Het lijkt me heel moeilijk als zo veel jonge mensen in je omgeving komen te overlijden. En zo confronterend...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:00 schreef Viking84 het volgende:
Hoi.
Ik weet nu hoe ik moet handelen als ik in een lawine terecht kom.
Tip: Bear Grylls op discovery. Dan leer je wat je moet drinken als er niets anders in de buurt is dan olifantenpoep. Tevens goed voor de lijn indien je tijdens het diner kijkt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Afl How to stay alive van BNN gezien.
Ik ben nu aan het lunchen (en dus melk aan het drinken), dus jouw post helpt ook al aardigquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Tip: Bear Grylls op discovery. Dan leer je wat je moet drinken als er niets anders in de buurt is dan olifantenpoep. Tevens goed voor de lijn indien je tijdens het diner kijkt.
Sterkte vandaag Swietje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:45 schreef Swietje het volgende:
Bedankt allemaal. Condoleren was gisteren, vandaag de uitvaart.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
Tip: Bear Grylls op discovery. Dan leer je wat je moet drinken als er niets anders in de buurt is dan olifantenpoep. Tevens goed voor de lijn indien je tijdens het diner kijkt.
Ik zie allemaal sneeuw om hem heen. No need to drink your own piss, dusquote:
Om warm te blijvenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal sneeuw om hem heen. No need to drink your own piss, dus.
Hij vindt jou vast een mademoiselle bellequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een of andere fransoos wil me toevoegen op feestboek, maar ik ken het heerschap in kwestie helemaal niet.
handig en liefde, het gaat niet samen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar waarom zou je als fransoos aan willen pappen met iemand uit NL. Dat is toch helemaal niet handig.
LAT-relaties kunnen heel leuk zijn hoor, vraag maar aan bovenstaandequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, maar waarom zou je als fransoos aan willen pappen met iemand uit NL. Dat is toch helemaal niet handig.
begrijpend lezen is niet je sterkste kant, he?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
LAT-relaties kunnen heel leuk zijn hoor, vraag maar aan bovenstaande.
Iemand die deze opmerking wel snapt?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:49 schreef V1z0R het volgende:
Ja maar jij hebt waarschijnlijk geschoren oksels...
Toen ik een vriendje had die op Bear leek was ik fan! Dat hield op bij de aflevering dat hij de maag van een half rottende kameel open sneed om de inhoud ervan op te slurpen. Kan me ook herinneren dat hij een kameel uitholde om er een schuilplaats tegen een zandstorm van te maken. Hij is wel echt hardcore.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Pics or it didn'd happenquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen ik een vriendje had die op Bear leek was ik fan! Dat hield op bij de aflevering dat hij de maag van een half rottende kameel open sneed om de inhoud ervan op te slurpen. Kan me ook herinneren dat hij een kameel uitholde om er een schuilplaats tegen een zandstorm van te maken. Hij is wel echt hardcore.
De tranen rolde over mijn wangen van het lachen bij die laatste scène (uitgeholde kameel gebruiken als schuilplaats)quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:59 schreef anna82 het volgende:
[..]
Toen ik een vriendje had die op Bear leek was ik fan! Dat hield op bij de aflevering dat hij de maag van een half rottende kameel open sneed om de inhoud ervan op te slurpen. Kan me ook herinneren dat hij een kameel uitholde om er een schuilplaats tegen een zandstorm van te maken. Hij is wel echt hardcore.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zie allemaal sneeuw om hem heen. No need to drink your own piss, dus.
Yeuy!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:18 schreef Syrena het volgende:
Zo, de lessen overleefd, nu de solli nog. En de weg erheenOmleidingskilzz, i haz them not.
Gefeilciteerd met de kleine!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Yay! Onze nieuwe website is eindelijk live. Pffffffff. Wat een bevalling!
lol dat icm het woordje bevalling even hierboven voorbij te zien komen is best grappig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:35 schreef Rituals het volgende:
Serieus, niet voor zwakke magen! De uitgeholde kameel. Vanaf 3.40 kruipt hij er in![]()
.
Ik vind die ene ook zo mooi. Heb je geen vestje over je jurkje aan en zit je voor dat hek/weiland. Daar komt je figuur echt heel mooi in uit, je been/voet in pump ziet er sexy uit en je tattoo ziet er nice uitquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef MarMar het volgende:
ff foto's aan het gluren van afgelopen weekend en ik vind deze wel heul bad ass
[ afbeelding ]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat woord ook niet ken ^^ Ik ging uit van een spelfout --> premium.quote:
Die had ik een tijdje geleden moeten hebbenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadaaa! Lekker bingo spelen
Omg. Gremium is een woord?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:54 schreef anna82 het volgende:
Oh god, mijn directeur gebruikt altijd het woord gremium. "Kan dit besloten worden in dit gremium?" (te vervangen door "orgaan" of in ons geval "overleg") Sowieso gebruikt hij heel veel van bovenstaande termen, dus morgen gaat het blaadje mee!
Was ik al bang voor, hoopte stiekem dat de vader een ander kind van 12 zou zijn, maar what are the odds..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-12-vader-baby.html
Walgelijk.
Wat een HBO-woordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Consultancy woorden bedoel je.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vraag me altijd af of je echt helemaal niks kunt merken, of dat het meer niet willen merken is. Wat ik me best kan voorstellen hoor, dat dat laatste (onbewust) gebeurt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef Perruche het volgende:
Oh en die vader, echt verschrikkelijk. Ook die vrouw, ervanuitgaande dat ze van niets wist, echt dat moet afgrijselijk zijn.
Mijn vader zou zeggen "met stront doodschieten".quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad erg bad-ass MarMar!![]()
Die vader z'n schenen mogen gebroken worden wat mij betreft...
En nog meer!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen "met stront doodschieten".
Mwoah, qua hoeveelheid valt het denk ik wel mee. Maar de groente ontbreekt idd. Anders haal ik zo nog wel een bakje tomaatjes, dan eet ik die wel op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Dat is dus niet echt een lijstje om trots op te zijn Coco!
Waar is de groente? En de rest trouwens...lang dagje Dad.
Je eet niet voor je kcals maar voor je vitamines. En om je darmen in conditie te houden, hoe is het daarmee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mwoah, que hoeveelheid valt het denk ik wel mee. Maar de groente ontbreekt idd. Anders haal ik zo nog wel een bakje tomaatjes, dan eet ik die wel op.
Ja, daar gaat het eigenlijk weer beter mee. *klopt af*quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:38 schreef loveli het volgende:
Je eet niet voor je kcals maar voor je vitamines. En om je darmen in conditie te houden, hoe is het daarmee?
Je immuunsysteem valt en staat met je darmen. Je darmen zijn de barriere tussen binnen en buiten, tussen wat er je bloed ingaat en wat er wordt afgevoerd. Als je darmen in slechte conditie zijn, wordt niet alles optimaal opgenomen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het eigenlijk weer beter mee. *klopt af*
Maar qua algehele gesteldheid zou ik sowieso meer vitamines moeten binnen zien te krijgen, heb een heul slecht immuunsysteem. Zou preparaten slikken al wat helpen?
Sorry, dat kan ik echt niet lezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
&(*&(*#*@!)(#BD*()(@
Wanneer leren mensen eens lezen?!
in groep 3 vd basisschool?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
&(*&(*#*@!)(#BD*()(@
Wanneer leren mensen eens lezen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |