Ik had toch wel gezien dat daar 'brolstukken' stondquote:Op woensdag 6 april 2011 08:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Vandaag weer de hele dag met de breekhamer op de vloer rammen (dat doet liefste) en dan de brokstukken loswrikken en op een hoop gooien (dat doe ik). Heidens kabaal, enorme stofwolken en af en toe spattend gesteente. Leuk joh.
Succes!!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had toch wel gezien dat daar 'brolstukken' stond.
Zo, havermout zit er weer in. Om 9:45 ga ik lopen. 7 km staat op de planning. Een tijdje geleden moest ik dat nog in 2 delen lopen, als het goed is kan het nu in 1 keer.
Ik hoor sowieso niks om me heen als ik loop (mp3-speler is rechtstreeks verbonden met CI). Maar ik ben wel gewend om heel goed om me heen te kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Succes!!![]()
Mijn vriendin heeft haar oordopjes meegenomen en die van mij zijn stuk, nu moet ik lopen met van die in-ear dingen. Loopt akelig, hoor je jezelf heel goed ademen plus je hoort niks om je heen..
quote:
Succes met werk weren vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 08:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
We hadden Lindemans wijn "light" met zogenaamd minder alcoholnou alsnog hakte het stevig erin!
Tja wat wil je voor een paar euro?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die ineardingen zijn ook vies eigenlijk![]()
Mn echte ipoddopjes zijn stuk, had bij dealextreme nieuwe besteld, klinken voor geen meter
Vind ik ook, en ik krijg er hoofdpijn van. Heb zelf altijd een koptelefoon en voor het hardlopen gebruikte ik mijn iPhone oordopjes, alleen daar heeft Pixel mee lopen spelen dus die zijn kapot. Afgelopen keer met de oordopjes van mijn vriendin gelopen maar die heeft ze nu mee naar het werk.quote:Op woensdag 6 april 2011 08:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die ineardingen zijn ook vies eigenlijk![]()
Mn echte ipoddopjes zijn stuk, had bij dealextreme nieuwe besteld, klinken voor geen meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |