Was ik al bang voor, hoopte stiekem dat de vader een ander kind van 12 zou zijn, maar what are the odds..quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:59 schreef Viking84 het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)r-12-vader-baby.html
Walgelijk.
Wat een HBO-woordenquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadaaa! Lekker bingo spelen
Consultancy woorden bedoel je.quote:
Mooiquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tadaaa! Lekker bingo spelen
Ik vraag me altijd af of je echt helemaal niks kunt merken, of dat het meer niet willen merken is. Wat ik me best kan voorstellen hoor, dat dat laatste (onbewust) gebeurt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:18 schreef Perruche het volgende:
Oh en die vader, echt verschrikkelijk. Ook die vrouw, ervanuitgaande dat ze van niets wist, echt dat moet afgrijselijk zijn.
Mijn vader zou zeggen "met stront doodschieten".quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:03 schreef V1z0R het volgende:
Inderdaad erg bad-ass MarMar!![]()
Die vader z'n schenen mogen gebroken worden wat mij betreft...
En nog meer!
quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:08 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen "met stront doodschieten".
Mwoah, qua hoeveelheid valt het denk ik wel mee. Maar de groente ontbreekt idd. Anders haal ik zo nog wel een bakje tomaatjes, dan eet ik die wel op.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:27 schreef V1z0R het volgende:
Dat is dus niet echt een lijstje om trots op te zijn Coco!
Waar is de groente? En de rest trouwens...lang dagje Dad.
Je eet niet voor je kcals maar voor je vitamines. En om je darmen in conditie te houden, hoe is het daarmee?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:36 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mwoah, que hoeveelheid valt het denk ik wel mee. Maar de groente ontbreekt idd. Anders haal ik zo nog wel een bakje tomaatjes, dan eet ik die wel op.
Ja, daar gaat het eigenlijk weer beter mee. *klopt af*quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:38 schreef loveli het volgende:
Je eet niet voor je kcals maar voor je vitamines. En om je darmen in conditie te houden, hoe is het daarmee?
Je immuunsysteem valt en staat met je darmen. Je darmen zijn de barriere tussen binnen en buiten, tussen wat er je bloed ingaat en wat er wordt afgevoerd. Als je darmen in slechte conditie zijn, wordt niet alles optimaal opgenomen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:41 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ja, daar gaat het eigenlijk weer beter mee. *klopt af*
Maar qua algehele gesteldheid zou ik sowieso meer vitamines moeten binnen zien te krijgen, heb een heul slecht immuunsysteem. Zou preparaten slikken al wat helpen?
Sorry, dat kan ik echt niet lezenquote:Op dinsdag 5 april 2011 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
&(*&(*#*@!)(#BD*()(@
Wanneer leren mensen eens lezen?!
in groep 3 vd basisschool?quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
&(*&(*#*@!)(#BD*()(@
Wanneer leren mensen eens lezen?!
Standaard mail terugsturen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die niet lezen (terwijl ze dat beroepstechnisch wel zouden moeten kunnen) en die mij dan domme mailtjes gaan sturen. En daar ben ik dan vervolgens kostbare tijd aan kwijt.
En daarom ga ik *NU* een ticket naar Colombia boeken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een ontiegelijk kutweer zeg!
Het is koud, het stormt en er is geen zon.
Ben al weer een half uur binnen na het wandelen maar mijn handen zijn nog steeds dood en ril tot aan het bot..
Dus
Cafe noir'tjes zijn lekker maar heb zo'n zin in tuc koekjes
Overleg ff met je werkgeverquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En daarom ga ik *NU* een ticket naar Colombia boeken.![]()
Zal ik de week voor kerst of met het kerstweekend terug komen?
Eerst gewoon vanaf het eerste uur lesgeven, 's avonds ouderavond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry, dat kan ik echt niet lezen
DaD, hoezo zo'n lange dag?
Coco, is er ook nog groente waar je niet tegen kan?
Heb ik al gedaan.quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop voor de garage dat de auto nu wel klaar is, want anders bliksem ik 'm neer.
Mijn auto staat ook bij dequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop voor de garage dat de auto nu wel klaar is, want anders bliksem ik 'm neer.
Waar een wil is...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef MarMar het volgende:
ransaapjes alom!
Bon, lijstje:
O: bruin broodje 20+ kaas en cappuccino
L: bruin broodje casselerrib+komkommer, een banaan, een beker melk
T: twee kiwi's mandarijnen, kiwi´s waren nog niet rijp
D: leftover aardappelbietensalade (was erg lekker) en wat rauwkostsalade met ei
T: beetje magere yoghurt met volvezelcruesli
Wow, straks een groenteO.D.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even boodschappen gedaan. Vanavond (Perruche en Jagär, letten jullie even op?) pasta met courgette, champignons, paprika en spinazie.
De jongen achter de kassa maakte een fout en gaf de man voor mij 2 euro te weinig terug. En die gast begon toen ontzettend te brommen. En ik vond het zo zielig voor die jongen en wilde eigenlijk even zeggen "ach joh, iedereen maakt wel eens een foutje", maar het ging wel om 2 hele euro's.
En ik heb ook nog tomaat op en komkommer. Maar tomaat is geen groente volgens de dames en als je komkommer eet kun je net zo goed water drinkenquote:
Ze zou de helequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou je loveli's wagen ook neerbliksemen dan?.
Zo, 3 hele caramels! Ik zie een hoop tof spul op je lijstje staan, dus ze zijn je vergeven. De ontbijtkoek negeer ik even.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef Perruche het volgende:
En ja veels te veel kcals, het is weer de tijd van de maand
Ik heb gisteren een zak M&M's leeggegetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef Perruche het volgende:
En ja veels te veel kcals, het is weer de tijd van de maand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blablabla! In een notendopje: vandaag was een goede dag, en nu ben ik doodop
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ha, loveli's goedkeuring! merci!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo, 3 hele caramels! Ik zie een hoop tof spul op je lijstje staan, dus ze zijn je vergeven. De ontbijtkoek negeer ik even.
Oi, ook een s teveel!
Een van mijn papers geschreven in kader van een Erasmus Intensive Programme over Shakespeare staat in een online magazine van de Engelse afdeling van een Portugese universiteit!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:
wat leuk maria!
Waar heb je al gepubliceerd trouwens?
Oh, geen negatieve instelling hoor. Ze formuleerde het als 'misschien is het lastig voor jou om te volgen, dus wellicht is het beter om je op individuele basis naar een baan te begeleiden na het project' (ging om een kort opleidingstraject). Ik terugmailen: 'Ik heb op de universiteit colleges gevolgd in grotere groepen, dus ik voorzie geen problemen.' En ik wil niet na het project begeleid worden, ik wil NU dat project in, want ik wil NU een baan. Dus nu maar hopen dat ze niet terugmailt: 'Helaas hebben we de selectie al gemaakt', want dat zou ik dus echt niet tof vinden en dat zal ik dan ook laten wetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Praat me niet van detacheringsbureaus!
Wel idioot dat juist zij ook zo'n negatieve instelling hebben vik!
De tijd van de maand ben ik best netjes aan het trotseren btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |