Dank jequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt dan wel
[..]
 en tof
 en tof  

Met m'n liefje gaat het ook super! Was vanmiddag nog bij haar, ze heeft een lied voor me geschreven, en vanmiddag voor me gezongen, ze heeft zo'n prachtige stem! Ik ben echt helemaal ongelooflijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof
En met je liefje?
Wow, dat klinkt inderdaad best heftigIk hoop met je mee dat het niet hoeft
 op dit moment!
 op dit moment!  

De rest was op beurzen naar FOK!ers toequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt dan wel
[..]
 En shiznuts in Shinjuku!
 En shiznuts in Shinjuku!

Heftig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goeziepoezie! Heb vanmiddag m'n nieuwe gitaar binnen gekregen en het is gewoon een topdag!
Alleen moet ik morgen wel naar de huisarts voor een gesprek, of ik wel of niet geopereerd moet worden aan m'n Pectus Carinatum en het is een aardig heftige en ingrijpende operatie, dus ik hoop van niet, maar ik vrees met grote vrezen...

Dat is wel heel tof van haarquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met m'n liefje gaat het ook super! Was vanmiddag nog bij haar, ze heeft een lied voor me geschreven, en vanmiddag voor me gezongen, ze heeft zo'n prachtige stem! Ik ben echt helemaal ongelooflijkop dit moment!

Wauw, hoe uber romantischquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met m'n liefje gaat het ook super! Was vanmiddag nog bij haar, ze heeft een lied voor me geschreven, en vanmiddag voor me gezongen, ze heeft zo'n prachtige stem! Ik ben echt helemaal ongelooflijkop dit moment!

Als iemand een mooie stem heeft wel. Als ik dat zou doen krijg ik de deegroller naar mijn hoofd geslingerdquote:

Maar jij kunt dan ook lekker koken volgens mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand een mooie stem heeft wel. Als ik dat zou doen krijg ik de deegroller naar mijn hoofd geslingerd

Wat heb jij een nare vrouwquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand een mooie stem heeft wel. Als ik dat zou doen krijg ik de deegroller naar mijn hoofd geslingerd

Ik zing dan ook niet tijdens het koken!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar jij kunt dan ook lekker koken volgens mij

quote:
Ze is echt ongelooflijk ongelooflijk!quote:

Nah, ik zou hetzelfde doen.quote:

Perfecte man gewoonquote:

Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar jij kunt dan ook lekker koken volgens mij
 Over koken, Phenoooo? Wanneer gaan wij nou sushi maken?
 Over koken, Phenoooo? Wanneer gaan wij nou sushi maken?   

quote:
 Jullie passen perfect bij elkaar
 Jullie passen perfect bij elkaar  

Oh kijk, dat moet dus ook op een dag dat ik ook kanquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaOver koken, Phenoooo? Wanneer gaan wij nou sushi maken?

quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Ze is echt ongelooflijk ongelooflijk!

Als je in dit tempo doorgaat zit de hele SC over twee maanden bij jou sushi te eten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]

Zeker weten niet de helequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je in dit tempo doorgaat zit de hele SC over twee maanden bij jou sushi te eten.

Over twee maanden zit ik in LA sushi te eten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je in dit tempo doorgaat zit de hele SC over twee maanden bij jou sushi te eten.

Waarom in vredesnaam pas over twee maanden man?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]

quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
 Ik hoop het niet, weet je hoeveel werk
 Ik hoop het niet, weet je hoeveel werk  Maar pannenkoeken bakken wil ik wel weer hoor
 Maar pannenkoeken bakken wil ik wel weer hoor  

Over 2 dagen eet ik sushi in Zwollequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over twee maanden zit ik in LA sushi te eten.

Dan ben je er vlot bij bij, het is daar nu een uurtje of 10 's morgens gok ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over twee maanden zit ik in LA sushi te eten.

WKC zuid, of Mizu?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over 2 dagen eet ik sushi in Zwolle

Wat is er, kerel?quote:

Tijdens het koken en er voor eigenlijk al. helemaal overstuur geraakt.quote:

Omdat iedereen vrij vragen enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam pas over twee maanden man?!

Of in "Cuisine de la Marieque" ?quote:

Het kan ook nog aan de Th a Kempisstraat of in Stadshagenquote:
 Maar we gaan naar WKC zuid
 Maar we gaan naar WKC zuid  Al kan ik dus ook zelf rollen
 Al kan ik dus ook zelf rollen  

Pftsk dat gaat echt wel sneller dan twee maandenquote:
 En anders gewoon ziek melden
 En anders gewoon ziek melden  

Hoezo dat? Knuffquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijdens het koken en er voor eigenlijk al. helemaal overstuur geraakt.

Dat is klote, hoe komt het?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]

Ik ken je niet goed genoeg om precies te weten wat dat inhoudt, maar het klinkt klotequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]

Muck? alleen als jij Symp en ST regeltquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wanneer kom je en neem je Muck mee?Ah toe?

Stadshagen zit toch alleeen een wokrestaurant? Of loop ik nu achter...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook nog aan de Th a Kempisstraat of in StadshagenMaar we gaan naar WKC zuid
Al kan ik dus ook zelf rollen

Oh ja, geen idee. Ik moet nog een keer naar Raalte om die ***HDD terug te sturen. Weer kapot. Prutszooi, het lijkt Trust wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]

Gedachtes die ik niet kwijt kan, daardoor, in plaats van sperziebonen de om te bakken aardappels in de pan met kokend water doe. Tegen mijn huisgenoot op een verkeerde manier zeggen dat ik misschien niet op tijd klaar ben..quote:

Zitten, rustig ademen en denk aan je oefeningen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]

Dealquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck? alleen als jij Symp en ST regelt
 Zeg maar wanneer
 Zeg maar wanneer 
Is net nieuwquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Stadshagen zit toch alleeen een wokrestaurant? Of loop ik nu achter...
 Zit waar de wok zat
 Zit waar de wok zat 
Laat maar weten wanneer je een keer een gaatje hebtquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, geen idee. Ik moet nog een keer naar Raalte om die ***HDD terug te sturen. Weer kapot. Prutszooi, het lijkt Trust wel.

Welk merk is het?
 Welk merk is het?

ahquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gedachtes die ik niet kwijt kan, daardoor, in plaats van sperziebonen de om te bakken aardappels in de pan met kokend water doe. Tegen mijn huisgenoot op een verkeerde manier zeggen dat ik misschien niet op tijd klaar ben..
En zo kan ik wel even doorgaan.

Dus ik loop nog niet heel erg achter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DealZeg maar wanneer
[..]
Is net nieuwZit waar de wok zat
[..]
Laat maar weten wanneer je een keer een gaatje hebt
En balen...Welk merk is het?

Ik heb altijd een gaatje, maar dat bedoel je denk ik niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laat maar weten wanneer je een keer een gaatje hebt
En balen...Welk merk is het?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |