Kledingmaten zijn natuurlijk veel leukerquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Maar dat vind ik niet zo boeiend als kledingmaten eigenlijk
quote:
Ga je je werk afhouden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Perruche het volgende:
en ik heb low carb gegeten en daarna wijn gedronken en dat is GEEN goede cmbi. nu slapen want morgen weerk werenhoudoe!
O, over één generatie is dat vast goed! Mo, voor al uw toekomstige engelse vervoegingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
oh, overigens.
Op mijn tentamen vanmiddag, schreef ik
'he can has'![]()
gelukkig zag ik het op tijd
Goed! Afgelopen zaterdag nog met een grote groep mensen om en om wezen varen met het motor-bootje door de Groningse grachten en daarna de dag afgesloten met een grote barbecue hiervoor. Geniaal plekje.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het trouwens al eerder in de groep gegooid, maar zullen we de TT veranderen in "Gezond slank" en in de OP nog meer de nadruk leggen op gezond eten en sporten. En dat als je gezond eet (geen troep) en sport, je normaal gesproken automatisch op je ideale gewicht zou moeten komen? En dat crashen en te weining eten dus niet gezond is?
Ik had toch wel gezien dat daar 'brolstukken' stondquote:Op woensdag 6 april 2011 08:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Vandaag weer de hele dag met de breekhamer op de vloer rammen (dat doet liefste) en dan de brokstukken loswrikken en op een hoop gooien (dat doe ik). Heidens kabaal, enorme stofwolken en af en toe spattend gesteente. Leuk joh.
Succes!!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had toch wel gezien dat daar 'brolstukken' stond.
Zo, havermout zit er weer in. Om 9:45 ga ik lopen. 7 km staat op de planning. Een tijdje geleden moest ik dat nog in 2 delen lopen, als het goed is kan het nu in 1 keer.
Ik hoor sowieso niks om me heen als ik loop (mp3-speler is rechtstreeks verbonden met CI). Maar ik ben wel gewend om heel goed om me heen te kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Succes!!![]()
Mijn vriendin heeft haar oordopjes meegenomen en die van mij zijn stuk, nu moet ik lopen met van die in-ear dingen. Loopt akelig, hoor je jezelf heel goed ademen plus je hoort niks om je heen..
quote:
Succes met werk weren vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 08:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
We hadden Lindemans wijn "light" met zogenaamd minder alcoholnou alsnog hakte het stevig erin!
Tja wat wil je voor een paar euro?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die ineardingen zijn ook vies eigenlijk![]()
Mn echte ipoddopjes zijn stuk, had bij dealextreme nieuwe besteld, klinken voor geen meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |