Oh sorry, had ik dat verkeerd onthoudenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Eehhhhhh... de nasi was mijn kooksel heur!
ik las 'mijn eten is weer weg'quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:59 schreef Viking84 het volgende:
XM werkt toch 36 uur? (om de week een dag vrij?).
Zo, mijn eter is weer weg. Was gezellig!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, ¤80,- voor een bikini! Maar goed, ik zwem zelden, dat scheelt wellichtquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef Merel het volgende:
Bikini!
Haar buik is natuurlijk mooier, maar het bovenstukje staat mij beter dan haar
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Terug, mèt appels, een kopie van mn IDkaartje en....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trapte er bijna in!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
Groot gelijk! Ander verschil is namelijk dat jij werkt en ik studeerquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:05 schreef Merel het volgende:
Ja normaal geef ik ook nooit zo veel uit voor een lapje stof hoor, eerste keer dat ik zo'n dure heb! Maar ik voel me er fijn in en dat is me ook wel wat waard. Eigenlijk is het maar een saai ding, maar de streepjes doen m'n lijf precies goed vind ik. En ik ga een korte strandvakantie doen deze zomer, dus dan moet ik me wel lekker in m'n vel voelen
Negerzoenen ofzo:9quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er zou staan dan?.
ik dacht een zak paaseitjesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat dacht je dat er zou staan dan?.
handje amandelen straks dan denk ikquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:17 schreef Jagärtrut het volgende:
mooi lijstje mo. Mag nog wel wat bij, maar het is meer dan op andere dagen.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:24 schreef Laureline het volgende:
Die idealegewichtberekenaar van calorieteller.nl mogen ze van mij ritueel verbranden hoor! Wat een onzinding. Volgens mij is hij ook helemaal niet meer betrouwbaar bij lengtes boven de 170,
en het is heel erg moeilijk om die apps te installeren op je tijdelijke foon?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Merel het volgende:
Heb ik een foto van mezelf in bikini gemaakt, kan ik 'm niet uploaden omdat ik geen mail of apps op m'n tijdelijke telefoon geïnstalleerd heb. Dus pech voor Swietje
Ook geen kabeltje?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Merel het volgende:
Heb ik een foto van mezelf in bikini gemaakt, kan ik 'm niet uploaden omdat ik geen mail of apps op m'n tijdelijke telefoon geïnstalleerd heb. Dus pech voor Swietje
Jaquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:36 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en het is heel erg moeilijk om die apps te installeren op je tijdelijke foon?
Dat wilde ik net zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Rituals het volgende:
Vik, ik heb het al eens gezegd, maar ik vind het knap hoe jij steeds weet door te zetten met al dat solliciteren! Natuurlijk heb je weinig keus, maar ik vind dat je het goed doet. Helemaal niet erg om je een dagje rot te voelen, morgen kun je er weer tegenaan!.
quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:34 schreef Merel het volgende:
Eensch!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:39 schreef Rituals het volgende:
Vik, ik heb het al eens gezegd, maar ik vind het knap hoe jij steeds weet door te zetten met al dat solliciteren! Natuurlijk heb je weinig keus, maar ik vind dat je het goed doet. Helemaal niet erg om je een dagje rot te voelen, morgen kun je er weer tegenaan!.
balen van de peppiesquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben 1.68Maarja ik ben geloof ik 'breed gebouwd', gelukkig maar!
En ach. Ik wil 'gewoon' minder blubbuik, welk gewicht daarbij zit zien we dan wel weer
![]()
En helaasch, Zalando bracht mijn bestelling, maar de gympjes zijn te grootEn ze hadden ze niet in andere maten. En ze waren IRL ook wat minder leuk. Dus de zoektocht continues!
^^quote:Eensch!Doorzettertje.
ehm, neequote:Op dinsdag 5 april 2011 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Henk: ja, want ik heb moeite met leuke gympies vinden en daar dácht ik wat leuks gevonden te hebben!En de reclame zie ik toch niet veel, want ik kijk niet zoveel tv
Mo: neem aan dat dat, ivm je ingeburgerdheid in dit topic en met o.a. XMert, een retorische vraag is?
Stimmt! Never blame teh footsies!quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:22 schreef Merel het volgende:
Ooh Maria ik had ook online schoenen gekocht (ja, alweer..) en die waren ook niet goedTe klein, terwijl het maat 41 was! Dus dat móét aan de maatvoering liggen, niet aan mijn poezelige voetjes
Ik heb ook nu vaker 40 dan 41quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Rituals het volgende:
Zal ik eens iets geks vertellen? Mijn voeten zijn een hele maat kleiner worden sinds ik ben afgevallen![]()
.
Die van mij ook.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Rituals het volgende:
Zal ik eens iets geks vertellen? Mijn voeten zijn een hele maat kleiner worden sinds ik ben afgevallen![]()
.
ooooh, dat wil ik ook. Maat 43 is vast beter dan maat 44...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:28 schreef Rituals het volgende:
.
Kledingmaten zijn natuurlijk veel leukerquote:Op dinsdag 5 april 2011 21:30 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Die van mij ook.
Maar dat vind ik niet zo boeiend als kledingmaten eigenlijk
quote:
Ga je je werk afhouden?quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:32 schreef Perruche het volgende:
en ik heb low carb gegeten en daarna wijn gedronken en dat is GEEN goede cmbi. nu slapen want morgen weerk werenhoudoe!
O, over één generatie is dat vast goed! Mo, voor al uw toekomstige engelse vervoegingenquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
oh, overigens.
Op mijn tentamen vanmiddag, schreef ik
'he can has'![]()
gelukkig zag ik het op tijd
Goed! Afgelopen zaterdag nog met een grote groep mensen om en om wezen varen met het motor-bootje door de Groningse grachten en daarna de dag afgesloten met een grote barbecue hiervoor. Geniaal plekje.quote:
quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:40 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb het trouwens al eerder in de groep gegooid, maar zullen we de TT veranderen in "Gezond slank" en in de OP nog meer de nadruk leggen op gezond eten en sporten. En dat als je gezond eet (geen troep) en sport, je normaal gesproken automatisch op je ideale gewicht zou moeten komen? En dat crashen en te weining eten dus niet gezond is?
Ik had toch wel gezien dat daar 'brolstukken' stondquote:Op woensdag 6 april 2011 08:00 schreef sigme het volgende:
Mogge!
Vandaag weer de hele dag met de breekhamer op de vloer rammen (dat doet liefste) en dan de brokstukken loswrikken en op een hoop gooien (dat doe ik). Heidens kabaal, enorme stofwolken en af en toe spattend gesteente. Leuk joh.
Succes!!quote:Op woensdag 6 april 2011 08:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had toch wel gezien dat daar 'brolstukken' stond.
Zo, havermout zit er weer in. Om 9:45 ga ik lopen. 7 km staat op de planning. Een tijdje geleden moest ik dat nog in 2 delen lopen, als het goed is kan het nu in 1 keer.
Ik hoor sowieso niks om me heen als ik loop (mp3-speler is rechtstreeks verbonden met CI). Maar ik ben wel gewend om heel goed om me heen te kijkenquote:Op woensdag 6 april 2011 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Succes!!![]()
Mijn vriendin heeft haar oordopjes meegenomen en die van mij zijn stuk, nu moet ik lopen met van die in-ear dingen. Loopt akelig, hoor je jezelf heel goed ademen plus je hoort niks om je heen..
quote:
Succes met werk weren vandaagquote:Op woensdag 6 april 2011 08:47 schreef Perruche het volgende:
[..]
We hadden Lindemans wijn "light" met zogenaamd minder alcoholnou alsnog hakte het stevig erin!
Tja wat wil je voor een paar euro?quote:Op woensdag 6 april 2011 08:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die ineardingen zijn ook vies eigenlijk![]()
Mn echte ipoddopjes zijn stuk, had bij dealextreme nieuwe besteld, klinken voor geen meter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |