Liefje, maak je niet te druk om dat soort dingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gedachtes die ik niet kwijt kan, daardoor, in plaats van sperziebonen de om te bakken aardappels in de pan met kokend water doe. Tegen mijn huisgenoot op een verkeerde manier zeggen dat ik misschien niet op tijd klaar ben..
En zo kan ik wel even doorgaan.
Dat is zeker klotequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gedachtes die ik niet kwijt kan, daardoor, in plaats van sperziebonen de om te bakken aardappels in de pan met kokend water doe. Tegen mijn huisgenoot op een verkeerde manier zeggen dat ik misschien niet op tijd klaar ben..
En zo kan ik wel even doorgaan.
Je wilt niet weten hoe vaak hier de hagelslag in de koelkast heeft gestaan en de melk in de kastquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, maak je niet te druk om dat soort dingenIk zette laatst nog een afgewassen glas in de koelkast
Iedereen heeft wel eens een moment van niet zo helder zijn
Adem in adem uit en weer proberen door te gaan
Smakelijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Fha het volgende:
Ik ga weer, meneer HenryOscar is zo thuis en die wil vast wel eten![]()
Fijne avond allemaal![]()
![]()
![]()
Neequote:
Ik bedoel ik je agendaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb altijd een gaatje, maar dat bedoel je denk ik niet.
Samsung.
Succes met Oscarquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Bis Later Fhaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Fha het volgende:
![]()
![]()
Inside joke ftwquote:
Kon ik die knop maar 1.2.3 omzetten..quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liefje, maak je niet te druk om dat soort dingenIk zette laatst nog een afgewassen glas in de koelkast
Iedereen heeft wel eens een moment van niet zo helder zijn
Adem in adem uit en weer proberen door te gaan
regel maar met jou man en mijn vrouw!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak hier de hagelslag in de koelkast heeft gestaan en de melk in de kast
Even rustig aan (of rustigaan, weet ik het...) doenquote:
Ik zou toch kijken of je niet iets met Mindfullness kuntquote:
Ik ga ook zo even douchen en misschien even naar de leiding bellen. Huisgenoot heeft ze al ingelicht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even rustig aan (of rustigaan, weet ik het...) doen
Chipsen in de vriezerquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dat is echt iets wat mij ook zou kunnen overkomen
Ik ga 'm onthouden.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeMaar kan em je wel aanraden, is een goede tent en ze hebben wel beperkte sushi, maar de warme gerechten zijn echt fantastisch
Met heel veel zorg bereid en het ziet er geweldig uit en smaakt ook zo
[..]
Ik bedoel ik je agenda![]()
Mmmhh.. dan heb je denk ik pech
Niet als je er al de hele dag naar kijktquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo even douchen en misschien even naar de leiding bellen. Huisgenoot heeft ze al ingelicht.
Hihihiquote:
En als je van sushi houdt dan vind ik die in WKC Zuid het bestequote:
oh, goedzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo even douchen en misschien even naar de leiding bellen. Huisgenoot heeft ze al ingelicht.
Kop op meidquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet als je er al de hele dag naar kijkt
[..]
[..]
HihihiOeps
Ja, ik weet het. Maar ik volg nu al die training he en werk 4 ochtenden in de week. Wil het niet te zwaar maken voor mij.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou toch kijken of je niet iets met Mindfullness kuntIk denk namelijk echt dat je daar wat aan hebt
Rustig aan in elk geval en gooi het er maar uit, dat mag ook hier
quote:
Op dat gebied heb ik ze wel aardig op een rijtje.quote:
Oeh nicequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, morgen Eindhoven. Gelukkig was er nog een game die ik nog niet gespeeld had, anders was het vrij nutteloos geweest.
Snap ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Maar ik volg nu al die training he en werk 4 ochtenden in de week. Wil het niet te zwaar maken voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |