Heb jij ook synoniemen gezocht?quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef F-Bravo het volgende:
Hans doet niet aan overacting. Overacting doet een Hanssie.,
Zullen we deze discussie ooit in een andere tread voortzetten?quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Goeie muziek is niet tijdloos. Elke generatie groeit op met hele andere muziek en waardeert oudere muziek daardoor veel minder.
Wat een onzin. Goeie muziek is wel degelijk tijdloos. Bepaalde muziek van pakweg 30, 40 of zelfs 50, 60 jaar geleden word nog steeds door heel veel (jonge) mensen geluisterd.quote:Op maandag 4 april 2011 21:51 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Goeie muziek is niet tijdloos. Elke generatie groeit op met hele andere muziek en waardeert oudere muziek daardoor veel minder.
Die lenen platen van de Beatles van hun vader. Dat vind ik niet kunnen, muziek is een manier om je af te zetten tegen de vorige generatie. Bieber is de Bob Dylan van mijn generatie. Iemand met een gitaar die maatschappijkritische teksten de wereld in brengt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin. Goeie muziek is wel degelijk tijdloos. Bepaalde muziek van pakweg 30, 40 of zelfs 50, 60 jaar geleden word nog steeds door heel veel (jonge) mensen geluisterd.
Dat valt wel tegen hoor. Hoeveel jonge mensen zie jij the beatles of queen waarderen? Ze vinden het vaak niet slecht maar niet goed genoeg om naar te luisteren. In ieder geval niemand die ik ken.quote:Op maandag 4 april 2011 21:54 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wat een onzin. Goeie muziek is wel degelijk tijdloos. Bepaalde muziek van pakweg 30, 40 of zelfs 50, 60 jaar geleden word nog steeds door heel veel (jonge) mensen geluisterd.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die lenen platen van de Beatles van hun vader. Dat vind ik niet kunnen, muziek is een manier om je af te zetten tegen de vorige generatie. Bieber is de Bob Dylan van mijn generatie. Iemand met een gitaar die maatschappijkritische teksten de wereld in brengt.
God, ik hoop dat je een troll bentquote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die lenen platen van de Beatles van hun vader. Dat vind ik niet kunnen, muziek is een manier om je af te zetten tegen de vorige generatie. Bieber is de Bob Dylan van mijn generatie. Iemand met een gitaar die maatschappijkritische teksten de wereld in brengt.
Pubers zetten zich af.quote:Op maandag 4 april 2011 21:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |