Consultancy woorden bedoel je.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadaaa! Lekker bingo spelen
Ik vraag me altijd af of je echt helemaal niks kunt merken, of dat het meer niet willen merken is. Wat ik me best kan voorstellen hoor, dat dat laatste (onbewust) gebeurt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef Perruche het volgende:
Oh en die vader, echt verschrikkelijk. Ook die vrouw, ervanuitgaande dat ze van niets wist, echt dat moet afgrijselijk zijn.
Mijn vader zou zeggen "met stront doodschieten".quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad erg bad-ass MarMar!![]()
Die vader z'n schenen mogen gebroken worden wat mij betreft...
En nog meer!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen "met stront doodschieten".
Mwoah, qua hoeveelheid valt het denk ik wel mee. Maar de groente ontbreekt idd. Anders haal ik zo nog wel een bakje tomaatjes, dan eet ik die wel op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Dat is dus niet echt een lijstje om trots op te zijn Coco!
Waar is de groente? En de rest trouwens...lang dagje Dad.
Je eet niet voor je kcals maar voor je vitamines. En om je darmen in conditie te houden, hoe is het daarmee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mwoah, que hoeveelheid valt het denk ik wel mee. Maar de groente ontbreekt idd. Anders haal ik zo nog wel een bakje tomaatjes, dan eet ik die wel op.
Ja, daar gaat het eigenlijk weer beter mee. *klopt af*quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:38 schreef loveli het volgende:
Je eet niet voor je kcals maar voor je vitamines. En om je darmen in conditie te houden, hoe is het daarmee?
Je immuunsysteem valt en staat met je darmen. Je darmen zijn de barriere tussen binnen en buiten, tussen wat er je bloed ingaat en wat er wordt afgevoerd. Als je darmen in slechte conditie zijn, wordt niet alles optimaal opgenomen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het eigenlijk weer beter mee. *klopt af*
Maar qua algehele gesteldheid zou ik sowieso meer vitamines moeten binnen zien te krijgen, heb een heul slecht immuunsysteem. Zou preparaten slikken al wat helpen?
Sorry, dat kan ik echt niet lezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
&(*&(*#*@!)(#BD*()(@
Wanneer leren mensen eens lezen?!
in groep 3 vd basisschool?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
&(*&(*#*@!)(#BD*()(@
Wanneer leren mensen eens lezen?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |