Die eerste is wel chill jaquote:Op maandag 4 april 2011 16:58 schreef RoosVlecht het volgende:
Ik denk dat dit wel een zomerhit kan worden
En ik blijf het roepen, Dotan zijn eerste single wordt ik ook echt heel vrolijk van!
Benieuwd of er op z'n album ook nog zoiets lekkers staat!
Origineel is sowieso beter ookquote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Ivotje het volgende:
Topnummer, het lijkt nu ook wel zomer dus deze....
quote:Op zondag 3 april 2011 19:42 schreef Hukkie het volgende:
Wat een schijtmuziek. Zou me inderdaad niets verbazen als dit de zomerhit zou worden.
Ja.quote:
Net zo'n kutnummer als Bumpy Ride. Wat heb ik trouwens een schtijhekel aan dat kromme Engels en belachelijke Jamaicaanse accentquote:Op donderdag 7 april 2011 19:05 schreef nijmegen19 het volgende:
Dit wordt echt wel de zomerhit! De nieuwe van Mohombi:
Dit is zo'n schijtnummerquote:Op woensdag 6 april 2011 15:59 schreef Ivotje het volgende:
Topnummer, het lijkt nu ook wel zomer dus deze....
Iets met smaken en verschillen, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:40 schreef TWP het volgende:
[..]
Dit is zo'n schijtnummerHoe kunnen mensen dit goed vinden? En die clip erbij
Dat zal het zijn. Vanochtend nog op MTV bij 'Fantastic Music Videos'quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Iets met smaken en verschillen, denk ik.
Ja mijn ding is het ook niet helemaal hoor, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen het een aardig nummer vinden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat zal het zijn. Vanochtend nog op MTV bij 'Fantastic Music Videos'
Het is gewoon een verkrachting van Brazil (2nd Edit).quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:53 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ja mijn ding is het ook niet helemaal hoor, maar ik kan me goed voorstellen dat mensen het een aardig nummer vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |