quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het valt me al langer opMaar ik dacht inderdaad dat het vast toeval was
Maar het gebeurde ook met de snickers
Met studentenhaver
En nu dus met pindasaus
Geen idee, maar zit hier met een dik vest aan, een sjaal om en de verwarming aanquote:
Er zijn allergie-testen ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kan je dat ook laten testen?
of was dit de test?
ja mevrouw Negeer ik zei: Heb je het eten al geregeld want ik heb HONGERRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Dat lijkt me wel heel heftigquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh
bij miniwok zit iemand met een pinda allergie, die krijgt een anafalytische shock![]()
ligt ook medicijn in de klas
Wauwquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd
ik heb nou 2 3-zits banken over en een 2 zits
Tofquote:
Ik kan het beter niet meer eten om dat te voorkomen jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh
bij miniwok zit iemand met een pinda allergie, die krijgt een anafalytische shock![]()
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw
[..]
Tof
[..]
Ik kan het beter niet meer eten om dat te voorkomen jaEn het doet ook echt zeer zeer
![]()
Ik zou me kunnen laten testen, maar ben er een beetje bang voor.. het doet echt godsgruwelijk pijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
kan je dat ook laten testen?
of was dit de test?
Klopt, pinda-allergie kan heel erg zijn, al klinkt het als bij MZ als lichte variant. Gelukkig zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oeh
Sorry, zei je wat?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja mevrouw Negeer ik zei: Heb je het eten al geregeld want ik heb HONGERRRRRRRRRRRRRRRR
Ja, houden zoquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Klopt, pinda-allergie kan heel erg zijn, al klinkt het als bij MZ als lichte variant. Gelukkig zou ik zeggen.
Ik zeg niet dat het leuk is, maar je hebt dus ergere varianten. Komt vaak bij pinda's voor.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, houden zoWant het doet ZEER
Hele tong is dikkig en met rode bulten
Ja, jezus man, dat weet ik ook wel, ik ben niet achterlijk ofzoquote:
Vraag het dan niet!quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jezus man, dat weet ik ook wel, ik ben niet achterlijk ofzo
Dat is wel zeer klotequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet ik een ijsje komen brengen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wel jammerquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het leuk is, maar je hebt dus ergere varianten. Komt vaak bij pinda's voor.
Ik vroeg niet of er allergie-testen bestaan, ik vroeg of notenallergie getest kan worden op een andere manier dan door noten te eten.quote:
Nee, helpt nietquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet ik een ijsje komen brengen?
bij jou is het je tong...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind het wel jammerIk houd echt van nootjes
Maar goed, er zijn ergere dingen
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij jou is het je tong...
bij hem is het zijn keel![]()
hij is getest en die test gaat van 1 tot 6 pinda's hij ging al onderuit bij een halve![]()
dat heeft wel wat gevolgen op school, geen snickers, pindakaas enzovoort
Poezelsquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:38 schreef suikertaartje het volgende:
kat ziet vogel dicht bij raam en vergeet spontaan dat er glas voor zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |