Maar in mijn auto heb ik geen wifiquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd wifi, heb geen internetabo
Ik heb wel wifi in mijn auto, alleen jammer dat ik geen auto hebquote:
Ik heb onbeperkt voor iets van minder dan een tientje per maandquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
Maar internet is toch ook niet gratis? Of werkt het weer anders?
En dan zeker ook nog 1000 sms/belminuten erbij?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt voor iets van minder dan een tientje per maand
Haaayquote:
Sipquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
HaaayNou, mijn neus heeft spontaan de zaak gesloten dus het ademt nogal kut
Maar verder prima hoor
En daar?
mais non, da's Bloxx ofzeauwh, ik heb er veel te weinig, maar door het internet kan ik over MSN-en of Pingen, en dat compenseertquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog 1000 sms/belminuten erbij?
Jah dat is goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
SipKom je snel weer bij me eten?
maak ik iets lekkers voor je
En hier alles goed![]()
schmackelijk!quote:
Ik ga misschien van 350 sms naar 100 en dan onbeperkt internet erbijquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mais non, da's Bloxx ofzeauwh, ik heb er veel te weinig, maar door het internet kan ik over MSN-en of Pingen, en dat compenseert
Ik sms voor 1 cent per stuk en ik sms nooit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt voor iets van minder dan een tientje per maand
Krullebolquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah dat is goedGa ik volgende week weer even agenda erbij vinden want dan krijg ik weer nieuw rooster en dat soort onzin
Mij heb je gesmstquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sms voor 1 cent per stuk en ik sms nooit.
Uitprinten, inlijsten en aan de schauw hangen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Gezellig
[..]
Mij heb je gesmstIk voel me vereerd
![]()
ik bel ook echt nooooooooooooooooitquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga misschien van 350 sms naar 100 en dan onbeperkt internet erbijik sms te weinig en bel nooit
Daar zijn we wel goed in jaquote:
Ik zit zo aan de 1000 smsjes per maandquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga misschien van 350 sms naar 100 en dan onbeperkt internet erbijik sms te weinig en bel nooit
He psssssstquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Uitprinten, inlijsten en aan de schauw hangen.
ligt aan het pand waar ik zit dat 3G niet werktquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nu gewoon 3g. Welke aanbieder heb je dan?
Ik ben maar weer met z'n ouders gaan praten, en nu gaat 'ie naar een psychiater, dus nu kijken we weer er met 'm gaat gebeuren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krullebol![]()
He hoe is het nu met die vriend van je? En met jou?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pssssssthet is schouw
Kan niet, heb em al verwijderdEn wat heerlijk zo'n nietsdoedag vandaag
Ik had het wel gelezen maar had even foon tussendoor
Kom jij ook een keer eten?
ja lekkerquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pssssssthet is schouw
Zit je in een loden doos dan ofzo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ligt aan het pand waar ik zit dat 3G niet werkt
Ook wel waar het pand staatquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ligt aan het pand waar ik zit dat 3G niet werkt
Morgen moet ik weer aan het werk, en ik probeer elk weekend wel zo'n dag erin te stoppen. Maar dat lukt laaaang niet altijd.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He pssssssthet is schouw
Wat fijn dat ze nu wel naar je hebben geluisterdquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik ben maar weer met z'n ouders gaan praten, en nu gaat 'ie naar een psychiater, dus nu kijken we weer er met 'm gaat gebeuren.
He psssssssssssstquote:
Wanneer kom je en neem je Muck mee?quote:
En dan een dag dat ik ook kanquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wanneer kom je en neem je Muck mee?Ah toe?
Heerlijk toch dat het nu wel gelukt isquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen moet ik weer aan het werk, en ik probeer elk weekend wel zo'n dag erin te stoppen. Maar dat lukt laaaang niet altijd.
Lijkt me lekker.
Dees was bewust hoor!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He psssssssssssstHet is auw
En wat doet zeer, eten?
We kijken nog wel ff.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heerlijk toch dat het nu wel gelukt is
En gezelligAls je een keer in een weekend komt is Symph er ook als je dat leuk vindt
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan een dag dat ik ook kanPrima plan!
En snap ik hoor, vond het leuk om nog een keer te zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
Dees was bewust hoor!
En het maken van van zó'n domme spelfout.
Mag ik ook?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef Fha het volgende:
[..]
En dan een dag dat ik ook kanPrima plan!
Ik dacht al zoiets.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja
[..]
En snap ik hoor, vond het leuk om nog een keer te zeggen![]()
Is goed, leukquote:
Moet je niet aan mij vragenquote:
Goeziepoezie! Heb vanmiddag m'n nieuwe gitaar binnen gekregen en het is gewoon een topdag!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat fijn dat ze nu wel naar je hebben geluisterd![]()
En goed van je dat je het toch gedaan hebt
Hoe is het met jou dan?
Mijn enige SMS-je in NL van 2010!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mij heb je gesmstIk voel me vereerd
![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goeziepoezie! Heb vanmiddag m'n nieuwe gitaar binnen gekregen en het is gewoon een topdag!
Alleen moet ik morgen wel naar de huisarts voor een gesprek, of ik wel of niet geopereerd moet worden aan m'n Pectus Carinatum en het is een aardig heftige en ingrijpende operatie, dus ik hoop van niet, maar ik vrees met grote vrezen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |