hihiquote:Kwakkelend Finland vindt nieuwe bondscoach. Kums ging toch naar Heerenveen?
Harry Budel
Voor niets gehaastquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:29 schreef pberends het volgende:
Wow, zou het eindelijk om 20:30 beginnen, ipv 20:28?
Ze zeggen altijd 20:30... maar het begint altijd minuten te vroegquote:
Ieder zijn mening, laat hem maar boeven vangen. Te beginnen met het bestuur van Ajaxquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef GGMM het volgende:
Peter R. De Vries heeft in het programma De Wereld Draait door aangegeven dat hij het niet eens is met de gang van zaken bij Ajax. Wat vindt u van deze mening?
Ik ben van mening dat de heer Peter R. de Vries vaak genoeg een eckte baasch is, ondanks al zijn voorgaande stupiditeiten en arrogantie, maar meneer moet niet zoveel zeiken op Cruijff.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef GGMM het volgende:
Peter R. De Vries heeft in het programma De Wereld Draait door aangegeven dat hij het niet eens is met de gang van zaken bij Ajax. Wat vindt u van deze mening?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:32 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Ieder zijn mening, laat hem maar boeven vangen. Te beginnen met het bestuur van Ajax
Dit was eigenlijk een vraag aan Johan Derksen, maar bedankt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:33 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat de heer Peter R. de Vries vaak genoeg een eckte baasch is, ondanks al zijn voorgaande stupiditeiten en arrogantie, maar meneer moet niet zoveel zeiken op Cruijff.
Haha, ken hetquote:
En denk je dat hij hier antwoordt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Dit was eigenlijk een vraag aan Johan Derksen, maar bedankt.
Nee, daarom heb ik hem voor de zekerheid ook ingestuurd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:35 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
En denk je dat hij hier antwoordt?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik hem voor de zekerheid ook ingestuurd.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, daarom heb ik hem voor de zekerheid ook ingestuurd.
Nee alleen bijna een been toen ik juichen moest omdat mijn cluppie scoorde.quote:
Cruyf moet of in Amsterdam gaan wonen of lekker in Barcalona blijven.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:45 schreef Gwunnik het volgende:
Die Coronel, vdBoog en kornuiten zijn gewoon een stel vieze ratten... nuff said
Het schijnen... schijnen... woorden te zijn van verschillende mensen binnen Ajax die Cruijff in een vergadering uit heeft gesproken. Waarvan nu de suggestie wordt gewekt dat ze door Cruijff zijn geweest... dat is het hele probleem.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef HenkieVdV het volgende:
Die woorden over Blind; wat klopt daar niet aan dan? Buiten het feit dat Coronel gewoon fucking laf is om uit privegesprekken te lekken.
Emile is Feyenoord gewend dus zo slecht gaat het niet met Ajax.quote:
Oké, fijn om te weten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Nee alleen bijna een been toen ik juichen moest omdat mijn cluppie scoorde.
Gezakt op Nederlands ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:46 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Cruyf moet of in Amsterdam gaan wonen of lekker in Barcalona blijven.
vd boog wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:51 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom blijft Derksen vuil storten over Coronel, Boog en Blind? Ze bewegen al niet meer.
Voor de rest gebeurt er niet zoveel momenteel. Dit is de grootste rel in jaareen.quote:
Ik zie het.quote:
Zal wel een uitdrukking zijn als: Voor niets gaat de zon op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Wtf zei Johan?Hij heb een bel op z'n fiets?
Ben zelf Ajacied maar vind dat het na 30/40 min ook wel over andere dingen mag gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor de rest gebeurt er niet zoveel momenteel. Dit is de grootste rel in jaareen.
Ik zeg niet dat het constant hier over moet gaan. Ik zeg alleen waarom ze er zoveel over pratenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben zelf Ajacied maar vind dat het na 30/40 min ook wel over andere dingen mag gaan.PSV-Twente e.d
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef tong80 het volgende:
Marc Overmars als aankomend directeur.
Mijn god wat een soap
Ben het als Ajacied met je eens.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben zelf Ajacied maar vind dat het na 30/40 min ook wel over andere dingen mag gaan.PSV-Twente e.d
Zocht ff iemand om te quoten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het constant hier over moet gaan. Ik zeg alleen waarom ze er zoveel over praten
TEG-vrindje van Van der Boog dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vond het trouwens ook vreemd dat die gladjanus bij DWDD over Ajax zat te praten.
Cynix je woont in Eindhoven.quote:
Tamelijk triest allemaal. Voor iedereen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:59 schreef tong80 het volgende:
Cynix je woont in Eindhoven.
Wat vind jij van deze uitzending ?
Kees Boefquote:
Maar ik vind het nog erger dat SC Heerenveen zo in de vernieling ligt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Tamelijk triest allemaal. Voor iedereen.
Knudde is knuddequote:
Lol.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je er al een nieuwsbericht over gemaakt?
Almere City FC heeft trouwens wel een geslaagd "schokeffect". Dat wordt weer Jupiler league kijken na VI!...quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef HenkieVdV het volgende:
Zapte ff naar Sparta - RKC, best leuk nog.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:07 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heb je er al een nieuwsbericht over gemaakt?
Dat wist iedereen al. Moeten ze wel eerst nog eens winnen.quote:
Maar niet 100%quote:
quote:
Hij is bang dat Van Persie eruit gaat. Johan blijft hem de beste speler van Nederland vinden op welke plek dan ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu lult Johan echt, ik zie Robben vaak een steekpass versturen.
Logisch.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Logisch.
Beetje hetzelfde effect dat als je op een leren bank zit met een lekkere vrouw en je beweegt en het klinkt als een scheet.
En dan heel opzichtig nog een keer bewegen zodat ze weet dat het geen scheet was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:26 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Logisch.
Beetje hetzelfde effect dat als je op een leren bank zit met een lekkere vrouw en je beweegt en het klinkt als een scheet.
Die reactie: 3 uur geleden, Wilfred moet m vanavond weer gebruiken.quote:
PSV ofcoursequote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat zend RTL uit dan? Twente hopelijk
Twente wint sowieso niet van valencia denk ik. Geef psv meer kans tegen benfica.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat zend RTL uit dan? Twente hopelijk
Gelukkig heeft Twente ook niet tegen Valencia te spelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Twente wint sowieso niet van valencia denk ik. Geef psv meer kans tegen benfica.
Villarreal toch.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Twente ook niet tegen Valencia te spelen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Twente ook niet tegen ValenciaVillareal te spelen
74% van de nederlandse mannen is homo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Symer het volgende:
74% vd Nederlandse mannen heeft nooit gevoetbald?
Verklaart de geringe bevolkingsgroei.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
74% van de nederlandse mannen is homo?
Moest wel gelijk aan Tong denken bij dit item ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Item voor alle oude mannen dit.
Ik wou het idd eigenlijk niet zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest wel gelijk aan Tong denken bij dit item ja.
Tong is niet oud.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest wel gelijk aan Tong denken bij dit item ja.
Wat een levensgenieter.quote:
Meerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een levensgenieter.
Hoeveel geld zou hij nou op zijn rekening hebben? een vers tonnetje wellicht?²
Ik denk dat vd gijp wel meer dan een ton op z'n rekening heeft staan, vooral hoe populair hij nu is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een levensgenieter.
Idd, aan een ton heb je ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk dat vd gijp wel meer dan een ton op z'n rekening heeft staan, vooral hoe populair hij nu is.
Nou ja, als je ineens al je kleren kwijt raakt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, aan een ton heb je ook niet zoveel.
Serious? Ik dacht: wtf zijn ze mee bezig... is Gaydon eindelijk weg, gaan ze opeens een nieuw sponsor-itempje doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef msnk het volgende:
Dat was goed zeg, heel goed. Had die Feyenoorders ook wel wat langer willen horen praten, zag er allemaal gezellig uit
Hij vraagt 3 duizend per optreden dacht ik en is de meest gewilde spreker van Nederland. Oftewel hij is zo rijk als hij zelf wilquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een levensgenieter.
Een stuk minder nu, met dat ouwe lullen-gezeikquote:Henk Spaan: Hans Kraay kan me gestolen worden
Geplaatst op Fri 01 Apr 2011 om 15:12
Foto: SBSSportpresentator Henk Spaan is fan van de RTL 7-talkshow Voetbal International. Alleen zou hij er zelf niet voor gekozen hebben om Hans Kraay Jr. uit te nodi- gen als vaste gast. De aanwezigheid van Hans Kraay Jr., een aardige gast hoor, kan me gestolen worden, zegt hij in Veronica Magazine. Spaan is geen fan van de 51-jarige Kraay Jr. Hij voegt niets toe aan Wilfred Genee, Derksen en Van der Gijp, die een op elkaar ingespeelde eenheid vormen. Zeker nu hij speelt dat hij boos is.
Het is volgens Spaan niet gek dat Voetbal International beter scoort dan concurrent Holland Sport op Nederland 3. De urgentie die Holland Sport mist, heeft Voetbal International wel. De eerste tien minuten op maandag als Johan Derksen met zijn nieuwtjes komt, wil ik zien. Voetbal International is een amusementsshow met nieuws. Ik ben ook altijd erg geïnteresseerd in de mening van René van der Gijp.
Met zijn nieuwe sportprogramma Heilig Gras bij Omroep PowNed gaat Spaan vanaf volgende week de concurrent aan met de vrijdaguitzending van Voetbal International. We zijn vrijdag om 20.30 uur te zien, net als Voetbal International en nog een paar andere populaire programmas. Tja, zo is er altijd wel wat. Je kan ook zeggen dat we op Nederland 3 na De Wereld Draait Door zitten. Maar kijkcijfers hebben me nooit beziggehouden, ik ben alleen met de inhoud bezig.
Dat is te hopen ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Heufd het volgende:
Naja, half uur over Ajax en een kwartier over vroeger. Hopen dat het maandag beter wordt op de verjaardag van Gijp met Hansie.
2005 en 2006 Juventus maar die zijn aan Inter gegeven na dat omkoopschandaalquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef msnk het volgende:
AC Milan ook al 6 jaar geen kampioenIk had echt geen idee dat Inter al zolang het Italiaanse voetbal domineerde.
Gijp is wel miljonair hoor, die hoeft echt te werken als hij geen zin heeft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk dat vd gijp wel meer dan een ton op z'n rekening heeft staan, vooral hoe populair hij nu is.
2005 ging niet naar Inter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
2005 en 2006 Juventus maar die zijn aan Inter gegeven na dat omkoopschandaal
dat mag jij vinden ik denk dat ze er bij VI niet wakker van liggen wat Pberends wilquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Een stuk minder nu, met dat ouwe lullen-gezeik.
Mogen Mart-fans wel in dit topic komen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat mag jij vinden ik denk dat ze er bij VI niet wakker van liggen wat Pberends wil
Dat was wel vet inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef DrDentz het volgende:
Dat item hadden ze al eens hè.. maar dan ging Johan in zo'n oud bruin rokerscafé zitten om in de juiste sferen te geraken.
Dat was tijdens VIoranje toen ze echt niet meer wisten wat ze met de zendtijd aan moestenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat was wel vet inderdaad.Iets korter ook.
Dat mocht toch niet meer omdat het een Amstel-cafe was en Jupiler de hoofdsponsor is?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was tijdens VIoranje toen ze echt niet meer wisten wat ze met de zendtijd aan moesten
Mart Smeets is een fan van VIquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Mogen Mart-fans wel in dit topic komen?
Als je zo denkt ben je het niet waard om te kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:01 schreef Stuurver het volgende:
Voor dat ik het ga terugkijken, gaat weer de hele uitzending over Ajax? dan sla ik het liever over
Juist!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:09 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Als je zo denkt ben je het niet waard om te kijken.
DL het gewoon, dan kun je lekker skippen wat je wilt. Nerd.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:01 schreef Stuurver het volgende:
Voor dat ik het ga terugkijken, gaat weer de hele uitzending over Ajax? dan sla ik het liever over
Ik zou tegen mensen als jou willen zeggen. Vat het eens positief op dat het voornamelijk over Ajax gaat.quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:01 schreef Stuurver het volgende:
Vanavond ook nieuws over Feyenoordquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:01 schreef Stuurver het volgende:
Ik voorspelde dat ook. Vergeleken ploegen uit de zelfde regio haalden ze toch mooi materiaal in de winterstop.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:30 schreef DrDentz het volgende:
Ron Jans toch maar een heel modaal trainertje hoor. Excelsior is een hele andere ploeg met Roorda erbij. Johan voorspelde het allemaal.
quote:Vrouw Van Gaal zorgt voor opschudding
Louis van Gaal is zaterdag in verlegenheid gebracht door zijn vrouw Truus. Ze zou tijdens een restaurantbezoek hebben gezegd dat de coach van Bayern München wellicht naar Juventus vertrekt.
Het gesprek werd opgevangen door boulevardkrant Bild die het bericht naar buiten bracht. Van Gaal ontkende na afloop van de 1-0-zege op Borussia Mönchengladbach in alle toonaarden.
"Dit soort verhalen hoor je op het toilet. Mijn vrouw is de laatste persoon op de wereld die zoiets zou zeggen", foeterde Van Gaal, die onlangs te horen kreeg dat zijn dienstverband in München na dit seizoen eindigt. De oefenmeester heeft nog geen zin in een nieuwe klus en is toe aan een jaartje rust. "Ik neem een sabbatical. Dat heb ik mijn vrouw beloofd."
als je moet kiezen tussen Jan Olde Riekerink of Johan Cruijff dat wist ik het ook welquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef Halcon het volgende:
Dat kontgekruip van Derksen bij Cruijff is wel zielig.
quote:Wgenee: Vond het leuk vrijdag leuke derksen fragmenten toegestuurd te krijgen, ik zou zeggen: Doe nog eens een poging!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:32 schreef pberends het volgende:
Uitzending Voetbal International van vrijdag 1 april 2011:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Ik verwacht een speciale rol voor Manolevje en een 4e manquote:Op zondag 3 april 2011 21:57 schreef pberends het volgende:
Hansie en de verjaardag van Gijp... dat wordt dolletjes!
Mooi.quote:
Genee komt met een karaoke-versie van "Geef me hoop Jomanda" op de proppen.quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht een speciale rol voor Manolevje en een 4e man
Manolevje zit wel een beetje in een dip. Blonk niet zo uit tegen Twente.quote:Op zondag 3 april 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik verwacht een speciale rol voor Manolevje en een 4e man
Gijp is altijd wel in voor een goede snabbelquote:Op zondag 3 april 2011 23:20 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
René van der Gijp als presentator van Veronica's Beach voetvolley '98 in 1998
Heldenprogramma natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |