Het lijkt me heel moeilijk als zo veel jonge mensen in je omgeving komen te overlijden. En zo confronterend...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Ik weet nu hoe ik moet handelen als ik in een lawine terecht kom.
Tip: Bear Grylls op discovery. Dan leer je wat je moet drinken als er niets anders in de buurt is dan olifantenpoep. Tevens goed voor de lijn indien je tijdens het diner kijkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Afl How to stay alive van BNN gezien.
Ik ben nu aan het lunchen (en dus melk aan het drinken), dus jouw post helpt ook al aardigquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Tip: Bear Grylls op discovery. Dan leer je wat je moet drinken als er niets anders in de buurt is dan olifantenpoep. Tevens goed voor de lijn indien je tijdens het diner kijkt.
Sterkte vandaag Swietje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Swietje het volgende:
Bedankt allemaal. Condoleren was gisteren, vandaag de uitvaart.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
Tip: Bear Grylls op discovery. Dan leer je wat je moet drinken als er niets anders in de buurt is dan olifantenpoep. Tevens goed voor de lijn indien je tijdens het diner kijkt.
Ik zie allemaal sneeuw om hem heen. No need to drink your own piss, dusquote:
Om warm te blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal sneeuw om hem heen. No need to drink your own piss, dus.
Hij vindt jou vast een mademoiselle bellequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een of andere fransoos wil me toevoegen op feestboek, maar ik ken het heerschap in kwestie helemaal niet.
handig en liefde, het gaat niet samen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar waarom zou je als fransoos aan willen pappen met iemand uit NL. Dat is toch helemaal niet handig.
LAT-relaties kunnen heel leuk zijn hoor, vraag maar aan bovenstaandequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar waarom zou je als fransoos aan willen pappen met iemand uit NL. Dat is toch helemaal niet handig.
begrijpend lezen is niet je sterkste kant, he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
LAT-relaties kunnen heel leuk zijn hoor, vraag maar aan bovenstaande.
Iemand die deze opmerking wel snapt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Ja maar jij hebt waarschijnlijk geschoren oksels...
Toen ik een vriendje had die op Bear leek was ik fan! Dat hield op bij de aflevering dat hij de maag van een half rottende kameel open sneed om de inhoud ervan op te slurpen. Kan me ook herinneren dat hij een kameel uitholde om er een schuilplaats tegen een zandstorm van te maken. Hij is wel echt hardcore.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Pics or it didn'd happenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen ik een vriendje had die op Bear leek was ik fan! Dat hield op bij de aflevering dat hij de maag van een half rottende kameel open sneed om de inhoud ervan op te slurpen. Kan me ook herinneren dat hij een kameel uitholde om er een schuilplaats tegen een zandstorm van te maken. Hij is wel echt hardcore.
De tranen rolde over mijn wangen van het lachen bij die laatste scène (uitgeholde kameel gebruiken als schuilplaats)quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen ik een vriendje had die op Bear leek was ik fan! Dat hield op bij de aflevering dat hij de maag van een half rottende kameel open sneed om de inhoud ervan op te slurpen. Kan me ook herinneren dat hij een kameel uitholde om er een schuilplaats tegen een zandstorm van te maken. Hij is wel echt hardcore.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal sneeuw om hem heen. No need to drink your own piss, dus.
Yeuy!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef Syrena het volgende:
Zo, de lessen overleefd, nu de solli nog. En de weg erheenOmleidingskilzz, i haz them not.
Gefeilciteerd met de kleine!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay! Onze nieuwe website is eindelijk live. Pffffffff. Wat een bevalling!
lol dat icm het woordje bevalling even hierboven voorbij te zien komen is best grappig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef Rituals het volgende:
Serieus, niet voor zwakke magen! De uitgeholde kameel. Vanaf 3.40 kruipt hij er in![]()
.
Ik vind die ene ook zo mooi. Heb je geen vestje over je jurkje aan en zit je voor dat hek/weiland. Daar komt je figuur echt heel mooi in uit, je been/voet in pump ziet er sexy uit en je tattoo ziet er nice uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef MarMar het volgende:
ff foto's aan het gluren van afgelopen weekend en ik vind deze wel heul bad ass
[ afbeelding ]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat woord ook niet ken ^^ Ik ging uit van een spelfout --> premium.quote:
Die had ik een tijdje geleden moeten hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadaaa! Lekker bingo spelen
Omg. Gremium is een woord?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef anna82 het volgende:
Oh god, mijn directeur gebruikt altijd het woord gremium. "Kan dit besloten worden in dit gremium?" (te vervangen door "orgaan" of in ons geval "overleg") Sowieso gebruikt hij heel veel van bovenstaande termen, dus morgen gaat het blaadje mee!
Was ik al bang voor, hoopte stiekem dat de vader een ander kind van 12 zou zijn, maar what are the odds..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-12-vader-baby.html
Walgelijk.
Wat een HBO-woordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Consultancy woorden bedoel je.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af of je echt helemaal niks kunt merken, of dat het meer niet willen merken is. Wat ik me best kan voorstellen hoor, dat dat laatste (onbewust) gebeurt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef Perruche het volgende:
Oh en die vader, echt verschrikkelijk. Ook die vrouw, ervanuitgaande dat ze van niets wist, echt dat moet afgrijselijk zijn.
Mijn vader zou zeggen "met stront doodschieten".quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad erg bad-ass MarMar!![]()
Die vader z'n schenen mogen gebroken worden wat mij betreft...
En nog meer!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen "met stront doodschieten".
Mwoah, qua hoeveelheid valt het denk ik wel mee. Maar de groente ontbreekt idd. Anders haal ik zo nog wel een bakje tomaatjes, dan eet ik die wel op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Dat is dus niet echt een lijstje om trots op te zijn Coco!
Waar is de groente? En de rest trouwens...lang dagje Dad.
Je eet niet voor je kcals maar voor je vitamines. En om je darmen in conditie te houden, hoe is het daarmee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mwoah, que hoeveelheid valt het denk ik wel mee. Maar de groente ontbreekt idd. Anders haal ik zo nog wel een bakje tomaatjes, dan eet ik die wel op.
Ja, daar gaat het eigenlijk weer beter mee. *klopt af*quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:38 schreef loveli het volgende:
Je eet niet voor je kcals maar voor je vitamines. En om je darmen in conditie te houden, hoe is het daarmee?
Je immuunsysteem valt en staat met je darmen. Je darmen zijn de barriere tussen binnen en buiten, tussen wat er je bloed ingaat en wat er wordt afgevoerd. Als je darmen in slechte conditie zijn, wordt niet alles optimaal opgenomen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het eigenlijk weer beter mee. *klopt af*
Maar qua algehele gesteldheid zou ik sowieso meer vitamines moeten binnen zien te krijgen, heb een heul slecht immuunsysteem. Zou preparaten slikken al wat helpen?
Sorry, dat kan ik echt niet lezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
&(*&(*#*@!)(#BD*()(@
Wanneer leren mensen eens lezen?!
in groep 3 vd basisschool?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
&(*&(*#*@!)(#BD*()(@
Wanneer leren mensen eens lezen?!
Standaard mail terugsturen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die niet lezen (terwijl ze dat beroepstechnisch wel zouden moeten kunnen) en die mij dan domme mailtjes gaan sturen. En daar ben ik dan vervolgens kostbare tijd aan kwijt.
En daarom ga ik *NU* een ticket naar Colombia boeken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een ontiegelijk kutweer zeg!
Het is koud, het stormt en er is geen zon.
Ben al weer een half uur binnen na het wandelen maar mijn handen zijn nog steeds dood en ril tot aan het bot..
Dus
Cafe noir'tjes zijn lekker maar heb zo'n zin in tuc koekjes
Overleg ff met je werkgeverquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En daarom ga ik *NU* een ticket naar Colombia boeken.![]()
Zal ik de week voor kerst of met het kerstweekend terug komen?
Eerst gewoon vanaf het eerste uur lesgeven, 's avonds ouderavond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry, dat kan ik echt niet lezen
DaD, hoezo zo'n lange dag?
Coco, is er ook nog groente waar je niet tegen kan?
Heb ik al gedaan.quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop voor de garage dat de auto nu wel klaar is, want anders bliksem ik 'm neer.
Mijn auto staat ook bij dequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop voor de garage dat de auto nu wel klaar is, want anders bliksem ik 'm neer.
Waar een wil is...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef MarMar het volgende:
ransaapjes alom!
Bon, lijstje:
O: bruin broodje 20+ kaas en cappuccino
L: bruin broodje casselerrib+komkommer, een banaan, een beker melk
T: twee kiwi's mandarijnen, kiwi´s waren nog niet rijp
D: leftover aardappelbietensalade (was erg lekker) en wat rauwkostsalade met ei
T: beetje magere yoghurt met volvezelcruesli
Wow, straks een groenteO.D.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even boodschappen gedaan. Vanavond (Perruche en Jagär, letten jullie even op?) pasta met courgette, champignons, paprika en spinazie.
De jongen achter de kassa maakte een fout en gaf de man voor mij 2 euro te weinig terug. En die gast begon toen ontzettend te brommen. En ik vond het zo zielig voor die jongen en wilde eigenlijk even zeggen "ach joh, iedereen maakt wel eens een foutje", maar het ging wel om 2 hele euro's.
En ik heb ook nog tomaat op en komkommer. Maar tomaat is geen groente volgens de dames en als je komkommer eet kun je net zo goed water drinkenquote:
Ze zou de helequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou je loveli's wagen ook neerbliksemen dan?.
Zo, 3 hele caramels! Ik zie een hoop tof spul op je lijstje staan, dus ze zijn je vergeven. De ontbijtkoek negeer ik even.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef Perruche het volgende:
En ja veels te veel kcals, het is weer de tijd van de maand
Ik heb gisteren een zak M&M's leeggegetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef Perruche het volgende:
En ja veels te veel kcals, het is weer de tijd van de maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blablabla! In een notendopje: vandaag was een goede dag, en nu ben ik doodop
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ha, loveli's goedkeuring! merci!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo, 3 hele caramels! Ik zie een hoop tof spul op je lijstje staan, dus ze zijn je vergeven. De ontbijtkoek negeer ik even.
Oi, ook een s teveel!
Een van mijn papers geschreven in kader van een Erasmus Intensive Programme over Shakespeare staat in een online magazine van de Engelse afdeling van een Portugese universiteit!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:
wat leuk maria!
Waar heb je al gepubliceerd trouwens?
Oh, geen negatieve instelling hoor. Ze formuleerde het als 'misschien is het lastig voor jou om te volgen, dus wellicht is het beter om je op individuele basis naar een baan te begeleiden na het project' (ging om een kort opleidingstraject). Ik terugmailen: 'Ik heb op de universiteit colleges gevolgd in grotere groepen, dus ik voorzie geen problemen.' En ik wil niet na het project begeleid worden, ik wil NU dat project in, want ik wil NU een baan. Dus nu maar hopen dat ze niet terugmailt: 'Helaas hebben we de selectie al gemaakt', want dat zou ik dus echt niet tof vinden en dat zal ik dan ook laten wetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Praat me niet van detacheringsbureaus!
Wel idioot dat juist zij ook zo'n negatieve instelling hebben vik!
De tijd van de maand ben ik best netjes aan het trotseren btw
Een 'o' teveel!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah ja, dat was perongeluk expreszag het maar te luio om te corrigeren
Nein, da's Spederlands! Ook wel bekend als Naans. Zusje van Spanglish!quote:
Nou ja dat ze voor jou denken en beslissen vind ik best negatief. Maar inderdaad hopen dat het nog niet vergeven is en aangeven wat je vooral wel kan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, geen negatieve instelling hoor. Ze formuleerde het als 'misschien is het lastig voor jou om te volgen, dus wellicht is het beter om je op individuele basis naar een baan te begeleiden na het project' (ging om een kort opleidingstraject). Ik terugmailen: 'Ik heb op de universiteit colleges gevolgd in grotere groepen, dus ik voorzie geen problemen.' En ik wil niet na het project begeleid worden, ik wil NU dat project in, want ik wil NU een baan. Dus nu maar hopen dat ze niet terugmailt: 'Helaas hebben we de selectie al gemaakt', want dat zou ik dus echt niet tof vinden en dat zal ik dan ook laten weten. Het is ook nog een detacheringsbureau voor jonggehandicapten.
Fijn tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier wordt het vanavond döner. Ik heb echt géén energie meer om nog boodschappen te doen en te koken.
En kan iemand me vertellen wat er met meneer 'elke avond afspreken vind ik wel wat te veel hoor' gebeurd is? Het is bijna alsof we samenwonen..
Inderdaad wat Puff zegt, fijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier wordt het vanavond döner. Ik heb echt géén energie meer om nog boodschappen te doen en te koken.
En kan iemand me vertellen wat er met meneer 'elke avond afspreken vind ik wel wat te veel hoor' gebeurd is? Het is bijna alsof we samenwonen..
Een maand!quote:
Wat héérlijk! Nu heb je extra lang de voorpretquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een maand!![]()
Ik boek echt nooit zo vroeg mijn tickets.Dit is gewoon eng.
En Syrena, het komt vast goed!En je kunt natuurlijk altijd aangeven dat je nog een extra gesprek zou willen, mochten ze je onverhoopt willen aannemen.
Ik heb net al m'n directe collega's gemaild, dat hielpquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een maand!![]()
Ik boek echt nooit zo vroeg mijn tickets.Dit is gewoon eng.
En Syrena, het komt vast goed!En je kunt natuurlijk altijd aangeven dat je nog een extra gesprek zou willen, mochten ze je onverhoopt willen aannemen.
quote:
Spannend! Als je CV hulp wilt dan hoor ik het!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Ewelina het volgende:
Okee. Ik moet mijn cv opsturen voor een interne functie. Help.
Ja, stockholm mini-meet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Perruche het volgende:
Ik ga denk ik ook een tripje planneneind mei!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even boodschappen gedaan. Vanavond (Perruche en Jagär, letten jullie even op?) pasta met courgette, champignons, paprika en spinazie.
De jongen achter de kassa maakte een fout en gaf de man voor mij 2 euro te weinig terug. En die gast begon toen ontzettend te brommen. En ik vond het zo zielig voor die jongen en wilde eigenlijk even zeggen "ach joh, iedereen maakt wel eens een foutje", maar het ging wel om 2 hele euro's.
Ik kreeg vandaag inderdaad de vraag waarom ik 10 jaar op de uni heb doorgebrachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Ewelina het volgende:
Meer dat mijn cv zo'n rotzooi is met tig afgebroken opleidingen..
Pic?quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:32 schreef Merel het volgende:
Ik kom weer eens binnenvallen zonder bijlezen: ik heb een bikini gekocht!En ik voel me er niet verschrikkelijk vadsig in!
Een wonder.
Mja, er is bij mij wel een goed antwoord op de vraag, maar het staat zo lullig. En ik heb echt NUL ervaring met secretariële werkzaamheden, behalve dan met notuleren.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag inderdaad de vraag waarom ik 10 jaar op de uni heb doorgebracht![]()
Heb geantwoord dat ze (=begeleiders) me maar wat lieten aanklooien en dat ik zelf niet vrouws genoeg was toen om aan de bel te trekken. Maar dat ik er veel van had geleerd, oa. op tijd hulp vragen en dat ik iemand ben die echt in een team moet samenwerken met mensen, ipv alleen.
Ik heb ook weggelaten dat ik al een jaar in therapie zat voordat ik durfde te kappenquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Mja, er is bij mij wel een goed antwoord op de vraag, maar het staat zo lullig. En ik heb echt NUL ervaring met secretariële werkzaamheden, behalve dan met notuleren.
Er is binnen Europa heel veel leuks te zien.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, wat lekker Henk!(ik vind het zo grappig om jou Henk te noemen
![]()
) Ik moet ook echt eens gaan kiezen binnenkort! Gesprekken met vriendje leiden niet zo ergens toe nog
Behalve dan dat ie: ergens heen wil wat niet MEGA duur is, liefst binnen Europa want geen zin in lang vliegen, en niet goed weet hoe z'n werk tegen die tijd zit. Oh en uiteraard geen nare badplaatsen of ijskoude oorden
Hendig dus
![]()
En bedankt voor los Jompels!
Yepz, ik ga gewoon alleen. De week voordat ik ga vraag ik me vast weer af waarom ik ook alweer zonodig alleen op vakantie wilde en waarom ik nou ook alweer naar Colombia wilde, maar het komt eigenlijk gewoon altijd goed. Dus deze keer ook vast wel weer.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:39 schreef Merel het volgende:
Oh en Henk, ga je in je eentje naar Colombia? Ik zat ook naar die tickets te kijken, maar vond het toch te eng voor in m'n eentje. Maar ik ben dan ook een watje.
Ja, ik leer snel. Dat is geen probleem.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb ook weggelaten dat ik al een jaar in therapie zat voordat ik durfde te kappen![]()
En ik heb 90% van de tijd zitten bluffen vandaag, gewoon ook doen.
Afspraken inplannen in Outlook, werken met Office, post openen, emails beantwoorden, emails sturen in naam van, telefoon aannemen, kun je best
Seth MacFarlane (van Family Guy)quote:Think I might run a marathon just to prove to myself that I can do something pointless and awful.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:05 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die vakantie naar de VS kost me maar een dag of 10 en Colombia kost me 21 dagen.
Owja, en ik ga nog naar Londen, maar dat kost me maar 1 of 2 dagen.
En ik heb een dag of 40 per jaar.Iets met een contract voor 38 uur en 40 uur werken.
Ok, nu even 40 uur thuis zitten.
Geniet van je avondje niets doen XM!
gewoon geen geld en pinpas meenemen, xept voor het kopieren dan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net mn contract aan het tekenen, ik heb 224 uur per jaar.
Moet nu wel naar de supermarkt om mn ID te kopiëren
*Be strong womaaan, be strong!*
Je hebt ook groot gelijk! Maar jij hebt ook veel meer reiservaring dan ik, ik zou daar compleet verloren zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Yepz, ik ga gewoon alleen. De week voordat ik ga vraag ik me vast weer af waarom ik ook alweer zonodig alleen op vakantie wilde en waarom ik nou ook alweer naar Colombia wilde, maar het komt eigenlijk gewoon altijd goed. Dus deze keer ook vast wel weer.![]()
En het is zo leuk om alleen te reizen.
En ze hebben de langste waterglijbaan ter wereld in Colombia.![]()
Guess where I'm going?!
Nou ja ik heb net bedacht dat mn appels op zijn. Maar de vorige x lukte het ook, moet nu ook kunnen dus!!quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:18 schreef MarMar het volgende:
[..]
gewoon geen geld en pinpas meenemen, xept voor het kopieren dan.
Dat is wel wat minder.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ah vandaar. Ik heb 180 uur per jaar. Dus dat is zo'n 22 dagen volgens mij.
Naar mijn mening zijn er een paar opties:quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:25 schreef Merel het volgende:
[..]
Je hebt ook groot gelijk! Maar jij hebt ook veel meer reiservaring dan ik, ik zou daar compleet verloren zijnEn voor die prijs kan je die tickets eigenlijk niet laten liggen natuurlijk
SPOILER: lijst zoals goed zou zijn voor XMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beweging: veel met steen sjouwen, beperkte beestenboel, uurtje fietsen met hond.
1e twee Atkinsbijwerkingen:
• gruwelijke kramp (kuit), man-o-man, ik ben wel wat gewend, maar deze was heftig![]()
• verstoorde stoelgang![]()
Nog geen verminderde eetlust, zoals jullie kunnen zien. Maar goed, met de hoeveelheid calorieën is ook niet zoveel mis, gezien de hoeveelheid beweging. Maar extra afvalvoordeel door minder calorieën wegens beperkte eetlust zie ik er niet van komen.
Verder gaat het prima. Ik kan de hele dag goed doorwerken, geen slapte, misselijkheid, flauwte of weetikveel. Het eten is schandalig lekker, en als ik niet moddervet word van dit eetpatroon lijkt het me een prima menu. Hoewel er dan wel weer biertjes bij moeten.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Oh, misschien geef ik je te weinig, ik probeer alleen maar om dingen die jou vast vreselijk tegenstaan te schrappen. Tenslotte zal jij geen 2500kcal op willen eten (en dat hoeft ook helemaal niet), dus je kan allerlei vlees uit mijn lijst wegdenken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bietje weinig, dat lijstje voor mij. Tenminste, zo lijkt het.
De nasi was nog lekker.
Oh sorry, had ik dat verkeerd onthoudenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eehhhhhh... de nasi was mijn kooksel heur!
ik las 'mijn eten is weer weg'quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef Viking84 het volgende:
XM werkt toch 36 uur? (om de week een dag vrij?).
Zo, mijn eter is weer weg. Was gezellig!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, ¤80,- voor een bikini! Maar goed, ik zwem zelden, dat scheelt wellichtquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Merel het volgende:
Bikini!
Haar buik is natuurlijk mooier, maar het bovenstukje staat mij beter dan haar
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug, mèt appels, een kopie van mn IDkaartje en....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trapte er bijna in!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Groot gelijk! Ander verschil is namelijk dat jij werkt en ik studeerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef Merel het volgende:
Ja normaal geef ik ook nooit zo veel uit voor een lapje stof hoor, eerste keer dat ik zo'n dure heb! Maar ik voel me er fijn in en dat is me ook wel wat waard. Eigenlijk is het maar een saai ding, maar de streepjes doen m'n lijf precies goed vind ik. En ik ga een korte strandvakantie doen deze zomer, dus dan moet ik me wel lekker in m'n vel voelen
Negerzoenen ofzo:9quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er zou staan dan?.
ik dacht een zak paaseitjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er zou staan dan?.
handje amandelen straks dan denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
mooi lijstje mo. Mag nog wel wat bij, maar het is meer dan op andere dagen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Laureline het volgende:
Die idealegewichtberekenaar van calorieteller.nl mogen ze van mij ritueel verbranden hoor! Wat een onzinding. Volgens mij is hij ook helemaal niet meer betrouwbaar bij lengtes boven de 170,
en het is heel erg moeilijk om die apps te installeren op je tijdelijke foon?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Merel het volgende:
Heb ik een foto van mezelf in bikini gemaakt, kan ik 'm niet uploaden omdat ik geen mail of apps op m'n tijdelijke telefoon geïnstalleerd heb. Dus pech voor Swietje
Ook geen kabeltje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Merel het volgende:
Heb ik een foto van mezelf in bikini gemaakt, kan ik 'm niet uploaden omdat ik geen mail of apps op m'n tijdelijke telefoon geïnstalleerd heb. Dus pech voor Swietje
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en het is heel erg moeilijk om die apps te installeren op je tijdelijke foon?
Dat wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Rituals het volgende:
Vik, ik heb het al eens gezegd, maar ik vind het knap hoe jij steeds weet door te zetten met al dat solliciteren! Natuurlijk heb je weinig keus, maar ik vind dat je het goed doet. Helemaal niet erg om je een dagje rot te voelen, morgen kun je er weer tegenaan!.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Merel het volgende:
Eensch!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Rituals het volgende:
Vik, ik heb het al eens gezegd, maar ik vind het knap hoe jij steeds weet door te zetten met al dat solliciteren! Natuurlijk heb je weinig keus, maar ik vind dat je het goed doet. Helemaal niet erg om je een dagje rot te voelen, morgen kun je er weer tegenaan!.
balen van de peppiesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben 1.68Maarja ik ben geloof ik 'breed gebouwd', gelukkig maar!
En ach. Ik wil 'gewoon' minder blubbuik, welk gewicht daarbij zit zien we dan wel weer
![]()
En helaasch, Zalando bracht mijn bestelling, maar de gympjes zijn te grootEn ze hadden ze niet in andere maten. En ze waren IRL ook wat minder leuk. Dus de zoektocht continues!
^^quote:Eensch!Doorzettertje.
ehm, neequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Henk: ja, want ik heb moeite met leuke gympies vinden en daar dácht ik wat leuks gevonden te hebben!En de reclame zie ik toch niet veel, want ik kijk niet zoveel tv
Mo: neem aan dat dat, ivm je ingeburgerdheid in dit topic en met o.a. XMert, een retorische vraag is?
Stimmt! Never blame teh footsies!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Merel het volgende:
Ooh Maria ik had ook online schoenen gekocht (ja, alweer..) en die waren ook niet goedTe klein, terwijl het maat 41 was! Dus dat móét aan de maatvoering liggen, niet aan mijn poezelige voetjes
Ik heb ook nu vaker 40 dan 41quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Rituals het volgende:
Zal ik eens iets geks vertellen? Mijn voeten zijn een hele maat kleiner worden sinds ik ben afgevallen![]()
.
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Rituals het volgende:
Zal ik eens iets geks vertellen? Mijn voeten zijn een hele maat kleiner worden sinds ik ben afgevallen![]()
.
ooooh, dat wil ik ook. Maat 43 is vast beter dan maat 44...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Rituals het volgende:
.
Kledingmaten zijn natuurlijk veel leukerquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Maar dat vind ik niet zo boeiend als kledingmaten eigenlijk
quote:
Ga je je werk afhouden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Perruche het volgende:
en ik heb low carb gegeten en daarna wijn gedronken en dat is GEEN goede cmbi. nu slapen want morgen weerk werenhoudoe!
O, over één generatie is dat vast goed! Mo, voor al uw toekomstige engelse vervoegingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
oh, overigens.
Op mijn tentamen vanmiddag, schreef ik
'he can has'![]()
gelukkig zag ik het op tijd
Goed! Afgelopen zaterdag nog met een grote groep mensen om en om wezen varen met het motor-bootje door de Groningse grachten en daarna de dag afgesloten met een grote barbecue hiervoor. Geniaal plekje.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het trouwens al eerder in de groep gegooid, maar zullen we de TT veranderen in "Gezond slank" en in de OP nog meer de nadruk leggen op gezond eten en sporten. En dat als je gezond eet (geen troep) en sport, je normaal gesproken automatisch op je ideale gewicht zou moeten komen? En dat crashen en te weining eten dus niet gezond is?
Ik had toch wel gezien dat daar 'brolstukken' stondquote:Op woensdag 6 april 2011 08:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Vandaag weer de hele dag met de breekhamer op de vloer rammen (dat doet liefste) en dan de brokstukken loswrikken en op een hoop gooien (dat doe ik). Heidens kabaal, enorme stofwolken en af en toe spattend gesteente. Leuk joh.
Succes!!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had toch wel gezien dat daar 'brolstukken' stond.
Zo, havermout zit er weer in. Om 9:45 ga ik lopen. 7 km staat op de planning. Een tijdje geleden moest ik dat nog in 2 delen lopen, als het goed is kan het nu in 1 keer.
Ik hoor sowieso niks om me heen als ik loop (mp3-speler is rechtstreeks verbonden met CI). Maar ik ben wel gewend om heel goed om me heen te kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Succes!!![]()
Mijn vriendin heeft haar oordopjes meegenomen en die van mij zijn stuk, nu moet ik lopen met van die in-ear dingen. Loopt akelig, hoor je jezelf heel goed ademen plus je hoort niks om je heen..
quote:
Succes met werk weren vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 08:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
We hadden Lindemans wijn "light" met zogenaamd minder alcoholnou alsnog hakte het stevig erin!
Tja wat wil je voor een paar euro?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die ineardingen zijn ook vies eigenlijk![]()
Mn echte ipoddopjes zijn stuk, had bij dealextreme nieuwe besteld, klinken voor geen meter
Vind ik ook, en ik krijg er hoofdpijn van. Heb zelf altijd een koptelefoon en voor het hardlopen gebruikte ik mijn iPhone oordopjes, alleen daar heeft Pixel mee lopen spelen dus die zijn kapot. Afgelopen keer met de oordopjes van mijn vriendin gelopen maar die heeft ze nu mee naar het werk.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die ineardingen zijn ook vies eigenlijk![]()
Mn echte ipoddopjes zijn stuk, had bij dealextreme nieuwe besteld, klinken voor geen meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |