Het is duidelijk dat de beste voetballer die Nederland in de afgelopen 10 jaar heeft gehad Bergkamp is. Maar ik zit nu met de vraag, wie is zijn opvolger ???
Wie heeft dezelfde dodelijke techniek, de mooie pass, en het heerlijke overzicht.
Ik zelf dacht al aan een van Persie, niet zozeer wat betreft de positie waar hij speelt, maar ik heb bij hem ook een ondeugende techniek ontdekt.
Wie o wie kan deze vraag beantwoorden ?
Met vriendelijke groet,
BansheeBoy needs a new computer
quote:En hem niet bij het de eerste de beste bod verpatsen aan een buitenlandse subtobber...
Op maandag 18 maart 2002 23:48 schreef Redman het volgende:
Arjan Robben. Als ze hem tenminste nog een paar jaartjes laten rijpen.
quote:Dat zullen ze echt niet doen want bij PSV weten ze ook wel dat deze veel geld waard gaat worden.
Op maandag 18 maart 2002 23:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:[..]
En hem niet bij het de eerste de beste bod verpatsen aan een buitenlandse subtobber...
Als Robben al in de basis gaat komen bij PSV!
Zijn opvolger lijkt me duidelijk dat dat vd Vaart is v Perzie is meer de opvolger van Overmars al speelt ie dan bij Feyenoord Verder zou ik voor de nummer 10 het niet echt weten Knopper misschien maar dan moetie wel opschieten
Of en zo ja wanneer vd Vaart bij een buitenlandse topclub ooknog eruit springt zullen we zien gun m niet zo'n seizoen als Bergkamp bij Inter Milan iig
quote:Knopper is vrees ik uitgepoept door Ajax, aangezien er nu een Pienaar is, die al 2 wedstrijden goed op de nummer 10 positie speelt. Wel jammer, Knopper had zich volgens mij wel kunnen ontpoppen als een goede nummer 10 als ie wat meer speeltijd had gekregen.
Verder zou ik voor de nummer 10 het niet echt weten Knopper misschien maar dan moetie wel opschieten
En dan ook nog eens de geruchten, dat Jari mogelijk terugkomt
quote:Zijn opvolger? Kluivert...van Nistelrooij...of zijn die al weer veel te oud
Op maandag 18 maart 2002 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hallo,Het is duidelijk dat de beste voetballer die Nederland in de afgelopen 10 jaar heeft gehad Bergkamp is. Maar ik zit nu met de vraag, wie is zijn opvolger ???
Wie heeft dezelfde dodelijke techniek, de mooie pass, en het heerlijke overzicht.
Ik zelf dacht al aan een van Persie, niet zozeer wat betreft de positie waar hij speelt, maar ik heb bij hem ook een ondeugende techniek ontdekt.
Met vriendelijke groet,
quote:Z0 !!!!!!!!!!!!!!!!!! 9~ 9~ 9~
Op dinsdag 19 maart 2002 01:22 schreef beelzebub het volgende:
Alle namen zijn al genoemd. Mag ik een Argentijn nomineren, hij speelt bij Boca, staat uitdrukkelijk in de belangstelling van Barca en heet Riquelme.
Dat is heel mooi wat die Riquelme laat zien. Zulke voetballers hebben we nodig !
quote:Alleen heeft de Argentijnse bondscoach voorlopig iets in zijn ogen... Riquelme en Saviola zijn niet geselecteerd (1 plaats nog vrij in de selectie) en Claudio Caniggia van de Rangers (die zo ge-wel-dig speelde tegen Feyenoord ja...) wel...
Op dinsdag 19 maart 2002 02:58 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Z0 !!!!!!!!!!!!!!!!!! 9~ 9~ 9~
Dat is heel mooi wat die Riquelme laat zien. Zulke voetballers hebben we nodig !
Maar in het Nederlands elftal lijkt voorlopig Kluivert me nog de beste optie om achter de spits te spelen.
quote:Toen speelde hij juist een heel duel lang onzichtbaar en eigenlijk gewoon slecht, totdat hij dat schitterende doelpunt maakte natuurlijk...
al speelde hij op het WK tegen Argentinie geniaal
quote:Hey Machiel, natuurlijk kan Van Persie wel de nieuwe bergkamp worden, hij heeft ook de techniek en het speelse dat bergkamp bergkamp maakt.
Op dinsdag 19 maart 2002 00:20 schreef Machiel het volgende:Zijn opvolger lijkt me duidelijk dat dat vd Vaart is v Perzie is meer de opvolger van Overmars al speelt ie dan bij Feyenoord
Verder zou ik voor de nummer 10 het niet echt weten Knopper misschien maar dan moetie wel opschieten
Of en zo ja wanneer vd Vaart bij een buitenlandse topclub ooknog eruit springt zullen we zien gun m niet zo'n seizoen als Bergkamp bij Inter Milan iig
Nu staat hij nog linksbuiten, maar als je goed kijkt zie je dat hij alles heeft van een spelverdeler. Hij heeft een goed overzicht en een goede pass, en koppelt dit bovendien aan een flinke dosis lef.
Vd Vaart is geen type bergkamp, hij heeft niet dat speelse.. Knopper al helemaal niet...
quote:Ik denk dat je gelijk hebt. Dennis Bergkamp begon zijn carriere ook als rechtsbuiten meen ik.
Op dinsdag 19 maart 2002 10:09 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hey Machiel, natuurlijk kan Van Persie wel de nieuwe bergkamp worden, hij heeft ook de techniek en het speelse dat bergkamp bergkamp maakt.
Nu staat hij nog linksbuiten, maar als je goed kijkt zie je dat hij alles heeft van een spelverdeler. Hij heeft een goed overzicht en een goede pass, en koppelt dit bovendien aan een flinke dosis lef.
Vd Vaart is geen type bergkamp, hij heeft niet dat speelse.. Knopper al helemaal niet...
quote:Bergkamp begon inderdaad ook al rechtsbuiten..
Op dinsdag 19 maart 2002 14:36 schreef BansheeBoy het volgende:[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Dennis Bergkamp begon zijn carriere ook als rechtsbuiten meen ik.
quote:<-- meer type Valderama.
Op dinsdag 19 maart 2002 02:11 schreef Berserker het volgende:
Opvolger? Speknek.
quote:v. Persie opvolger Bergkamp?? Nee ik dacht het dus ff van niet...hij is dan wel een talentje maar om em nou na een paar goede wedstrijden de hemel in te prijzen is misplaatst
Op dinsdag 19 maart 2002 10:09 schreef Frenkie het volgende:[..]
Hey Machiel, natuurlijk kan Van Persie wel de nieuwe bergkamp worden, hij heeft ook de techniek en het speelse dat bergkamp bergkamp maakt.
Dat vd Vaart een ander type speler is ben ik met je eens, hij is fuctioneler en hij is technische begaafd maar wel in mindere mate dan Bergkamp.
Ik denk dat de enige echte opvolger van Bergkamp, Patrick Kluivert is. Met Hasselbaink en v. Nistelrode voor zich heeft Nederland het beste aanvalstrio ter wereld
En verder is Kluivert geen verkeerde.
quote:Hij is er ook nog niet, maar hij zou het eventueel in zich hebben... dezelfde uitstraling en je ziet dat hij er plezier in heeft...
Op dinsdag 19 maart 2002 15:14 schreef Duiveltja het volgende:[..]
v. Persie opvolger Bergkamp?? Nee ik dacht het dus ff van niet...hij is dan wel een talentje maar om em nou na een paar goede wedstrijden de hemel in te prijzen is misplaatst
quote:Kluivert haalt niet de subtiliteit van Bergkamp.. is ook lang niet zo geniaal en doet te veel domme dingen...
Ik denk dat de enige echte opvolger van Bergkamp, Patrick Kluivert is. Met Hasselbaink en v. Nistelrode voor zich heeft Nederland het beste aanvalstrio ter wereld
quote:Er is volgens mij geen opvolger voor Bergkamp mogelijk. Die unieke ballen van hem heb ik tot nog toe bij niemand gezien. Potentiele kandidaten Van de Vaart en van Persie zijn toch om 1 of andere reden niet met Bergkamp te vergelijken. Die touch, die techniek. Neej, nog niemand gezien; hij blijft een geval apart.
Op maandag 18 maart 2002 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hallo,Het is duidelijk dat de beste voetballer die Nederland in de afgelopen 10 jaar heeft gehad Bergkamp is. Maar ik zit nu met de vraag, wie is zijn opvolger ???
Met vriendelijke groet,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |