quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Komt ook door jou, dat ik het alleen zo kan zeggen/ denken
hoe erg?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry
![]()
Oh en kut kut kut... Ik heb echt een notenallergie![]()
trevquote:
wokquote:
Hoiquote:
wat wat wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry
![]()
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Sorry
![]()
suikertjequote:
Ze waren vorig jaar hier in Eindhoven. Kon helaas niet. Had een uitje met werk. Anders was ik er waarschijnlijk wel heen geweest. Heb ze wel half gezien op Dynamo 99, maar toen vond ik het er te ruig aan toe gaan in de zaal (veel pits enzo). Toen maakte ze ook andere muziek dan nu, natuurlijk.quote:
kan je weer wat weg gevenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb een hele mooie leren bank gekregen![]()
![]()
![]()
en een condensdroger en 2 tuinstellen en en en nog een hele hoop spullen
quote:
quote:
Nou, ik had de laatste keren dat ik nootjes at (bijvoorbeeld studentenhaver) dan mijn tong na een stuk of 2/3 nootjes helemaal opzwol en zeer deedquote:
Wauwquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik heb een hele mooie leren bank gekregen![]()
![]()
![]()
en een condensdroger en 2 tuinstellen en en en nog een hele hoop spullen
Dat is klotequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nou, ik had de laatste keren dat ik nootjes at (bijvoorbeeld studentenhaver) dan mijn tong na een stuk of 2/3 nootjes helemaal opzwol en zeer deedEn nu at ik pindasaus en gebeurd het me weer
![]()
Ik houd van nootjes
Maar niet meer eten dus...
Ik heb ze vorig jaar in Deventer gezien, geweldigquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze waren vorig jaar hier in Eindhoven. Kon helaas niet. Had een uitje met werk. Anders was ik er waarschijnlijk wel heen geweest. Heb ze wel half gezien op Dynamo 99, maar toen vond ik het er te ruig aan toe gaan in de zaal (veel pits enzo). Toen maakte ze ook andere muziek dan nu, natuurlijk.
Misschien..is het toeval?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, ik had de laatste keren dat ik nootjes at (bijvoorbeeld studentenhaver) dan mijn tong na een stuk of 2/3 nootjes helemaal opzwol en zeer deedEn nu at ik pindasaus en gebeurd het me weer
![]()
Ik houd van nootjes
iddquote:
Ze bestaan dan nog wel hoor, je mag ze alleen niet meerquote:
van me zusjequote:
Nee, het valt me al langer opquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Misschien..is het toeval?
Hoe ging het met die snickers van laatst?
Sorry Whiksers, zei je iets?quote:
oehquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
![]()
Ik houd van nootjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |