Ik ben vooral tegen PSVquote:Op maandag 4 april 2011 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben je op dit moment weer voor Ajax trouwens?
En terecht. Wat een team! Geen zeikers, echte kerels, die nog een potje goed kunnen ballen ook...quote:
Omdat Buysse 2 klasse verder en beter is. Heb je gezien hoe Heracles stond te voetballen??? Zelfs Johan Derksen had die wedstrijd zo opvallend gespeeld.quote:
Die Spanjer heeft Gijp echt aangemeld daar.quote:
Gaston?quote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Waarom heeft niemand het over Taument?˛
Vorige week volgens mij ook al.quote:Op maandag 4 april 2011 21:10 schreef Ambrosius het volgende:
Dik 40 minuten zonder reclame bij RTL, dat gebeurt nooit.
Buyssequote:Op maandag 4 april 2011 21:11 schreef F-Bravo het volgende:
[..]
Omdat Buysse 2 klasse verder en beter is. Heb je gezien hoe Heracles stond te voetballen??? Zelfs Johan Derksen had die wedstrijd zo opvallend gespeeld.
quote:
Nee, meestal 35.quote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Ikbeneenbrabo het volgende:
[..]
Best wel vaak bij VI dat dat pas na 40 minuten is
Is altijd zo met 1e blokquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Ikbeneenbrabo het volgende:
[..]
Best wel vaak bij VI dat dat pas na 40 minuten is
okquote:
Iddquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Goeie reclame van coca cola zero
Ik zie liever z'n chickquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
De reclame met Sluiter komt ook nog wel
Damn, dat mis ik dan weerquote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Zijn er trouwens echt mannen die dit drinken?quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Derksen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zijn er trouwens echt mannen die dit drinken?
Zijn er trouwens echt mannen die reclame kijken?quote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zijn er trouwens echt mannen die dit drinken?
Chicks 'n explosions.quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Damn, dat mis ik dan weer
Zeker iets met chicks
Ik.quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Veadige het volgende:
[..]
Zijn er trouwens echt mannen die reclame kijken?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik.
Ik zit gewoon met de broek op de enkels te multitasken.
Derksen, Gijp en Genee zitten er toch ook alleen maar omdat de reclame al is verkocht?quote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef Veadige het volgende:
[..]
Zijn er trouwens echt mannen die reclame kijken?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die vent met die new wave reclame is trouwens een ongelofelijke homo.
Dat verklaart nog niet dat je dan ook maar naar de commercials moet kijken.quote:Op maandag 4 april 2011 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Derksen, Gijp en Genee zitten er toch ook alleen maar omdat de reclame al is verkocht?
quote:Op maandag 4 april 2011 21:20 schreef Symer het volgende:
Genee moet een Matt Damonpje doen en aan het einde zeggen dat er helaas geen tijd meer was voor Joling.
Wijze woordenquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Hans wordt zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf.˛
Zeker, verwacht 'm nog wel even.quote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef LWD-Godius het volgende:
Stervende zwaan deed ie ooit een keertje toch?
Zelfs Derksen valt een beetje uit z'n rol vandaag.quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Ayreon84 het volgende:
Wat een kut uitzending zeg.
Hans Kraay is echt mega vervelend en wat die Joling daar doet is me ook een raadsel. Het lijkt wel kermis daar.
Inderdaad, daar moet je het niet over hebben... die moet je laten zien!quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Over dames met jarretels, waar blijven ze ....
Dat gelul wordt al bij Studio Voetbal besproken...quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Veadige het volgende:
Een voetbal weekend met heeel veel doelpunten, (gemiste) penaltys, vreselijke overtredingen en bijna niks van dat zie/hoor je terug bij VI.
Bummer.
Dat gaat toch over Ajax? Dat programma?quote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat gelul wordt al bij Studio Voetbal besproken...
Helemaal niet...het is een topshow!quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef MrPotatoHead het volgende:
Beetje een matige uitzending tot nu toe...
ik dacht pupil van de week ofzoquote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die 4de manDacht dat hij 14 jaar was...
Als ze dat voor elkaar krijgen!quote:
Het is feest.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef inZanity het volgende:
De felicitatiefilmpjes redden deze uitzending nog een beetje. Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Gerard Joling daar in hemelsnaam doet?
Het lijkt me toch dat ze die wel ff voor de camera hebben gevraagdquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies...ik wacht ook op Manolevje
Dat weet niemand.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef inZanity het volgende:
De felicitatiefilmpjes redden deze uitzending nog een beetje. Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Gerard Joling daar in hemelsnaam doet?
Faalhaas.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef inZanity het volgende:
De felicitatiefilmpjes redden deze uitzending nog een beetje.
Hij is de nieuwe vriend van Simon Zwartkruis dus waarom niet?quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef inZanity het volgende:
Precies...prima uitzending. Het is geen Buitenhof he...quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het best vermakelijk vanavond, je moet er gewoon niet te veel van verwachten
Een nieuwe racket.quote:
Best. Maar laat m dan lekker z'n mond houden.quote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe vriend van Simon Zwartkruis dus waarom niet?
Een of andere onbekende grappenmaker.quote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Verveel me een beetje.
Als ik die Johan Derksen zie denk ik altijd: ik moet thuis de planten nog water geven.
Wie deed die legendarische uitspraak?
Hugo Camps !quote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef Veadige het volgende:
*verlangt naar Sport aan tafel van RTL 5 met Ruud ter Weijden*
Zeker, ik kan het weten, kom ook uit Dordrecht.quote:Op maandag 4 april 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
René lult toch zo de Pamela Anderson van Dordrecht z'n bed in.
Min of meer.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Eriksen en Boilesen komen helemaal niet uit de Ajax opleiding
Uit lezersonderzoek blijkt dat niemand daar in geďnteresseerd is.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Veadige het volgende:
Alweer Ajax?
En Utrecht, Groningen, en Roda dan?
Hele concept is afgesproken.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef -Willempie- het volgende:
Dit is tijdens de reclame afgesproken om de boel wat op te spicen.
Klopt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Mani89 het volgende:
QFTquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Uit lezersonderzoek blijkt dat niemand daar in geďnteresseerd is.
Als je commentaar op iemand z´n uiterlijk wil geven moet je zelf natuurlijk wel het goede voorbeeld kunnen geven, en dat is in deze maar zeer de vraag.quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Irrelevant. Als je met je uiterlijk wil pronken moet je wel een beetje uiterlijk hebben.
Wou net zeggen, Boilesen is er pas 2 jaarquote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Uitlachenquote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik was erbij zondag. Wie wil mij aanraken?
Nee joh, zelfs de grootste lelijkerds kunnen ware schoonheid wel herkennen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als je commentaar op iemand z´n uiterlijk wil hebben moet je zelf natuurlijk wel het goede voorbeeld kunnen geven, en dat is in deze maar zeer de vraag.
Want?quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Hoe oud ben je, 30? O wacht.quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Veadige het volgende:
Zaterdag ben ik in Gelredome bij Roger Waters' (Pink Floyd) The Wall.
Dát is pas vuurwerk (letterlijk) in Arnhem!!
Ik was er ook!quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik was erbij zondag. Wie wil mij aanraken?
![]()
32.quote:
Dat was niet de TV kantine.. Ze hebben een andere show die niemand kentquote:
Beetje ouwelullenmuziek.quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef Veadige het volgende:
[..]
32.
Wat heeft leeftijd ermee te maken??
Omdat die 2 gekocht zijn een jaar of 2 terug.quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
Maar het lijkt me duidelijk dat Ajax allang niet meer de beste opleiding van Nederland heeft. Maar dat wil nog niet zeggen dat het helemaal niks meer is, er komt nog steeds zo nu en dan nog wel eens een aardig talentje bovendrijven.
Ja? Maar waarom is het geen eigen jeugd dan?quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Omdat die 2 gekocht zijn een jaar of 2 terug.
Oh, helemaal niet.quote:
Nee je bent al 30, dan mag dat.quote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef Veadige het volgende:
[..]
Oh, helemaal niet.
Gitaarsolo's zijn van alle tijd.
En toevallig staat op The Wall een van de beste allertijden, op Comfortably Numb.
Goede muziek is tijdloos.
Of moest ik in jouw redenering naar Justin Bieber gaan, omdat dat geen ouwelullen muziek is maar muziek voor 13 jarigen?
Wat bekrompen
Pink Floydquote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef Veadige het volgende:
[..]
Oh, helemaal niet.
En toevallig staat op The Wall een van de beste allertijden, op Comfortably Numb.
Of moest ik in jouw redenering naar Justin Bieber gaan, omdat dat geen ouwelullen muziek is maar muziek voor 13 jarigen?
Wat bekrompen
Goeie muziek is niet tijdloos. Elke generatie groeit op met hele andere muziek en waardeert oudere muziek daardoor veel minder.quote:Op maandag 4 april 2011 21:50 schreef Veadige het volgende:
[..]
Oh, helemaal niet.
Wat bekrompen
Ik ben 32.quote:
Heb jij ook synoniemen gezocht?quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef F-Bravo het volgende:
Hans doet niet aan overacting. Overacting doet een Hanssie.,
Zullen we deze discussie ooit in een andere tread voortzetten?quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Goeie muziek is niet tijdloos. Elke generatie groeit op met hele andere muziek en waardeert oudere muziek daardoor veel minder.
Wat een onzin. Goeie muziek is wel degelijk tijdloos. Bepaalde muziek van pakweg 30, 40 of zelfs 50, 60 jaar geleden word nog steeds door heel veel (jonge) mensen geluisterd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Goeie muziek is niet tijdloos. Elke generatie groeit op met hele andere muziek en waardeert oudere muziek daardoor veel minder.
Die lenen platen van de Beatles van hun vader. Dat vind ik niet kunnen, muziek is een manier om je af te zetten tegen de vorige generatie. Bieber is de Bob Dylan van mijn generatie. Iemand met een gitaar die maatschappijkritische teksten de wereld in brengt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin. Goeie muziek is wel degelijk tijdloos. Bepaalde muziek van pakweg 30, 40 of zelfs 50, 60 jaar geleden word nog steeds door heel veel (jonge) mensen geluisterd.
Dat valt wel tegen hoor. Hoeveel jonge mensen zie jij the beatles of queen waarderen? Ze vinden het vaak niet slecht maar niet goed genoeg om naar te luisteren. In ieder geval niemand die ik ken.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin. Goeie muziek is wel degelijk tijdloos. Bepaalde muziek van pakweg 30, 40 of zelfs 50, 60 jaar geleden word nog steeds door heel veel (jonge) mensen geluisterd.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die lenen platen van de Beatles van hun vader. Dat vind ik niet kunnen, muziek is een manier om je af te zetten tegen de vorige generatie. Bieber is de Bob Dylan van mijn generatie. Iemand met een gitaar die maatschappijkritische teksten de wereld in brengt.
God, ik hoop dat je een troll bentquote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die lenen platen van de Beatles van hun vader. Dat vind ik niet kunnen, muziek is een manier om je af te zetten tegen de vorige generatie. Bieber is de Bob Dylan van mijn generatie. Iemand met een gitaar die maatschappijkritische teksten de wereld in brengt.
Pubers zetten zich af.quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |