Zo, 3 hele caramels! Ik zie een hoop tof spul op je lijstje staan, dus ze zijn je vergeven. De ontbijtkoek negeer ik even.quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef Perruche het volgende:
En ja veels te veel kcals, het is weer de tijd van de maand

Ik heb gisteren een zak M&M's leeggegetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:56 schreef Perruche het volgende:
En ja veels te veel kcals, het is weer de tijd van de maand

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blablabla! In een notendopje: vandaag was een goede dag, en nu ben ik doodop
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z

Ha, loveli's goedkeuring! merci!quote:Op dinsdag 5 april 2011 16:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo, 3 hele caramels! Ik zie een hoop tof spul op je lijstje staan, dus ze zijn je vergeven. De ontbijtkoek negeer ik even.
Oi, ook een s teveel!

Een van mijn papers geschreven in kader van een Erasmus Intensive Programme over Shakespeare staat in een online magazine van de Engelse afdeling van een Portugese universiteit!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef Perruche het volgende:
wat leuk maria!
Waar heb je al gepubliceerd trouwens?

Oh, geen negatieve instelling hoor. Ze formuleerde het als 'misschien is het lastig voor jou om te volgen, dus wellicht is het beter om je op individuele basis naar een baan te begeleiden na het project' (ging om een kort opleidingstraject). Ik terugmailen: 'Ik heb op de universiteit colleges gevolgd in grotere groepen, dus ik voorzie geen problemen.' En ik wil niet na het project begeleid worden, ik wil NU dat project in, want ik wil NU een baan. Dus nu maar hopen dat ze niet terugmailt: 'Helaas hebben we de selectie al gemaakt', want dat zou ik dus echt niet tof vinden en dat zal ik dan ook laten wetenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Praat me niet van detacheringsbureaus!
Wel idioot dat juist zij ook zo'n negatieve instelling hebben vik!
De tijd van de maand ben ik best netjes aan het trotseren btw

Een 'o' teveel!quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ah ja, dat was perongeluk expreszag het maar te luio om te corrigeren

Nein, da's Spederlands! Ook wel bekend als Naans. Zusje van Spanglish!quote:

Nou ja dat ze voor jou denken en beslissen vind ik best negatief. Maar inderdaad hopen dat het nog niet vergeven is en aangeven wat je vooral wel kan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, geen negatieve instelling hoor. Ze formuleerde het als 'misschien is het lastig voor jou om te volgen, dus wellicht is het beter om je op individuele basis naar een baan te begeleiden na het project' (ging om een kort opleidingstraject). Ik terugmailen: 'Ik heb op de universiteit colleges gevolgd in grotere groepen, dus ik voorzie geen problemen.' En ik wil niet na het project begeleid worden, ik wil NU dat project in, want ik wil NU een baan. Dus nu maar hopen dat ze niet terugmailt: 'Helaas hebben we de selectie al gemaakt', want dat zou ik dus echt niet tof vinden en dat zal ik dan ook laten weten. Het is ook nog een detacheringsbureau voor jonggehandicapten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |