Wat ga je eten?quote:
pannenkoeken!!quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb misschien een lift nodig.. met 3 andere damesHITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Wok is een bikkelquote:
spinazie a la creme en aardappel anders (en de jongens hebben gewone aardappels want die lusten geen a.a) en met een kipcordonbluequote:
gezelligquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb een beetje buikpijn van het lachen met Marijke![]()
![]()
Nu even zoonlief ophalen
gezelligquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Nu even zoonlief ophalen
Jij bent daar echt helemaal van ondersteboven he, dat je dat altijd maar weer ter sprake moet brengen...quote:
ach ja, de jeugd is nog niet zoveel gewendquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij bent daar echt helemaal van ondersteboven he, dat je dat altijd maar weer ter sprake moet brengen...
quote:
Klinkt heel gezellig, Bis Laterquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:35 schreef suikertaartje het volgende:
![]()
Nu even zoonlief ophalen
quote:
Hihi, jullie zeiden bijna hetzelfdequote:
dan is het waarquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Hihi, jullie zeiden bijna hetzelfde
dat is waar...hij staat vast ook nog met open mond te staren naar mensen met maar één been enzoquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:37 schreef wel.o.k het volgende:
ach ja, de jeugd is nog niet zoveel gewend
lopen lopen lopen dusquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat is waar...hij staat vast ook nog met open mond te staren naar mensen met maar één been enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |