om dat te voorkomen jaEn het doet ook echt zeer zeer
![]()
Ik zou me kunnen laten testen, maar ben er een beetje bang voor.. het doet echt godsgruwelijk pijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kan je dat ook laten testen?
of was dit de test?
Klopt, pinda-allergie kan heel erg zijn, al klinkt het als bij MZ als lichte variant. Gelukkig zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh
Sorry, zei je wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja mevrouw Negeer ik zei: Heb je het eten al geregeld want ik heb HONGERRRRRRRRRRRRRRRR
Ja, houden zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, pinda-allergie kan heel erg zijn, al klinkt het als bij MZ als lichte variant. Gelukkig zou ik zeggen.
Ik zeg niet dat het leuk is, maar je hebt dus ergere varianten. Komt vaak bij pinda's voor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, houden zoWant het doet ZEER
Hele tong is dikkig en met rode bulten
Ja, jezus man, dat weet ik ook wel, ik ben niet achterlijk ofzoquote:
Vraag het dan niet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jezus man, dat weet ik ook wel, ik ben niet achterlijk ofzo
Dat is wel zeer klotequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik een ijsje komen brengen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wel jammerquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het leuk is, maar je hebt dus ergere varianten. Komt vaak bij pinda's voor.
Ik vroeg niet of er allergie-testen bestaan, ik vroeg of notenallergie getest kan worden op een andere manier dan door noten te eten.quote:
Nee, helpt nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik een ijsje komen brengen?
bij jou is het je tong...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wel jammerIk houd echt van nootjes
Maar goed, er zijn ergere dingen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij jou is het je tong...
bij hem is het zijn keel![]()
hij is getest en die test gaat van 1 tot 6 pinda's hij ging al onderuit bij een halve![]()
dat heeft wel wat gevolgen op school, geen snickers, pindakaas enzovoort
Poezelsquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
kat ziet vogel dicht bij raam en vergeet spontaan dat er glas voor zit
geniale acties zijn dat, zo vergat onze kat ooit dat er water tussen de eend en hem zatquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
kat ziet vogel dicht bij raam en vergeet spontaan dat er glas voor zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |