echt kk chill nummerquote:
Sowieso wordt dit de zomer van Avicii .. op Emporium draaide hij een gruwelijk nr. als afsluiter van zn set.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:20 schreef tjawatdan het volgende:
Avicii- Malo(cover art)
Zoek maar op youtube, heeft wel een zomers sfeertje!
Meneer is blindquote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef I0_0I het volgende:
Ik kwam zojuist dit nummer tegen.
Ik ga echt huilen als dit een zomerhit wordt. Ik kwam er pas halverwege achter dat het NIET katy perry was.
Het is idd wel heel Katy Perryquote:Op maandag 30 mei 2011 22:44 schreef I0_0I het volgende:
Ik kwam zojuist dit nummer tegen.
Ik ga echt huilen als dit een zomerhit wordt. Ik kwam er pas halverwege achter dat het NIET katy perry was.
Niet fucken met Bodyrox & Lucianaquote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:00 schreef Tim86 het volgende:
Katy Perry mixed met dit:
Stiekem wel erg catchy, maar wat een jatwerk
Nee, zo bedoel ik het niet..ik bedoel dat Cascade die beat heeft gejatquote:
Nee, dat had ik ook inderdaad, maarja dan klinkt het daarna ook gelijk weer stukken beter.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:29 schreef donroyco het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn oren vonden het ook niet fijn.
De opvolger van Fill U Up.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:51 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Jij hebt deze niet meegekregen?Een van de hardste zomerhits die er was vorig jaar.
Afgelopen weken verschillende keren op de radio gehoord, kanshebbertje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef the85mc het volgende:
Nu ik toch aan het spammen ben:
Zo'n slechte rip off dat het weer goed is!
Maar de echte zomerhit moet nog komen. Ik vond vorig jaar de swedish house maffia de zomerhit, en die werd pas echt bekend na het WK. Het is nog maar april he..
Dat die nog niet stond hier inderdaad, gaat er ook eentje worden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:18 schreef Sequencial het volgende:
3FM 'kunjefluitenfluitdanmee' Megahit, al staat de serieuze killer-tekst in schril contrast met de vrolijke niks-aan-de-hand muzikale omlijsting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |