In het begin vond ik het 'wel aardig', maar na een paar keer luisteren...quote:
Ja.quote:
Alexis Jordan.quote:
quote:
Ouwe lullen muziek (de echte rock dus)quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef kenserkabouter het volgende:
Alexis Jordan.Als aids muziek was...
Je maakt me nog harder aan het huilen...quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ouwe lullen muziek (de echte rock dus)
Wil je erover praten?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:19 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Je maakt me nog harder aan het huilen...
Zie post nummer 52 van dit topic.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
[..]
Ouwe lullen muziek (de echte rock dus)
Natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:23 schreef Viper86 het volgende:
Het komt wel goed. Je hoeft je niet te schamen dat je als man huilt. Overkomt je het vaker dat je ogen bevochtigd worden door traanvocht?
Ik wil hem niet leuk vinden, maar stiekem..quote:
Dat wordt 'm. Op zeker.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:08 schreef kenserkabouter het volgende:
Waarom wordt er echt alleen maar kutmuziek hier gepost. Zoals bio al zegt: Een zomerhit moet een leuk maar simpel deuntje hebben en dito tekst. Daarom zomerhits = Oost-Europese muziek.
en uiteraard zo'n beetje alles van Inna () is een zomerhit.
Thanks, deze is wel lekker. Doet me een beetje denken aan de stijl van een paar jaar geleden, met Rank1 enzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Bullet-tooth het volgende:
Dit hielp mij door de zware periode heen:
Die lijkt me al veel te oud om de zomerhit van 2011 te wordenquote:
Was dat met i'm blue jabadie dingesquote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die lijkt me al veel te oud om de zomerhit van 2011 te worden
Dat weet ik echt niet meer haha, maar dit is een van de winter hits..die zomerhits komen meestal op zijn vroegst nu een beetje opzettenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Was dat met i'm blue jabadie dingesook niet zo?
En toch zegt m'n gevoel van niet. Want ik kan me zomerhitjes herinneren die al oud waren.quote:Op woensdag 20 april 2011 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat weet ik echt niet meer haha, maar dit is een van de winter hits..die zomerhits komen meestal op zijn vroegst nu een beetje opzetten
Nu is deze al een paar jaar oud, maar rank1 is toch nog iets ouder (echt begin 2000). Het was ook meer als reactie op al die posts die 'Happiness' hier tippen als zomerhit, wat dus zowat compleet gesampled is van deadmau5. Maar als dit je bevalt kan ik je de rest van deadmau5 ook aanradenquote:Op woensdag 20 april 2011 17:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Thanks, deze is wel lekker. Doet me een beetje denken aan de stijl van een paar jaar geleden, met Rank1 enzo
Ja dankzij de radiostations ja. Wat een prutnummer weer van onze favoriete prutdj avicii. Als aids een dj was...quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Dit nummer is nog niet uitgebracht door Avicii maar wordt ongetwijfeld de zomerhit van 2011. Guaranteed. Aangezien het een leaked versie is is het in low quality, maar deze ga je deze zomer op elk festival en vakantieoord horen. Begin september zal ik mezelf even quoten om te laten zien dat ik gelijk had.
Hm.. waarom komt dit nummer me zo bekend voor? Is de sample gejat of kan het nummer toch al ergens op een radiostation voorbij gekomen zijn?quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Dit nummer is nog niet uitgebracht door Avicii maar wordt ongetwijfeld de zomerhit van 2011. Guaranteed. Aangezien het een leaked versie is is het in low quality, maar deze ga je deze zomer op elk festival en vakantieoord horen. Begin september zal ik mezelf even quoten om te laten zien dat ik gelijk had.
quote:
Ook al spreek ik Spaans, toch vind ik die plaat helemaal niks. Net als de hele band trouwens!quote:
Eenschquote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Waarom doen ze in veel nummers zo'n stukje dat in bovenstaand nummer vanaf 0:40 aanvangt? Klinkt echt heel pauper.quote:Op zondag 3 april 2011 19:24 schreef Starman89 het volgende:
Jaja, de eerste zonnestralen hebben zich weer laten zien, dus hoog tijd om hét speculatietopic op Fok te openen, met natuurlijk de vraag die op ieders lippen brandt:
Wat wordt dé zomerhit van 2011
Ik hoorde vandaag deze voorbij komen, en denk dat ie wel een redelijke kans maakt:
Hier kan ik opzich wel mee leven, maar nadat ik 'm uiteraard weer 200x voorbij heb horen komen in de kroeg / club zal ie ook wel weer m'n neus uit komen....
Het wel of niet kunnen spreken van de Spaanse taal zou in dat geval weinig uit moeten maken denk ikquote:Op woensdag 20 april 2011 19:52 schreef Master10 het volgende:
[..]
Ook al spreek ik Spaans, toch vind ik die plaat helemaal niks. Net als de hele band trouwens!![]()
Het enige nummer dat nog een klein beetje leuk is, is 'Hengel at a bitch', maar wel pas na 5x luisteren.
Heb deze de afgelopen maanden aardig wat gehoord ook met een iets andere vocal, heb het idee dat hij zelfs al weer wat weg zakt.quote:
Hij pakt al wel regelmatig mee op festivals en radio shows.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:38 schreef Master10 het volgende:
Hm.. waarom komt dit nummer me zo bekend voor? Is de sample gejat of kan het nummer toch al ergens op een radiostation voorbij gekomen zijn?
Vind je? Ik vind het een compleet nietszeggend nummer wat niet blijft hangen. Dan eerder nog Street Dancerquote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Bananenman het volgende:
Meningen verschillen, ik vind hem een stuk beter dan Street Dancer. Daarnaast is die te vroeg uitgebracht om een echte zomerhit te worden.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een compleet nietszeggend nummer wat niet blijft hangen. Dan eerder nog Street Dancer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |