Goed nummer, maar komt wel erg herkenbaar over....quote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef RoosVlecht het volgende:
Ik denk dat dit wel een zomerhit kan worden
Dan heb ik nog liever dat ze het origineel nog eens re-releasen.quote:Op maandag 4 april 2011 15:59 schreef amigaroxx het volgende:
laat ze maar weer komen!!!
Deze denk ik dat heel groot gaat worden:
Doet me denken aan seek bromance van Tim Berg.quote:Op maandag 4 april 2011 18:48 schreef Starman89 het volgende:
[..]
Goed nummer, maar komt wel erg herkenbaar over....
Klinkt wel lekkerquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef RoosVlecht het volgende:
Nou, wat een topnummer. Vrouwtje dat een beetje over een oud hitje van Deadmau5 heen zit te blaten.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Ivotje het volgende:
Topnummer, het lijkt nu ook wel zomer dus deze....
Dik 2 jaar oud.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:57 schreef Ivotje het volgende:
Absoluut een knaller, alleen helaas niet bij iedereen bekend. Maar een heerlijk nummertje......
Die eerste is wel chill jaquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef RoosVlecht het volgende:
En ik blijf het roepen, Dotan zijn eerste single wordt ik ook echt heel vrolijk van!
Benieuwd of er op z'n album ook nog zoiets lekkers staat!
Origineel is sowieso beter ookquote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Ivotje het volgende:
Topnummer, het lijkt nu ook wel zomer dus deze....
quote:Op zondag 3 april 2011 19:42 schreef Hukkie het volgende:
Wat een schijtmuziek. Zou me inderdaad niets verbazen als dit de zomerhit zou worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |