Fijn tochquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier wordt het vanavond döner. Ik heb echt géén energie meer om nog boodschappen te doen en te koken.
En kan iemand me vertellen wat er met meneer 'elke avond afspreken vind ik wel wat te veel hoor' gebeurd is? Het is bijna alsof we samenwonen..
Inderdaad wat Puff zegt, fijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier wordt het vanavond döner. Ik heb echt géén energie meer om nog boodschappen te doen en te koken.
En kan iemand me vertellen wat er met meneer 'elke avond afspreken vind ik wel wat te veel hoor' gebeurd is? Het is bijna alsof we samenwonen..
Een maand!quote:
Wat héérlijk! Nu heb je extra lang de voorpretquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een maand!![]()
Ik boek echt nooit zo vroeg mijn tickets.Dit is gewoon eng.
En Syrena, het komt vast goed!En je kunt natuurlijk altijd aangeven dat je nog een extra gesprek zou willen, mochten ze je onverhoopt willen aannemen.
Ik heb net al m'n directe collega's gemaild, dat hielpquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Een maand!![]()
Ik boek echt nooit zo vroeg mijn tickets.Dit is gewoon eng.
En Syrena, het komt vast goed!En je kunt natuurlijk altijd aangeven dat je nog een extra gesprek zou willen, mochten ze je onverhoopt willen aannemen.
quote:
Spannend! Als je CV hulp wilt dan hoor ik het!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Ewelina het volgende:
Okee. Ik moet mijn cv opsturen voor een interne functie. Help.
Ja, stockholm mini-meet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Perruche het volgende:
Ik ga denk ik ook een tripje planneneind mei!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even boodschappen gedaan. Vanavond (Perruche en Jagär, letten jullie even op?) pasta met courgette, champignons, paprika en spinazie.
De jongen achter de kassa maakte een fout en gaf de man voor mij 2 euro te weinig terug. En die gast begon toen ontzettend te brommen. En ik vond het zo zielig voor die jongen en wilde eigenlijk even zeggen "ach joh, iedereen maakt wel eens een foutje", maar het ging wel om 2 hele euro's.
Ik kreeg vandaag inderdaad de vraag waarom ik 10 jaar op de uni heb doorgebrachtquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Ewelina het volgende:
Meer dat mijn cv zo'n rotzooi is met tig afgebroken opleidingen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |