Damn, wat wordt dat bij mij dan wel niet...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Op dat gebied heb ik ze wel aardig op een rijtje.
Waar ik me wel groen en geel aan erger is dat ik dingen vergeet. Vroeger onthield ik alles, ik had geen agende meer nodig. Tegenwoordig moet ik letterlijk alles opschrijven. Of dat je onderweg bent naar de keuken om koffie te zetten, en op het moment dat je de klink in je hand hebt niet meer weet waarom je naar de keuken liep.![]()
Ik houd van sushi, maar eigenlijk ben ik nog nooit écht sushi wezen eten.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En als je van sushi houdt dan vind ik die in WKC Zuid het besteAl is die in de TH a Kempisstraat ook goed, alleen dan te sfeerloos
Dus ik ga het liefst naar Zuid
Inversion heet het. Ik weet dat iemand van de crew het in Keulen heeft gezien, maar na acht maanden zal er wel zeker wat anders zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh niceHet is dat ik zo vermoeid ben, anders had ik wel meegewild
![]()
Welk spel ga je morgen testen?
[..]
Dat ken ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:10 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Op dat gebied heb ik ze wel aardig op een rijtje.
Waar ik me wel groen en geel aan erger is dat ik dingen vergeet. Vroeger onthield ik alles, ik had geen agende meer nodig. Tegenwoordig moet ik letterlijk alles opschrijven. Of dat je onderweg bent naar de keuken om koffie te zetten, en op het moment dat je de klink in je hand hebt niet meer weet waarom je naar de keuken liep.![]()
Lekkerquote:
Gewoon bij de bushalte of zo?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd van sushi, maar eigenlijk ben ik nog nooit écht sushi wezen eten.
Vaak kom ik het gewoon ergens tegen, en dan moet ik het wel eten natuurlijk.
O dat heb ik ook wel eens, dat ik aan een verhaal begin en compleet ergens anders uitkom dan de bedoeling was.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat ken ikIrritant is dat..
![]()
Ik had ooit medicijnen waardoor ik soms niet eens meer wist wat ik aan het vertellen was in een seconde nadat ik m'n zin begonDat was echt stom
[..]
Lekker
Dan gaan we een keer zelf sushi maken als je komt etenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik houd van sushi, maar eigenlijk ben ik nog nooit écht sushi wezen eten.
Vaak kom ik het gewoon ergens tegen, en dan moet ik het wel eten natuurlijk.
Nicequote:Op dinsdag 5 april 2011 18:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inversion heet het. Ik weet dat iemand van de crew het in Keulen heeft gezien, maar na acht maanden zal er wel zeker wat anders zijnDirt 3, LEGO Pirates of the Caribbean heb ik wat minder mee, hebben we al previews van, dus vind ik niet nuttig om nog eens te doen, zeker omdat de previews van afgelopen maand zijn
Hoe geweldig zou dat zijnquote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:13 schreef JJH het volgende:
[..]
O dat heb ik ook wel eens, dat ik aan een verhaal begin en compleet ergens anders uitkom dan de bedoeling was.![]()
Hendig!quote:
De laatste NL trein is voor mij ook echt jaren geleden, toen de HCC-beurs nog leuk was. En dat is heeeeeeeul lang geledenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat heb ik nou nooit![]()
ik kom ook nooit in de trein
quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef JJH het volgende:
[..]
En vanaf de helft weer moeten beginnen om toch bij het juiste einde te komen.
Ik kom vaak in de trein maar kom nooit sushi tegenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Hey LLquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
*plof*
Oh hai dat was ik...
* LovelyLady zit vol
Hoiquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
*plof*
Oh hai dat was ik...
* LovelyLady zit vol
En dan zo vol in een bank ploffen, heerlijk is datquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:15 schreef LovelyLady het volgende:
*plof*
Oh hai dat was ik...
* LovelyLady zit vol
Lijkt me ook niet echt handig om in de trein te komenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
pfff ja zegquote:
Afgelopen zaterdag nog.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
De laatste NL trein is voor mij ook echt jaren geleden, toen de HCC-beurs nog leuk was. En dat is heeeeeeeul lang geleden
Was er toen een HCC-beurs?quote:
Ik ookquote:
Lekker dichtbijquote:
Ah, nee, ik vind de trein meestal flink duur. Ook die acties van Hi-speed, dan moet ik eerst voor volle prijs naar een actie-station en dan ben ik nog veertig euro naast de actie zelf kwijtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |