quote:Op maandag 23 mei 2011 09:26 schreef Ali55J het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat mensen daar naar kunnen luisteren. Commerciele bagger waar het klootjesvolk op af komt.
Ik luister liever zelf naar Berberse muziek.
ga nou niet zo doen..quote:Op maandag 23 mei 2011 09:09 schreef Ali55J het volgende:
[..]
Walgelijk nummer. Meer iets voor pubers...
Is al eerder genoemd ja, ik vinnum tofquote:Op woensdag 25 mei 2011 02:40 schreef DenOldenhuis het volgende:
wat denken jullie van deze? Een simpele beat en klinkt zomers.
Zou leuk zijn ja. Maar ten eerste is het bij lange na niet commercieel genoeg en ten tweede is het ook niet echt een nieuw nummer.quote:
Ik denk dat in dit topic mensen vooral proberen te voorspellen wat commercieel het beste aanslaat en daarmee bekend zal worden als "de zomerhit van 2011", dat hoeft niet direct bij hun eigen smaak te passenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef female81 het volgende:
Maar waarschijnlijk zoeken anderen iets anders in een zomerhit dan ikzelf, en is het een smaakkwestie.
Heb ik al genoemd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:40 schreef DenOldenhuis het volgende:
wat denken jullie van deze? Een simpele beat en klinkt zomers.
Ja ik zag het later inderdaad, over het hoofd gezien. Er worden ook zoveel filmpjes in dit topic gepostquote:
Ik geef het een kans...quote:Op woensdag 6 april 2011 17:40 schreef JackHerrer het volgende:
Hij wordt nu flink gehyped op 3fm, misschien iets te vroeg maar het heeft wel potentie.
quote:Op maandag 30 mei 2011 19:39 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Heb deze van het weekend echt 100x voorbij horen komen:
Kan goed dat hij al ergens in dit topic staat heb niet alles bekeken...
Ohw ik kijk nu de eerste postquote:Op maandag 30 mei 2011 19:39 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Heb deze van het weekend echt 100x voorbij horen komen:
Kan goed dat hij al ergens in dit topic staat heb niet alles bekeken...
Het is nog mei...quote:Op maandag 30 mei 2011 19:34 schreef n0ir het volgende:
Maargoed is dit em niet gewoon geworden?
Ben bang dat ik dit over een maand nog steeds moet aanhoren.
Winnen Lauwheid en kenserkabouter nu een prijs?
Goede keuze, alleen dat stukje vanaf 2.43quote:
Klinkt wel aardig, wel een beetje goedkoop. Dat stukje van 2.43 is echt te jammer.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Goede keuze, alleen dat stukje vanaf 2.43
Inderdaad, mijn oren vonden het ook niet fijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 20:25 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Klinkt wel aardig, wel een beetje goedkoop. Dat stukje van 2.43 is echt te jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |