quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Laureline het volgende:
Die idealegewichtberekenaar van calorieteller.nl mogen ze van mij ritueel verbranden hoor! Wat een onzinding. Volgens mij is hij ook helemaal niet meer betrouwbaar bij lengtes boven de 170,
en het is heel erg moeilijk om die apps te installeren op je tijdelijke foon?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Merel het volgende:
Heb ik een foto van mezelf in bikini gemaakt, kan ik 'm niet uploaden omdat ik geen mail of apps op m'n tijdelijke telefoon geīnstalleerd heb. Dus pech voor Swietje
Ook geen kabeltje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Merel het volgende:
Heb ik een foto van mezelf in bikini gemaakt, kan ik 'm niet uploaden omdat ik geen mail of apps op m'n tijdelijke telefoon geīnstalleerd heb. Dus pech voor Swietje
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en het is heel erg moeilijk om die apps te installeren op je tijdelijke foon?
Dat wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Rituals het volgende:
Vik, ik heb het al eens gezegd, maar ik vind het knap hoe jij steeds weet door te zetten met al dat solliciteren! Natuurlijk heb je weinig keus, maar ik vind dat je het goed doet. Helemaal niet erg om je een dagje rot te voelen, morgen kun je er weer tegenaan!.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Merel het volgende:
Eensch!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Rituals het volgende:
Vik, ik heb het al eens gezegd, maar ik vind het knap hoe jij steeds weet door te zetten met al dat solliciteren! Natuurlijk heb je weinig keus, maar ik vind dat je het goed doet. Helemaal niet erg om je een dagje rot te voelen, morgen kun je er weer tegenaan!.
balen van de peppiesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben 1.68Maarja ik ben geloof ik 'breed gebouwd', gelukkig maar!
En ach. Ik wil 'gewoon' minder blubbuik, welk gewicht daarbij zit zien we dan wel weer
![]()
En helaasch, Zalando bracht mijn bestelling, maar de gympjes zijn te grootEn ze hadden ze niet in andere maten. En ze waren IRL ook wat minder leuk. Dus de zoektocht continues!
^^quote:Eensch!Doorzettertje.
ehm, neequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Henk: ja, want ik heb moeite met leuke gympies vinden en daar dácht ik wat leuks gevonden te hebben!En de reclame zie ik toch niet veel, want ik kijk niet zoveel tv
Mo: neem aan dat dat, ivm je ingeburgerdheid in dit topic en met o.a. XMert, een retorische vraag is?
Stimmt! Never blame teh footsies!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Merel het volgende:
Ooh Maria ik had ook online schoenen gekocht (ja, alweer..) en die waren ook niet goedTe klein, terwijl het maat 41 was! Dus dat mķét aan de maatvoering liggen, niet aan mijn poezelige voetjes
Ik heb ook nu vaker 40 dan 41quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Rituals het volgende:
Zal ik eens iets geks vertellen? Mijn voeten zijn een hele maat kleiner worden sinds ik ben afgevallen![]()
.
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Rituals het volgende:
Zal ik eens iets geks vertellen? Mijn voeten zijn een hele maat kleiner worden sinds ik ben afgevallen![]()
.
ooooh, dat wil ik ook. Maat 43 is vast beter dan maat 44...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Rituals het volgende:
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |