quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je in dit tempo doorgaat zit de hele SC over twee maanden bij jou sushi te eten.
Over 2 dagen eet ik sushi in Zwollequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over twee maanden zit ik in LA sushi te eten.
Dan ben je er vlot bij bij, het is daar nu een uurtje of 10 's morgens gok ik.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Over twee maanden zit ik in LA sushi te eten.
WKC zuid, of Mizu?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over 2 dagen eet ik sushi in Zwolle
Wat is er, kerel?quote:
Tijdens het koken en er voor eigenlijk al. helemaal overstuur geraakt.quote:
Omdat iedereen vrij vragen enzo.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Waarom in vredesnaam pas over twee maanden man?!
Of in "Cuisine de la Marieque" ?quote:
Het kan ook nog aan de Th a Kempisstraat of in Stadshagenquote:
Pftsk dat gaat echt wel sneller dan twee maandenquote:
Hoezo dat? Knuffquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tijdens het koken en er voor eigenlijk al. helemaal overstuur geraakt.
Dat is klote, hoe komt het?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken je niet goed genoeg om precies te weten wat dat inhoudt, maar het klinkt klotequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Muck? alleen als jij Symp en ST regeltquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wanneer kom je en neem je Muck mee?Ah toe?
Stadshagen zit toch alleeen een wokrestaurant? Of loop ik nu achter...quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het kan ook nog aan de Th a Kempisstraat of in StadshagenMaar we gaan naar WKC zuid
Al kan ik dus ook zelf rollen
Oh ja, geen idee. Ik moet nog een keer naar Raalte om die ***HDD terug te sturen. Weer kapot. Prutszooi, het lijkt Trust wel.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOver koken, Phenoooo? Wanneer gaan wij nou sushi maken?
Gedachtes die ik niet kwijt kan, daardoor, in plaats van sperziebonen de om te bakken aardappels in de pan met kokend water doe. Tegen mijn huisgenoot op een verkeerde manier zeggen dat ik misschien niet op tijd klaar ben..quote:
Zitten, rustig ademen en denk aan je oefeningen!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dealquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:59 schreef Toekito het volgende:
[..]
Muck? alleen als jij Symp en ST regelt
Is net nieuwquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Stadshagen zit toch alleeen een wokrestaurant? Of loop ik nu achter...
Laat maar weten wanneer je een keer een gaatje hebtquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, geen idee. Ik moet nog een keer naar Raalte om die ***HDD terug te sturen. Weer kapot. Prutszooi, het lijkt Trust wel.
ahquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gedachtes die ik niet kwijt kan, daardoor, in plaats van sperziebonen de om te bakken aardappels in de pan met kokend water doe. Tegen mijn huisgenoot op een verkeerde manier zeggen dat ik misschien niet op tijd klaar ben..
En zo kan ik wel even doorgaan.
Dus ik loop nog niet heel erg achter.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
DealZeg maar wanneer
[..]
Is net nieuwZit waar de wok zat
[..]
Laat maar weten wanneer je een keer een gaatje hebt
En balen...Welk merk is het?
Ik heb altijd een gaatje, maar dat bedoel je denk ik niet.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
Laat maar weten wanneer je een keer een gaatje hebt
En balen...Welk merk is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |