abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95078388
Hier wordt het vanavond döner. Ik heb echt géén energie meer om nog boodschappen te doen en te koken.

En kan iemand me vertellen wat er met meneer 'elke avond afspreken vind ik wel wat te veel hoor' gebeurd is? Het is bijna alsof we samenwonen. :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_95078472
Hij is geschrokken van jullie ruzie DaD!
Vergeet je niet op tijd je bed in te duiken vanavond? En op tijd te gaan slapen? :P Je hebt je rust nog nodig hoor!

Ticket geboekt hier! B-) *O*

Owja en nog een vette *O* *O* *O* voor Maria! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_95078537
Sollicitatieskilzz, i has them not _O- Jezusmina. Ik hoop echt dat ik niet teveel een ass van mezelf heb gemaakt. Wat een stomme vragen :'( Ik stapte echt de auto in zo van: Dude, ik WIL die baan niet! ARGHHH.

Er waren 5 kandidaten, vrij kiezen konden ze eigenlijk niet, want eentje zat in een reorganisatie en was op zijn oude plek overbodig (zo gaat dat bij onze organisatie, dan splitsen ze je dus gewoon iemand in de maag). Plus voor mij is dat die persoon parttime werkt, maar ik weet niet of er meer mensen waren die dat zouden willen. Dan zou ik dus een duobaan met diegene krijgen.

Ze zeiden wel dat er (en dat was nog geheim, ik denk: Oh, en dat vertel je zomaar aan mij, whehe... jullie kennen me echt nie...ehm..), dat er nog vergelijkbare functies kwamen in de nabije toekomst en of ze mijn brief dan mochten doorschuiven. Uiteraard ja op gezegd en ik neig nu erg naar: OH MIJN GOD, laat dat dan leukere banen zijn dan deze!!! :o

Volgende week vrijdag horen we 't. Mijn brief vond hij te informeel en zij vond 'm juist leuk _O-

Ik moet hem wel gelijk geven, ik had er meer tijd aan moeten besteden :@ Ik had me ook beter moeten voorbereiden vandaag, maar let's face it, ik had werkelijk geen idee hoe alles organisatorisch in elkaar zat. Niet écht heel hendig :') ("Waar zou je xxx positioneren in de organisatie?" "Uuuuuuuuhmmmmmmzzz..." ). Gelukkig heb ik nog wel weten over te brengen dat ik snel leer 8-) dus.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:43:01 #154
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95078538
Tof HPKW! *O* Hoe lang ga je?
Your body. Your soul. Your rituals.
pi_95078577
quote:
Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hier wordt het vanavond döner. Ik heb echt géén energie meer om nog boodschappen te doen en te koken.

En kan iemand me vertellen wat er met meneer 'elke avond afspreken vind ik wel wat te veel hoor' gebeurd is? Het is bijna alsof we samenwonen. :o.
Fijn toch O+
Zou ik ook wel willen hoor!
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:45:11 #156
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95078617
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:38 schreef DevilsAndDust het volgende:

Inderdaad wat Puff zegt, fijn O+.
pi_95078642
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:43 schreef Rituals het volgende:
Tof HPKW! *O* Hoe lang ga je?
Een maand! B-)
Ik boek echt nooit zo vroeg mijn tickets. :D Dit is gewoon eng. :D

En Syrena, het komt vast goed! :) En je kunt natuurlijk altijd aangeven dat je nog een extra gesprek zou willen, mochten ze je onverhoopt willen aannemen. :)
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:47:38 #158
283830 Rituals
Rediscovering the moment
pi_95078706
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Een maand! B-)

En Syrena, het komt vast goed! :) En je kunt natuurlijk altijd aangeven dat je nog een extra gesprek zou willen, mochten ze je onverhoopt willen aannemen. :)
Wat héérlijk! Nu heb je extra lang de voorpret :D. Ik vind de voorpret voor een weekendje/uitje/vakantie altijd al heel leuk :P.
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:48:26 #159
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_95078740
Wat tof Henk *O*

Syrena, dus geen goed gevoel, jammer.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_95078805
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Een maand! B-)

Ik heb net al m'n directe collega's gemaild, dat hielp O+ Eentje mailde terug dat je niet kunt weten wat die anderen op die vragen hebben gezegd en toen dacht ik: Oja, mss is er nog een grotere minkukel bij geweest _O- Je weet 't niet!

Zo, lasagna is wel gaar gok ik, keukenwekker vergeten....
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_95078915
Moe en honger. :(
Vanavond ga ik maar héél vroeg slapen.
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:54:00 #162
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95078931
Okee. Ik moet mijn cv opsturen voor een interne functie. Help.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_95079021
Wat héérlijk, Henk! Geniet van de voorpret!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 5 april 2011 @ 17:56:56 #164
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95079065
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

Ticket geboekt hier! B-) *O*
*O* *O* *O*

Voorpret!
pi_95079182
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 17:54 schreef Ewelina het volgende:
Okee. Ik moet mijn cv opsturen voor een interne functie. Help.
Spannend! Als je CV hulp wilt dan hoor ik het! :)

Ik boek normaliter mijn ticket gewoon een week of 6 voor vertrek, als ik eindelijk eens heb verzonnen waar ik naar toe wil. :D
Goh, kan ik gewoon eens dingen gaan regelen vooraf. :D
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:07:39 #166
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95079483
Meer dat mijn cv zo'n rotzooi is met tig afgebroken opleidingen.. :X
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:08:22 #167
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95079511
Oe, wat lekker Henk! :D (ik vind het zo grappig om jou Henk te noemen _O- :') ) Ik moet ook echt eens gaan kiezen binnenkort! Gesprekken met vriendje leiden niet zo ergens toe nog _O- Behalve dan dat ie: ergens heen wil wat niet MEGA duur is, liefst binnen Europa want geen zin in lang vliegen, en niet goed weet hoe z'n werk tegen die tijd zit. Oh en uiteraard geen nare badplaatsen of ijskoude oorden :P Hendig dus :+

En bedankt voor los Jompels! O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95079966
Heftige dag. :'( Ik ben zo'n enorme jankerd he.

Lijst
O: boterham kipfilet, halfvolle melk
T: cup a soup goulash
T: rolletje ham met augurk, bladerdeeg hapje met kip kerrie, pittig loempiaatje
D: gebakken rijst, kipfilet, indische kokossaus, mais, komkommer, paprika, ui, boontjes, halfvolle melk
T: vers geperst sinaasappelsap
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:20:20 #169
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_95079979
Swietje :*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_95080242
Zo, na een meeting van 2 uur ben ik maar naar huis gegaan en heb een rondje hardgelopen. Nu moe!

Zo maar eens douchen en dan eten koken. Daarna nog wat Zweeds leren, en dan is de dag weer voorbij.
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:29:22 #171
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_95080360
Henk, wat is je emailadres? Kan ik je een voorbeeldje opsturen.
pi_95080400
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:15 schreef Perruche het volgende:
Ik ga denk ik ook een tripje plannen :@ eind mei!
Ja, stockholm mini-meet?
pi_95080426
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even boodschappen gedaan. Vanavond (Perruche en Jagär, letten jullie even op?) pasta met courgette, champignons, paprika en spinazie :P.

De jongen achter de kassa maakte een fout en gaf de man voor mij 2 euro te weinig terug. En die gast begon toen ontzettend te brommen. En ik vond het zo zielig voor die jongen en wilde eigenlijk even zeggen "ach joh, iedereen maakt wel eens een foutje", maar het ging wel om 2 hele euro's :').
O+
  dinsdag 5 april 2011 @ 18:32:44 #174
331 Merel
Be here now.
pi_95080505
Ik kom weer eens binnenvallen zonder bijlezen: ik heb een bikini gekocht! :o En ik voel me er niet verschrikkelijk vadsig in! :o Een wonder.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_95080529
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:07 schreef Ewelina het volgende:
Meer dat mijn cv zo'n rotzooi is met tig afgebroken opleidingen.. :X
Ik kreeg vandaag inderdaad de vraag waarom ik 10 jaar op de uni heb doorgebracht 8-)
Heb geantwoord dat ze (=begeleiders) me maar wat lieten aanklooien en dat ik zelf niet vrouws genoeg was toen om aan de bel te trekken. Maar dat ik er veel van had geleerd, oa. op tijd hulp vragen en dat ik iemand ben die echt in een team moet samenwerken met mensen, ipv alleen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')