Yeuy!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef Syrena het volgende:
Zo, de lessen overleefd, nu de solli nog. En de weg erheenOmleidingskilzz, i haz them not.
Gefeilciteerd met de kleine!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay! Onze nieuwe website is eindelijk live. Pffffffff. Wat een bevalling!
lol dat icm het woordje bevalling even hierboven voorbij te zien komen is best grappig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef Rituals het volgende:
Serieus, niet voor zwakke magen! De uitgeholde kameel. Vanaf 3.40 kruipt hij er in![]()
.
Ik vind die ene ook zo mooi. Heb je geen vestje over je jurkje aan en zit je voor dat hek/weiland. Daar komt je figuur echt heel mooi in uit, je been/voet in pump ziet er sexy uit en je tattoo ziet er nice uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef MarMar het volgende:
ff foto's aan het gluren van afgelopen weekend en ik vind deze wel heul bad ass
[ afbeelding ]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat woord ook niet ken ^^ Ik ging uit van een spelfout --> premium.quote:
Die had ik een tijdje geleden moeten hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadaaa! Lekker bingo spelen
Omg. Gremium is een woord?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef anna82 het volgende:
Oh god, mijn directeur gebruikt altijd het woord gremium. "Kan dit besloten worden in dit gremium?" (te vervangen door "orgaan" of in ons geval "overleg") Sowieso gebruikt hij heel veel van bovenstaande termen, dus morgen gaat het blaadje mee!
Was ik al bang voor, hoopte stiekem dat de vader een ander kind van 12 zou zijn, maar what are the odds..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-12-vader-baby.html
Walgelijk.
Wat een HBO-woordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadaaa! Lekker bingo spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |