Uitgebracht in 2010quote:
Al 9 weken op nummer 1 inmiddels, and counting. Slechts 10 singles stonden langer op nummer 1.quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:16 schreef female81 het volgende:
(Overigens zit Alexis Jordan - Happiness voor mij nog net aan de goede kant van de lijn, zelfs al is het niet heel creatief gemaakt.)
Lekker Deadmau5 - Brazil (2nd Edit) samplenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Al 9 weken op nummer 1 inmiddels, and counting. Slechts 10 singles stonden langer op nummer 1.
quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uitgebracht in 2010_____!
Lees de OP eens. Faal.
een nummer uit 1657 kan ook de zomerhit van 2011 wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Uitgebracht in 2010_____!
Lees de OP eens. Faal.
Cool, nooit geweten.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:17 schreef donroyco het volgende:
Lekker Deadmau5 - Brazil (2nd Edit) samplen
Je snapt het gewoom niet.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:31 schreef mrsjaak2 het volgende:
[..]
[..]
een nummer uit 1657 kan ook de zomerhit van 2011 worden
Inderdaad.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:58 schreef Micson het volgende:
Hij is er nog steeds niet he? Dat verbaast me wel, normaal is de zomerhit begin Juni wel al tamelijk bekend
Eens,quote:Op vrijdag 3 juni 2011 15:58 schreef Micson het volgende:
Hij is er nog steeds niet he? Dat verbaast me wel, normaal is de zomerhit begin Juni wel al tamelijk bekend
Mwah nee heeft alleen de catchy-factor, voor de rest te zwak om een echte zomerhit te worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 19:50 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Eens,
Enige waar dat imho voor geldt is Get Spanish, maar of dat de komende maanden zo blijft.....
Ik denk zelf dat die Partyrock van LMFAO te vroeg gepiekt is, anders zou dat em worden.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:03 schreef Micson het volgende:
[..]
Mwah nee heeft alleen de catchy-factor, voor de rest te zwak om een echte zomerhit te worden.
Als ze Sterrenstof nu hadden uitgebracht, was het zeker DE zomerhit van het jaar geworden, maar Get Spanish, naaaahh ik vind hem toch een hoop minder. Je merkt ook dat er in discotheken niet zo enthousiast op gereageerd wordt als hij wordt ingezet t.o.v. Sterrenstof vorig jaar.
Kutnummer onderhandquote:Op vrijdag 3 juni 2011 01:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Al 9 weken op nummer 1 inmiddels, and counting. Slechts 10 singles stonden langer op nummer 1.
Sinds wanneer is Engels een voorwaarde voor een zomerhit?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 16:01 schreef nijmegen19 het volgende:
Als deze nou eens in het Engels uitkwam, zeer aanstekelijk refrein:
quote:
Dat sowieso, zelfde als Alors on Danse vorig jaar een beetje.quote:Op vrijdag 3 juni 2011 21:14 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat die Partyrock van LMFAO te vroeg gepiekt is, anders zou dat em worden.
Dit zie ik ook nog wel gebeuren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Een kruising tussen Ke$ha en Gigi Ravelli die een toffe zomerhit verkracht. Nee.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:06 schreef DJ-JM het volgende:
[http://www.youtube.com/watch?v=NKv0ZLgDjO0&feature=feedlik][/youtube]
Dit heeft volgens mij een kans om zomerhit te worden
Die is echt al oud.quote:Op zondag 5 juni 2011 17:08 schreef DJ-JM het volgende:
[http://www.youtube.com/watch?v=NKv0ZLgDjO0&feature=feedlik][/Dit is een kans hebber om de zomerhit van 2011 te worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |