Dank jequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt dan wel
[..]![]()
Met m'n liefje gaat het ook super! Was vanmiddag nog bij haar, ze heeft een lied voor me geschreven, en vanmiddag voor me gezongen, ze heeft zo'n prachtige stem! Ik ben echt helemaal ongelooflijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Tof
En met je liefje?
Wow, dat klinkt inderdaad best heftigIk hoop met je mee dat het niet hoeft
De rest was op beurzen naar FOK!ers toequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als het zo uitkomt dan wel
[..]![]()
Heftig!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Goeziepoezie! Heb vanmiddag m'n nieuwe gitaar binnen gekregen en het is gewoon een topdag!
Alleen moet ik morgen wel naar de huisarts voor een gesprek, of ik wel of niet geopereerd moet worden aan m'n Pectus Carinatum en het is een aardig heftige en ingrijpende operatie, dus ik hoop van niet, maar ik vrees met grote vrezen...
Dat is wel heel tof van haarquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met m'n liefje gaat het ook super! Was vanmiddag nog bij haar, ze heeft een lied voor me geschreven, en vanmiddag voor me gezongen, ze heeft zo'n prachtige stem! Ik ben echt helemaal ongelooflijkop dit moment!
Wauw, hoe uber romantischquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met m'n liefje gaat het ook super! Was vanmiddag nog bij haar, ze heeft een lied voor me geschreven, en vanmiddag voor me gezongen, ze heeft zo'n prachtige stem! Ik ben echt helemaal ongelooflijkop dit moment!
Als iemand een mooie stem heeft wel. Als ik dat zou doen krijg ik de deegroller naar mijn hoofd geslingerdquote:
Maar jij kunt dan ook lekker koken volgens mijquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand een mooie stem heeft wel. Als ik dat zou doen krijg ik de deegroller naar mijn hoofd geslingerd
Wat heb jij een nare vrouwquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als iemand een mooie stem heeft wel. Als ik dat zou doen krijg ik de deegroller naar mijn hoofd geslingerd
Ik zing dan ook niet tijdens het koken!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar jij kunt dan ook lekker koken volgens mij
quote:
Ze is echt ongelooflijk ongelooflijk!quote:
Nah, ik zou hetzelfde doen.quote:
Perfecte man gewoonquote:
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:53 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar jij kunt dan ook lekker koken volgens mij
quote:
Oh kijk, dat moet dus ook op een dag dat ik ook kanquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaOver koken, Phenoooo? Wanneer gaan wij nou sushi maken?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Ze is echt ongelooflijk ongelooflijk!
Als je in dit tempo doorgaat zit de hele SC over twee maanden bij jou sushi te eten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaOver koken, Phenoooo? Wanneer gaan wij nou sushi maken?
Zeker weten niet de helequote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je in dit tempo doorgaat zit de hele SC over twee maanden bij jou sushi te eten.
Over twee maanden zit ik in LA sushi te eten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je in dit tempo doorgaat zit de hele SC over twee maanden bij jou sushi te eten.
Waarom in vredesnaam pas over twee maanden man?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |