Wijze woordenquote:Op maandag 4 april 2011 21:21 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Hans wordt zo langzamerhand een karikatuur van zichzelf.²
Zeker, verwacht 'm nog wel even.quote:Op maandag 4 april 2011 21:24 schreef LWD-Godius het volgende:
Stervende zwaan deed ie ooit een keertje toch?
Zelfs Derksen valt een beetje uit z'n rol vandaag.quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Ayreon84 het volgende:
Wat een kut uitzending zeg.
Hans Kraay is echt mega vervelend en wat die Joling daar doet is me ook een raadsel. Het lijkt wel kermis daar.
Inderdaad, daar moet je het niet over hebben... die moet je laten zien!quote:Op maandag 4 april 2011 21:28 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Over dames met jarretels, waar blijven ze ....
Dat gelul wordt al bij Studio Voetbal besproken...quote:Op maandag 4 april 2011 21:26 schreef Veadige het volgende:
Een voetbal weekend met heeel veel doelpunten, (gemiste) penaltys, vreselijke overtredingen en bijna niks van dat zie/hoor je terug bij VI.
Bummer.
Dat gaat toch over Ajax? Dat programma?quote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat gelul wordt al bij Studio Voetbal besproken...
Helemaal niet...het is een topshow!quote:Op maandag 4 april 2011 21:30 schreef MrPotatoHead het volgende:
Beetje een matige uitzending tot nu toe...
ik dacht pupil van de week ofzoquote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die 4de manDacht dat hij 14 jaar was...
Als ze dat voor elkaar krijgen!quote:
Het is feest.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef inZanity het volgende:
De felicitatiefilmpjes redden deze uitzending nog een beetje. Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Gerard Joling daar in hemelsnaam doet?
Het lijkt me toch dat ze die wel ff voor de camera hebben gevraagdquote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Precies...ik wacht ook op Manolevje
Dat weet niemand.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef inZanity het volgende:
De felicitatiefilmpjes redden deze uitzending nog een beetje. Kan iemand mij trouwens uitleggen wat Gerard Joling daar in hemelsnaam doet?
Faalhaas.quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef inZanity het volgende:
De felicitatiefilmpjes redden deze uitzending nog een beetje.
Hij is de nieuwe vriend van Simon Zwartkruis dus waarom niet?quote:Op maandag 4 april 2011 21:33 schreef inZanity het volgende:
Precies...prima uitzending. Het is geen Buitenhof he...quote:Op maandag 4 april 2011 21:35 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind het best vermakelijk vanavond, je moet er gewoon niet te veel van verwachten
Een nieuwe racket.quote:
Best. Maar laat m dan lekker z'n mond houden.quote:Op maandag 4 april 2011 21:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Hij is de nieuwe vriend van Simon Zwartkruis dus waarom niet?
Een of andere onbekende grappenmaker.quote:Op maandag 4 april 2011 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Verveel me een beetje.
Als ik die Johan Derksen zie denk ik altijd: ik moet thuis de planten nog water geven.
Wie deed die legendarische uitspraak?
Hugo Camps !quote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef Veadige het volgende:
*verlangt naar Sport aan tafel van RTL 5 met Ruud ter Weijden*
Zeker, ik kan het weten, kom ook uit Dordrecht.quote:Op maandag 4 april 2011 21:41 schreef DrDentz het volgende:
René lult toch zo de Pamela Anderson van Dordrecht z'n bed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |