Goed nummer, maar komt wel erg herkenbaar over....quote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef RoosVlecht het volgende:
Ik denk dat dit wel een zomerhit kan worden
Dan heb ik nog liever dat ze het origineel nog eens re-releasen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:59 schreef amigaroxx het volgende:
laat ze maar weer komen!!!
Deze denk ik dat heel groot gaat worden:
Doet me denken aan seek bromance van Tim Berg.quote:Op maandag 4 april 2011 18:48 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Goed nummer, maar komt wel erg herkenbaar over....
Klinkt wel lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef RoosVlecht het volgende:
Nou, wat een topnummer. Vrouwtje dat een beetje over een oud hitje van Deadmau5 heen zit te blaten.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Ivotje het volgende:
Topnummer, het lijkt nu ook wel zomer dus deze....
Dik 2 jaar oud.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef Ivotje het volgende:
Absoluut een knaller, alleen helaas niet bij iedereen bekend. Maar een heerlijk nummertje......
Die eerste is wel chill jaquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef RoosVlecht het volgende:
En ik blijf het roepen, Dotan zijn eerste single wordt ik ook echt heel vrolijk van!
Benieuwd of er op z'n album ook nog zoiets lekkers staat!
Origineel is sowieso beter ookquote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Ivotje het volgende:
quote:Op zondag 3 april 2011 19:42 schreef Hukkie het volgende:
Wat een schijtmuziek. Zou me inderdaad niets verbazen als dit de zomerhit zou worden.
Ja.quote:
Net zo'n kutnummer als Bumpy Ride. Wat heb ik trouwens een schtijhekel aan dat kromme Engels en belachelijke Jamaicaanse accentquote:Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef nijmegen19 het volgende:
Dit wordt echt wel de zomerhit! De nieuwe van Mohombi:
Dit is zo'n schijtnummerquote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Ivotje het volgende:
Iets met smaken en verschillen, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Dit is zo'n schijtnummerHoe kunnen mensen dit goed vinden? En die clip erbij
Dat zal het zijn. Vanochtend nog op MTV bij 'Fantastic Music Videos'quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iets met smaken en verschillen, denk ik.
Ja mijn ding is het ook niet helemaal hoor, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen het een aardig nummer vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Vanochtend nog op MTV bij 'Fantastic Music Videos'
Het is gewoon een verkrachting van Brazil (2nd Edit).quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja mijn ding is het ook niet helemaal hoor, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen het een aardig nummer vinden.
In het begin vond ik het 'wel aardig', maar na een paar keer luisteren...quote:
Ja.quote:
Alexis Jordan.quote:
quote:
Ouwe lullen muziek (de echte rock dus)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef kenserkabouter het volgende:
Alexis Jordan.Als aids muziek was...
Je maakt me nog harder aan het huilen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ouwe lullen muziek (de echte rock dus)
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je maakt me nog harder aan het huilen...
Zie post nummer 52 van dit topic.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ouwe lullen muziek (de echte rock dus)
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Viper86 het volgende:
Het komt wel goed. Je hoeft je niet te schamen dat je als man huilt. Overkomt je het vaker dat je ogen bevochtigd worden door traanvocht?
Ik wil hem niet leuk vinden, maar stiekem..quote:
Dat wordt 'm. Op zeker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef kenserkabouter het volgende:
Waarom wordt er echt alleen maar kutmuziek hier gepost. Zoals bio al zegt: Een zomerhit moet een leuk maar simpel deuntje hebben en dito tekst. Daarom zomerhits = Oost-Europese muziek.
en uiteraard zo'n beetje alles van Inna () is een zomerhit.
Thanks, deze is wel lekker. Doet me een beetje denken aan de stijl van een paar jaar geleden, met Rank1 enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit hielp mij door de zware periode heen:
Die lijkt me al veel te oud om de zomerhit van 2011 te wordenquote:
Was dat met i'm blue jabadie dingesquote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die lijkt me al veel te oud om de zomerhit van 2011 te worden
Dat weet ik echt niet meer haha, maar dit is een van de winter hits..die zomerhits komen meestal op zijn vroegst nu een beetje opzettenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was dat met i'm blue jabadie dingesook niet zo?
En toch zegt m'n gevoel van niet. Want ik kan me zomerhitjes herinneren die al oud waren.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet meer haha, maar dit is een van de winter hits..die zomerhits komen meestal op zijn vroegst nu een beetje opzetten
Nu is deze al een paar jaar oud, maar rank1 is toch nog iets ouder (echt begin 2000). Het was ook meer als reactie op al die posts die 'Happiness' hier tippen als zomerhit, wat dus zowat compleet gesampled is van deadmau5. Maar als dit je bevalt kan ik je de rest van deadmau5 ook aanradenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, deze is wel lekker. Doet me een beetje denken aan de stijl van een paar jaar geleden, met Rank1 enzo
Ja dankzij de radiostations ja. Wat een prutnummer weer van onze favoriete prutdj avicii. Als aids een dj was...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Dit nummer is nog niet uitgebracht door Avicii maar wordt ongetwijfeld de zomerhit van 2011. Guaranteed. Aangezien het een leaked versie is is het in low quality, maar deze ga je deze zomer op elk festival en vakantieoord horen. Begin september zal ik mezelf even quoten om te laten zien dat ik gelijk had.
Hm.. waarom komt dit nummer me zo bekend voor? Is de sample gejat of kan het nummer toch al ergens op een radiostation voorbij gekomen zijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Dit nummer is nog niet uitgebracht door Avicii maar wordt ongetwijfeld de zomerhit van 2011. Guaranteed. Aangezien het een leaked versie is is het in low quality, maar deze ga je deze zomer op elk festival en vakantieoord horen. Begin september zal ik mezelf even quoten om te laten zien dat ik gelijk had.
quote:
Ook al spreek ik Spaans, toch vind ik die plaat helemaal niks. Net als de hele band trouwens!quote:
Eenschquote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Waarom doen ze in veel nummers zo'n stukje dat in bovenstaand nummer vanaf 0:40 aanvangt? Klinkt echt heel pauper.quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef Starman89 het volgende:
Jaja, de eerste zonnestralen hebben zich weer laten zien, dus hoog tijd om hét speculatietopic op Fok te openen, met natuurlijk de vraag die op ieders lippen brandt:
Wat wordt dé zomerhit van 2011
Ik hoorde vandaag deze voorbij komen, en denk dat ie wel een redelijke kans maakt:
Hier kan ik opzich wel mee leven, maar nadat ik 'm uiteraard weer 200x voorbij heb horen komen in de kroeg / club zal ie ook wel weer m'n neus uit komen....
Het wel of niet kunnen spreken van de Spaanse taal zou in dat geval weinig uit moeten maken denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Master10 het volgende:
[..]
Ook al spreek ik Spaans, toch vind ik die plaat helemaal niks. Net als de hele band trouwens!![]()
Het enige nummer dat nog een klein beetje leuk is, is 'Hengel at a bitch', maar wel pas na 5x luisteren.
Heb deze de afgelopen maanden aardig wat gehoord ook met een iets andere vocal, heb het idee dat hij zelfs al weer wat weg zakt.quote:
Hij pakt al wel regelmatig mee op festivals en radio shows.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Master10 het volgende:
Hm.. waarom komt dit nummer me zo bekend voor? Is de sample gejat of kan het nummer toch al ergens op een radiostation voorbij gekomen zijn?
Vind je? Ik vind het een compleet nietszeggend nummer wat niet blijft hangen. Dan eerder nog Street Dancerquote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Meningen verschillen, ik vind hem een stuk beter dan Street Dancer. Daarnaast is die te vroeg uitgebracht om een echte zomerhit te worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een compleet nietszeggend nummer wat niet blijft hangen. Dan eerder nog Street Dancer
Zomerhit heeft opzich niet zoveel te maken met goed/slecht. Meer gewoon met aanstekelijkheid. Je hebt gelijk dat Street Dancer te 'oud' is, maar qua melodie zou die imho een grotere kans hebben.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:34 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Meningen verschillen, ik vind hem een stuk beter dan Street Dancer. Daarnaast is die te vroeg uitgebracht om een echte zomerhit te worden.
Niet omdat jij dit stoere muziek vindt moet dit de zomerhit van 2011 worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Bazenpost.quote:Op vrijdag 22 april 2011 02:32 schreef Allessio het volgende:
[..]
Niet omdat jij dit stoere muziek vindt moet dit de zomerhit van 2011 worden.
Wat een troep.
Ik vertrouw op me Roemeense vrienden dat die weer heel Europa veroveren deze zomer.
Zeker een goede plaat maar wat een niets zeggende clip, al hebben we toch geen fatsoenlijk CLIP zender meer in NLquote:
Deze is/wordt het inderdaad. Overduidelijk.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Ivotje het volgende:
Ik verwacht niet dat dit een zomerhit zal worden.. Blijft toch veel minder goed hangen dan 'Stereo love' van een paar jaar geledenquote:Op donderdag 21 april 2011 15:30 schreef Urquhart het volgende:
Ik ga voor deze Balkan plaat, gezien de recente hits van vorige zomers. De nieuwe van Edward Maya komt vast wel overwaaien
En iedereen maar zeiken dat ze vals zingt.. Niks van te horen hier, alleen een wat vreemde stemquote:Op donderdag 21 april 2011 16:51 schreef ssebass het volgende:
Dat kan er uiteraard maar een zijn. Mogen deze maar vaak horen![]()
Ja als een fucking robot. Die stem is helemaal bewerkt in ik heb tranen in mijn ogen dat ik dit uit moet leggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:00 schreef Master10 het volgende:
[..]
En iedereen maar zeiken dat ze vals zingt.. Niks van te horen hier, alleen een wat vreemde stem
quote:
Ja ho even, ik zeg ook niet dat ik dit een fantastisch nummer vind of dat zij een fantastische zangeres isquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:07 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ja als een fucking robot. Die stem is helemaal bewerkt in ik heb tranen in mijn ogen dat ik dit uit moet leggen![]()
Sorry, maar ik zie Justice niet weer in de Top 40 komen, zeker niet met dit nummer. Je moet wel liefhebber zijn om dit te kopen/downloaden, want het grootste gedeelte van het Nederlandse kuddevolk gaat gewoon weer voor Rihanna, Pink en al die andere mainstream shit..quote:
Over Swedish House Mafia gesproken.. die hebben weer een nieuw nummer uit:quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef the85mc het volgende:
Nu ik toch aan het spammen ben:
Zo'n slechte rip off dat het weer goed is!
Maar de echte zomerhit moet nog komen. Ik vond vorig jaar de swedish house maffia de zomerhit, en die werd pas echt bekend na het WK. Het is nog maar april he..
Duidelijk. Dit is hem.quote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef JackHerrer het volgende:
Hij wordt nu flink gehyped op 3fm, misschien iets te vroeg maar het heeft wel potentie.
quote:Op maandag 25 april 2011 14:21 schreef Tim86 het volgende:
Denk dat dit mijn eigen zomerhit gaat worden (L)
Ook niets mis mee nee...hele album is weer geniaalquote:Op maandag 25 april 2011 15:13 schreef Stinus het volgende:
[..]
![]()
Bij mij wordt het deze denk ik;
Iets rustiger, meer geschikt voor de hangmat-uurtjes. Tokyo is voor in de auto als je terugkomt van het strand, met blote voeten rijdt, en de ramen open hebt
2 jaar oud.quote:
Nee, niet catchy genoeg.quote:Op maandag 25 april 2011 17:22 schreef kenserkabouter het volgende:
Ik heb 'm.
Dat wordt 'm, duidelijk.
Ik vind van wel.quote:
Denk dan deze met dikke ali erbijquote:
quote:Op maandag 25 april 2011 18:08 schreef kenserkabouter het volgende:
Maar kylie van Akcent is nog steeds zwaar episch en zal voor mij elk jaar opnieuw een zomerhit blijven.
Numa numa yay!quote:Op maandag 25 april 2011 17:53 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop eigenlijk op een lekker gek nummer als de Ketchup song of Dragostea din tei.
quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:03 schreef Allessio het volgende:
Niet weten dat onze Roemeense Bazen sinds 2009 het copyright op de zomerhit officieel hebben bemachtigd![]()
Aankomen zetten met Sydney SamsonDJVT
![]()
Doe jezelf een lol en stop met het posten van jouw lievelingsliedje die absoluut geen zomerhit gaat worden.
Hmmnee, net wat te saai vind ik.quote:
Dat zijn net zo goed zomerhits. Van die dansplaten waar je enorm mee uit je plaat kan gaan.quote:Op maandag 2 mei 2011 22:48 schreef adder het volgende:
Ik zie allemaal dancenummers voorbij komen. Dat zijn natuurlijk lekkere nummers om op te dansen op vakantie maar zijn géén echte zomerhits.
Dat waren de Ketchupsong, Lambada en vergeet de Macarena niet. Die laatste had een sluimerend bestaan in de lente tot het in de zomer tot een explosie kwam.
Dit kan hem idd best eens worden.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Wiebeltietjes. +1quote:
Ken ik al sinds Januari ofzo.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Ik al sinds mei 1997, sorry knul.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 22:39 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ken ik al sinds Januari ofzo.![]()
Ga nou maar niet zo stoer doen.
Zullen we anders maar even geen david guetta meer doen?quote:
Klinkt nu inderdaad leuk, maar ik geloof dat ik het snel zat ben. voorspelling: kleine meisjes dansen op de campingquote:
KLOMPENBEUKUHHHquote:
pfff, ik begin ook steeds beter te herkennen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zullen we anders maar even geen david guetta meer doen?Dat standaard deuntje ben ik onderhand wel klaar mee.
Ik ookquote:
Dat is geen dubstep hoor, er zit een klein stukje in waar dubstep de melodie is, maar daar houdt ook elke gelijkenis op.quote:
Ja dat klopt inderdaad, ik bedoelde gewoon zo'n soort nummer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat is geen dubstep hoor, er zit een klein stukje in waar dubstep de melodie is, maar daar houdt ook elke gelijkenis op.
Wel een lekker nummer trouwens en die gast heeft nog andere goede nummersquote:
Stuk beter dan het vorige crap nummer van hem. Een stijgende lijnquote:
Gaat em ook niet worden denk ik, veel te rustig voor een zomerhit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat is geen dubstep hoor, er zit een klein stukje in waar dubstep de melodie is, maar daar houdt ook elke gelijkenis op.
Geen zomerhit, maar ik kan dit wel waarderen. Zo wordt dubstep nog eens iets in plaats van ongeïnspireerde bagger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gaat em ook niet worden denk ik, veel te rustig voor een zomerhit.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Geen zomerhit, maar ik kan dit wel waarderen. Zo wordt dubstep nog eens iets in plaats van ongeïnspireerde bagger.
Is dit niet gewoon een verknipte versie van bromance ?quote:Op maandag 4 april 2011 18:48 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Goed nummer, maar komt wel erg herkenbaar over....
Dan zit je hier niet in het goede topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:45 schreef laucas het volgende:
Geen hit oid. maar dat hoeft het ook niet zijn of worden, gewoon een heerlijke track in de zomer![]()
Tussen al die commerciele bagger die het toch niet gaat halen is dit best een lekker en tijdloos tussendoortje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan zit je hier niet in het goede topic.
Dan alsnog, dit gaat over de Zomerhit van 2011.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Tussen al die commerciele bagger die het toch niet gaat halen is dit best een lekker en tijdloos tussendoortje.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:14 schreef Micson het volgende:
Dit wordt 'em jongens, Sef is weer helemaal terug!
Wat een bouttrack. Ik heb heel veel van dergelijke rappers in m'n auto liggen, maar dit is echt bagger.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:14 schreef Micson het volgende:
Dit wordt 'em jongens, Sef is weer helemaal terug!
Kijk es naar de TT.quote:
Okee ja sorry, had de uploaddatum niet gelezen. Wordt wel meer oud materiaal hier gepost.quote:
Dit is inderdaad ook een kansmaker.quote:
Alsjeblieft niet zeg.quote:
Lees de OP nog eens...quote:Op zondag 8 mei 2011 23:24 schreef nijmegen19 het volgende:
Deze was van vorige zomer, maar heeft het niet gered tot de charts.
Toch wel echt een super zomerhit, ik blijf hem draaien!
Zou me niet verbazen als het weer zoiets simpels gaat worden.quote:
quote:
Ik neem maar aan dat je loopt te trollen.quote:
Goede kanshebber iddquote:
Wat blijft dit een gigantische bazentrack, hoewel ik de versie mét vocals nog beter vindquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:23 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Ik neem maar aan dat je loopt te trollen.
Er moet gewoon weer een bazennummer zoals deze komen:
Die mag voor mijn part gewoon nog een zomertje meedraaien.
Denk ook dat dit hem gaat worden.quote:
Walgelijk nummer. Meer iets voor pubers...quote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Ivotje het volgende:
Plus, het is gewoon dit drie jaar oude liedje met wat er overheen gezongen:quote:Op maandag 23 mei 2011 09:09 schreef Ali55J het volgende:
[..]
Walgelijk nummer. Meer iets voor pubers...
Onbegrijpelijk dat mensen daar naar kunnen luisteren. Commerciele bagger waar het klootjesvolk op af komt.quote:Op maandag 23 mei 2011 09:19 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Plus, het is gewoon dit drie jaar oude liedje met wat er overheen gezongen:
quote:Op maandag 23 mei 2011 09:26 schreef Ali55J het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat mensen daar naar kunnen luisteren. Commerciele bagger waar het klootjesvolk op af komt.
Ik luister liever zelf naar Berberse muziek.
ga nou niet zo doen..quote:Op maandag 23 mei 2011 09:09 schreef Ali55J het volgende:
[..]
Walgelijk nummer. Meer iets voor pubers...
Is al eerder genoemd ja, ik vinnum tofquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:40 schreef DenOldenhuis het volgende:
wat denken jullie van deze? Een simpele beat en klinkt zomers.
Zou leuk zijn ja. Maar ten eerste is het bij lange na niet commercieel genoeg en ten tweede is het ook niet echt een nieuw nummer.quote:
Ik denk dat in dit topic mensen vooral proberen te voorspellen wat commercieel het beste aanslaat en daarmee bekend zal worden als "de zomerhit van 2011", dat hoeft niet direct bij hun eigen smaak te passenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef female81 het volgende:
Maar waarschijnlijk zoeken anderen iets anders in een zomerhit dan ikzelf, en is het een smaakkwestie.
Heb ik al genoemd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:40 schreef DenOldenhuis het volgende:
wat denken jullie van deze? Een simpele beat en klinkt zomers.
Ja ik zag het later inderdaad, over het hoofd gezien. Er worden ook zoveel filmpjes in dit topic gepostquote:
Ik geef het een kans...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef JackHerrer het volgende:
Hij wordt nu flink gehyped op 3fm, misschien iets te vroeg maar het heeft wel potentie.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:39 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Heb deze van het weekend echt 100x voorbij horen komen:
Kan goed dat hij al ergens in dit topic staat heb niet alles bekeken...
Ohw ik kijk nu de eerste postquote:Op maandag 30 mei 2011 19:39 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Heb deze van het weekend echt 100x voorbij horen komen:
Kan goed dat hij al ergens in dit topic staat heb niet alles bekeken...
Het is nog mei...quote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef n0ir het volgende:
Maargoed is dit em niet gewoon geworden?
Ben bang dat ik dit over een maand nog steeds moet aanhoren.
Winnen Lauwheid en kenserkabouter nu een prijs?
Goede keuze, alleen dat stukje vanaf 2.43quote:
Klinkt wel aardig, wel een beetje goedkoop. Dat stukje van 2.43 is echt te jammer.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goede keuze, alleen dat stukje vanaf 2.43
Inderdaad, mijn oren vonden het ook niet fijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Klinkt wel aardig, wel een beetje goedkoop. Dat stukje van 2.43 is echt te jammer.
echt kk chill nummerquote:
Sowieso wordt dit de zomer van Avicii .. op Emporium draaide hij een gruwelijk nr. als afsluiter van zn set.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef tjawatdan het volgende:
Avicii- Malo(cover art)
Zoek maar op youtube, heeft wel een zomers sfeertje!
Meneer is blindquote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef I0_0I het volgende:
Ik kwam zojuist dit nummer tegen.
Ik ga echt huilen als dit een zomerhit wordt. Ik kwam er pas halverwege achter dat het NIET katy perry was.
Het is idd wel heel Katy Perryquote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef I0_0I het volgende:
Ik kwam zojuist dit nummer tegen.
Ik ga echt huilen als dit een zomerhit wordt. Ik kwam er pas halverwege achter dat het NIET katy perry was.
Niet fucken met Bodyrox & Lucianaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Katy Perry mixed met dit:
Stiekem wel erg catchy, maar wat een jatwerk
Nee, zo bedoel ik het niet..ik bedoel dat Cascade die beat heeft gejatquote:
Nee, dat had ik ook inderdaad, maarja dan klinkt het daarna ook gelijk weer stukken beter.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn oren vonden het ook niet fijn.
De opvolger van Fill U Up.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Jij hebt deze niet meegekregen?Een van de hardste zomerhits die er was vorig jaar.
Afgelopen weken verschillende keren op de radio gehoord, kanshebbertje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef the85mc het volgende:
Nu ik toch aan het spammen ben:
Zo'n slechte rip off dat het weer goed is!
Maar de echte zomerhit moet nog komen. Ik vond vorig jaar de swedish house maffia de zomerhit, en die werd pas echt bekend na het WK. Het is nog maar april he..
Dat die nog niet stond hier inderdaad, gaat er ook eentje worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:18 schreef Sequencial het volgende:
3FM 'kunjefluitenfluitdanmee' Megahit, al staat de serieuze killer-tekst in schril contrast met de vrolijke niks-aan-de-hand muzikale omlijsting.
Uitgebracht in 2010quote:
Al 9 weken op nummer 1 inmiddels, and counting. Slechts 10 singles stonden langer op nummer 1.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef female81 het volgende:
(Overigens zit Alexis Jordan - Happiness voor mij nog net aan de goede kant van de lijn, zelfs al is het niet heel creatief gemaakt.)
Lekker Deadmau5 - Brazil (2nd Edit) samplenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Al 9 weken op nummer 1 inmiddels, and counting. Slechts 10 singles stonden langer op nummer 1.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uitgebracht in 2010_____!
Lees de OP eens. Faal.
een nummer uit 1657 kan ook de zomerhit van 2011 wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uitgebracht in 2010_____!
Lees de OP eens. Faal.
Cool, nooit geweten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:17 schreef donroyco het volgende:
Lekker Deadmau5 - Brazil (2nd Edit) samplen
Je snapt het gewoom niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
[..]
een nummer uit 1657 kan ook de zomerhit van 2011 worden
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:58 schreef Micson het volgende:
Hij is er nog steeds niet he? Dat verbaast me wel, normaal is de zomerhit begin Juni wel al tamelijk bekend
Eens,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:58 schreef Micson het volgende:
Hij is er nog steeds niet he? Dat verbaast me wel, normaal is de zomerhit begin Juni wel al tamelijk bekend
Mwah nee heeft alleen de catchy-factor, voor de rest te zwak om een echte zomerhit te worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eens,
Enige waar dat imho voor geldt is Get Spanish, maar of dat de komende maanden zo blijft.....
Ik denk zelf dat die Partyrock van LMFAO te vroeg gepiekt is, anders zou dat em worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:03 schreef Micson het volgende:
[..]
Mwah nee heeft alleen de catchy-factor, voor de rest te zwak om een echte zomerhit te worden.
Als ze Sterrenstof nu hadden uitgebracht, was het zeker DE zomerhit van het jaar geworden, maar Get Spanish, naaaahh ik vind hem toch een hoop minder. Je merkt ook dat er in discotheken niet zo enthousiast op gereageerd wordt als hij wordt ingezet t.o.v. Sterrenstof vorig jaar.
Kutnummer onderhandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Al 9 weken op nummer 1 inmiddels, and counting. Slechts 10 singles stonden langer op nummer 1.
Sinds wanneer is Engels een voorwaarde voor een zomerhit?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:01 schreef nijmegen19 het volgende:
Als deze nou eens in het Engels uitkwam, zeer aanstekelijk refrein:
quote:
Dat sowieso, zelfde als Alors on Danse vorig jaar een beetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat die Partyrock van LMFAO te vroeg gepiekt is, anders zou dat em worden.
Dit zie ik ook nog wel gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Een kruising tussen Ke$ha en Gigi Ravelli die een toffe zomerhit verkracht. Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef DJ-JM het volgende:
[http://www.youtube.com/watch?v=NKv0ZLgDjO0&feature=feedlik][/youtube]
Dit heeft volgens mij een kans om zomerhit te worden
Die is echt al oud.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef DJ-JM het volgende:
[http://www.youtube.com/watch?v=NKv0ZLgDjO0&feature=feedlik][/Dit is een kans hebber om de zomerhit van 2011 te worden
Dat is de Finse zomerhit, dit de Zweedse;)quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:01 schreef nijmegen19 het volgende:
Als deze nou eens in het Engels uitkwam, zeer aanstekelijk refrein:
Dan eerder deze;quote:
Klopt, ik denk dat ik maar ga onderduiken.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef Urquhart het volgende:
3FM en 538 zetten er zwaar op in, dus zal deze wel worden
Maar ben bang dat het deze gaat worden. Simpele tekst met een makkelijk en vlot deuntje. Succes gegarandeerd....quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef Urquhart het volgende:
Serieus, wat een kutnummer :/quote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:54 schreef Urquhart het volgende:
What the fack...quote:
Danny Panadero, wat een filosoof en vooruitziend geniequote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:18 schreef Pino112 het volgende:
Reden van dat die Sak Noel-plaat zomerhit wordt:
Ze blijft lekkerquote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef Carmy het volgende:
Nieuwe van Shakira!
Vandaag premiere van de clip!
Sowieso, wat een baasquote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:58 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Danny Panadero, wat een filosoof en vooruitziend genie
quote:I find this easy to masturbate to.
WarriorHellenic 1 dag geleden 48
Net Fabrizioquote:Op zondag 5 juni 2011 17:24 schreef jumala het volgende:
[..]
Dat is de Finse zomerhit, dit de Zweedse;)
Ook aanstekelijk, maarja Zweeds
Matig nummer en ditto video, dit wordt 'm niet.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 19:00 schreef Carmy het volgende:
Nieuwe van Shakira!
Vandaag premiere van de clip!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |