Zullen we anders maar even geen david guetta meer doen?quote:
Klinkt nu inderdaad leuk, maar ik geloof dat ik het snel zat ben. voorspelling: kleine meisjes dansen op de campingquote:
KLOMPENBEUKUHHHquote:
pfff, ik begin ook steeds beter te herkennen...quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:42 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Zullen we anders maar even geen david guetta meer doen?Dat standaard deuntje ben ik onderhand wel klaar mee.
Ik ookquote:
Dat is geen dubstep hoor, er zit een klein stukje in waar dubstep de melodie is, maar daar houdt ook elke gelijkenis op.quote:
Ja dat klopt inderdaad, ik bedoelde gewoon zo'n soort nummer.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat is geen dubstep hoor, er zit een klein stukje in waar dubstep de melodie is, maar daar houdt ook elke gelijkenis op.
Wel een lekker nummer trouwens en die gast heeft nog andere goede nummersquote:
Stuk beter dan het vorige crap nummer van hem. Een stijgende lijnquote:
Gaat em ook niet worden denk ik, veel te rustig voor een zomerhit.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:59 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Dat is geen dubstep hoor, er zit een klein stukje in waar dubstep de melodie is, maar daar houdt ook elke gelijkenis op.
Geen zomerhit, maar ik kan dit wel waarderen. Zo wordt dubstep nog eens iets in plaats van ongenspireerde bagger.quote:Op donderdag 5 mei 2011 16:27 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Gaat em ook niet worden denk ik, veel te rustig voor een zomerhit.
quote:Op donderdag 5 mei 2011 18:36 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Geen zomerhit, maar ik kan dit wel waarderen. Zo wordt dubstep nog eens iets in plaats van ongenspireerde bagger.
Is dit niet gewoon een verknipte versie van bromance ?quote:Op maandag 4 april 2011 18:48 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Goed nummer, maar komt wel erg herkenbaar over....
Dan zit je hier niet in het goede topic.quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:45 schreef laucas het volgende:
Geen hit oid. maar dat hoeft het ook niet zijn of worden, gewoon een heerlijke track in de zomer![]()
Tussen al die commerciele bagger die het toch niet gaat halen is dit best een lekker en tijdloos tussendoortje.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:06 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dan zit je hier niet in het goede topic.
Dan alsnog, dit gaat over de Zomerhit van 2011.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:13 schreef laucas het volgende:
[..]
Tussen al die commerciele bagger die het toch niet gaat halen is dit best een lekker en tijdloos tussendoortje.
quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:14 schreef Micson het volgende:
Dit wordt 'em jongens, Sef is weer helemaal terug!
Wat een bouttrack. Ik heb heel veel van dergelijke rappers in m'n auto liggen, maar dit is echt bagger.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 12:14 schreef Micson het volgende:
Dit wordt 'em jongens, Sef is weer helemaal terug!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |