Standaard mail terugsturen?quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mensen die niet lezen (terwijl ze dat beroepstechnisch wel zouden moeten kunnen) en die mij dan domme mailtjes gaan sturen. En daar ben ik dan vervolgens kostbare tijd aan kwijt.
En daarom ga ik *NU* een ticket naar Colombia boeken.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een ontiegelijk kutweer zeg!
Het is koud, het stormt en er is geen zon.
Ben al weer een half uur binnen na het wandelen maar mijn handen zijn nog steeds dood en ril tot aan het bot..
Dus
Cafe noir'tjes zijn lekker maar heb zo'n zin in tuc koekjes
Overleg ff met je werkgeverquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En daarom ga ik *NU* een ticket naar Colombia boeken.![]()
Zal ik de week voor kerst of met het kerstweekend terug komen?
Eerst gewoon vanaf het eerste uur lesgeven, 's avonds ouderavond.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Sorry, dat kan ik echt niet lezen
DaD, hoezo zo'n lange dag?
Coco, is er ook nog groente waar je niet tegen kan?
Heb ik al gedaan.quote:
En terecht!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop voor de garage dat de auto nu wel klaar is, want anders bliksem ik 'm neer.
Mijn auto staat ook bij dequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik hoop voor de garage dat de auto nu wel klaar is, want anders bliksem ik 'm neer.
Waar een wil is...quote:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:10 schreef MarMar het volgende:
ransaapjes alom!
Bon, lijstje:
O: bruin broodje 20+ kaas en cappuccino
L: bruin broodje casselerrib+komkommer, een banaan, een beker melk
T: twee kiwi's mandarijnen, kiwi´s waren nog niet rijp
D: leftover aardappelbietensalade (was erg lekker) en wat rauwkostsalade met ei
T: beetje magere yoghurt met volvezelcruesli
Wow, straks een groenteO.D.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:42 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even boodschappen gedaan. Vanavond (Perruche en Jagär, letten jullie even op?) pasta met courgette, champignons, paprika en spinazie.
De jongen achter de kassa maakte een fout en gaf de man voor mij 2 euro te weinig terug. En die gast begon toen ontzettend te brommen. En ik vond het zo zielig voor die jongen en wilde eigenlijk even zeggen "ach joh, iedereen maakt wel eens een foutje", maar het ging wel om 2 hele euro's.
En ik heb ook nog tomaat op en komkommer. Maar tomaat is geen groente volgens de dames en als je komkommer eet kun je net zo goed water drinkenquote:
Ze zou de helequote:Op dinsdag 5 april 2011 16:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zou je loveli's wagen ook neerbliksemen dan?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |