http://www.whatsapp.com/download/quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt?Ik kon alleen voor Android vinden
Gewoon op je telefoon naar whatsapp.com gaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Echt?Ik kon alleen voor Android vinden
mijn accu staat er om bekendquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
Dan hebben jullie allemaal een verkloote accu zeg!
Ik red makkelijk een hele dag! Sterker nog, ik heb hem gistermorgen van de lader afgehaald, en nu nog 18%!
Nee, ik FOK! en whatsapp de hele dag door op dat dingquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
Ik red makkelijk een hele dag! Sterker nog, ik heb hem gistermorgen van de lader afgehaald, en nu nog 18%!
Succes.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef DaMart het volgende:
Zo maar eens richting Nieuwegein... tot over een uur of 7, of hopelijk eerder.
Ik ook zelfs mijn nokia van nu bijna 2 jaar oud...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef JJH het volgende:
Dat dus.. en als ik thuis ben wifi aan.. en ik whatsapp de hele dag door en dat vreet accuquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik FOK! en whatsapp de hele dag door op dat ding![]()
.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mijn accu staat er om bekend
kan zelfs zonder maar 2 dagen
is een sony ericson
hahaquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Mij werd verteld in de winkel dat je bij elke halve gelegenheid de accu aan de lader moest leggen.
Je schijnt de moderene accu's te moeten 'leren' het lang uit te houden.
Ik niet, dat zal het zijn. Maar als ik aan het werk ben lees ik ook de twitter erop, en lees een beetje nieuws enzo, en dan nog houd ik het een hele dag vol.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, ik FOK! en whatsapp de hele dag door op dat ding![]()
.
Wauw, wat lief van d'r!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef Panda72 het volgende:
Mijn lieve mams belde net dat ze Chili con Carne voor mij heeft gemaakt zodat ik niet hoef te koken. Harstikke fijn want ik ben te moe om nog iets in elkaar te flansen.
KOen is zijn kinderen aan het ophalen geloof ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Goedendag, koene ridders en edele jonkvrouwen
3G ligt eruit dus helaas geen WA verbinding.quote:
Ik vind twitter leuk, en whatsapp ook... alleen jammer dat er zo weinig mensen met mij whatsappenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik niet, dat zal het zijn. Maar als ik aan het werk ben lees ik ook de twitter erop, en lees een beetje nieuws enzo, en dan nog houd ik het een hele dag vol.
Ik heb nu gewoon 3g. Welke aanbieder heb je dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
3G ligt eruit dus helaas geen WA verbinding.
Ja, ik zag hem er nu ook ineens bijstaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://www.whatsapp.com/download/
onderste is voor nokia symbian
wat wil je krijgen van mij per wa dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind twitter leuk, en whatsapp ook... alleen jammer dat er zo weinig mensen met mij whatsappen
liefdequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
wat wil je krijgen van mij per wa dan?
Met mensen die whatsapp hebben whatsapp ik alleen nog maar.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind twitter leuk, en whatsapp ook... alleen jammer dat er zo weinig mensen met mij whatsappen
psieeeeeeeesquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Met mensen die whatsapp hebben whatsapp ik alleen nog maar.
Iesch graties!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |