Min of meer.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Eriksen en Boilesen komen helemaal niet uit de Ajax opleiding
Uit lezersonderzoek blijkt dat niemand daar in geïnteresseerd is.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Veadige het volgende:
Alweer Ajax?
En Utrecht, Groningen, en Roda dan?
Hele concept is afgesproken.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef -Willempie- het volgende:
Dit is tijdens de reclame afgesproken om de boel wat op te spicen.
Klopt.quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Mani89 het volgende:
QFTquote:Op maandag 4 april 2011 21:44 schreef Symer het volgende:
[..]
Uit lezersonderzoek blijkt dat niemand daar in geïnteresseerd is.
Als je commentaar op iemand z´n uiterlijk wil geven moet je zelf natuurlijk wel het goede voorbeeld kunnen geven, en dat is in deze maar zeer de vraag.quote:Op maandag 4 april 2011 21:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Irrelevant. Als je met je uiterlijk wil pronken moet je wel een beetje uiterlijk hebben.
Wou net zeggen, Boilesen is er pas 2 jaarquote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Uitlachenquote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik was erbij zondag. Wie wil mij aanraken?
Nee joh, zelfs de grootste lelijkerds kunnen ware schoonheid wel herkennen.quote:Op maandag 4 april 2011 21:45 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Als je commentaar op iemand z´n uiterlijk wil hebben moet je zelf natuurlijk wel het goede voorbeeld kunnen geven, en dat is in deze maar zeer de vraag.
Want?quote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef Mani89 het volgende:
Hoe oud ben je, 30? O wacht.quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef Veadige het volgende:
Zaterdag ben ik in Gelredome bij Roger Waters' (Pink Floyd) The Wall.
Dát is pas vuurwerk (letterlijk) in Arnhem!!
Ik was er ook!quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik was erbij zondag. Wie wil mij aanraken?
![]()
32.quote:
Dat was niet de TV kantine.. Ze hebben een andere show die niemand kentquote:
Beetje ouwelullenmuziek.quote:Op maandag 4 april 2011 21:48 schreef Veadige het volgende:
[..]
32.
Wat heeft leeftijd ermee te maken??
Omdat die 2 gekocht zijn een jaar of 2 terug.quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Want?
Maar het lijkt me duidelijk dat Ajax allang niet meer de beste opleiding van Nederland heeft. Maar dat wil nog niet zeggen dat het helemaal niks meer is, er komt nog steeds zo nu en dan nog wel eens een aardig talentje bovendrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |