Maar in mijn auto heb ik geen wifiquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik gebruik altijd wifi, heb geen internetabo
Ik heb wel wifi in mijn auto, alleen jammer dat ik geen auto hebquote:
Ik heb onbeperkt voor iets van minder dan een tientje per maandquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef Pheno het volgende:
Maar internet is toch ook niet gratis? Of werkt het weer anders?
En dan zeker ook nog 1000 sms/belminuten erbij?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt voor iets van minder dan een tientje per maand
Haaayquote:
Sipquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef Fha het volgende:
[..]
HaaayNou, mijn neus heeft spontaan de zaak gesloten dus het ademt nogal kut
Maar verder prima hoor
En daar?
mais non, da's Bloxx ofzeauwh, ik heb er veel te weinig, maar door het internet kan ik over MSN-en of Pingen, en dat compenseertquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog 1000 sms/belminuten erbij?
Jah dat is goedquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
SipKom je snel weer bij me eten?
maak ik iets lekkers voor je
En hier alles goed![]()
schmackelijk!quote:
Ik ga misschien van 350 sms naar 100 en dan onbeperkt internet erbijquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:37 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mais non, da's Bloxx ofzeauwh, ik heb er veel te weinig, maar door het internet kan ik over MSN-en of Pingen, en dat compenseert
Ik sms voor 1 cent per stuk en ik sms nooit.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt voor iets van minder dan een tientje per maand
Krullebolquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:37 schreef Fha het volgende:
[..]
Jah dat is goedGa ik volgende week weer even agenda erbij vinden want dan krijg ik weer nieuw rooster en dat soort onzin
Mij heb je gesmstquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sms voor 1 cent per stuk en ik sms nooit.
Uitprinten, inlijsten en aan de schauw hangen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Gezellig
[..]
Mij heb je gesmstIk voel me vereerd
![]()
ik bel ook echt nooooooooooooooooitquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga misschien van 350 sms naar 100 en dan onbeperkt internet erbijik sms te weinig en bel nooit
Daar zijn we wel goed in jaquote:
Ik zit zo aan de 1000 smsjes per maandquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ga misschien van 350 sms naar 100 en dan onbeperkt internet erbijik sms te weinig en bel nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |