Gelukkig heeft Twente ook niet tegen Valencia te spelenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:45 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Twente wint sowieso niet van valencia denk ik. Geef psv meer kans tegen benfica.
Villarreal toch.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Twente ook niet tegen Valencia te spelen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft Twente ook niet tegen ValenciaVillareal te spelen
74% van de nederlandse mannen is homo?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:52 schreef Symer het volgende:
74% vd Nederlandse mannen heeft nooit gevoetbald?
Verklaart de geringe bevolkingsgroei.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
74% van de nederlandse mannen is homo?
Moest wel gelijk aan Tong denken bij dit item ja.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Item voor alle oude mannen dit.
Ik wou het idd eigenlijk niet zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest wel gelijk aan Tong denken bij dit item ja.
Tong is niet oud.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moest wel gelijk aan Tong denken bij dit item ja.
Wat een levensgenieter.quote:
Meerquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een levensgenieter.
Hoeveel geld zou hij nou op zijn rekening hebben? een vers tonnetje wellicht?²
Ik denk dat vd gijp wel meer dan een ton op z'n rekening heeft staan, vooral hoe populair hij nu is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een levensgenieter.
Idd, aan een ton heb je ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik denk dat vd gijp wel meer dan een ton op z'n rekening heeft staan, vooral hoe populair hij nu is.
Nou ja, als je ineens al je kleren kwijt raakt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, aan een ton heb je ook niet zoveel.
Serious? Ik dacht: wtf zijn ze mee bezig... is Gaydon eindelijk weg, gaan ze opeens een nieuw sponsor-itempje doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:04 schreef msnk het volgende:
Dat was goed zeg, heel goed. Had die Feyenoorders ook wel wat langer willen horen praten, zag er allemaal gezellig uit
Hij vraagt 3 duizend per optreden dacht ik en is de meest gewilde spreker van Nederland. Oftewel hij is zo rijk als hij zelf wilquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat een levensgenieter.
Een stuk minder nu, met dat ouwe lullen-gezeikquote:Henk Spaan: Hans Kraay kan me gestolen worden
Geplaatst op Fri 01 Apr 2011 om 15:12
Foto: SBSSportpresentator Henk Spaan is fan van de RTL 7-talkshow Voetbal International. Alleen zou hij er zelf niet voor gekozen hebben om Hans Kraay Jr. uit te nodi- gen als vaste gast. De aanwezigheid van Hans Kraay Jr., een aardige gast hoor, kan me gestolen worden, zegt hij in Veronica Magazine. Spaan is geen fan van de 51-jarige Kraay Jr. Hij voegt niets toe aan Wilfred Genee, Derksen en Van der Gijp, die een op elkaar ingespeelde eenheid vormen. Zeker nu hij speelt dat hij boos is.
Het is volgens Spaan niet gek dat Voetbal International beter scoort dan concurrent Holland Sport op Nederland 3. De urgentie die Holland Sport mist, heeft Voetbal International wel. De eerste tien minuten op maandag als Johan Derksen met zijn nieuwtjes komt, wil ik zien. Voetbal International is een amusementsshow met nieuws. Ik ben ook altijd erg geïnteresseerd in de mening van René van der Gijp.
Met zijn nieuwe sportprogramma Heilig Gras bij Omroep PowNed gaat Spaan vanaf volgende week de concurrent aan met de vrijdaguitzending van Voetbal International. We zijn vrijdag om 20.30 uur te zien, net als Voetbal International en nog een paar andere populaire programmas. Tja, zo is er altijd wel wat. Je kan ook zeggen dat we op Nederland 3 na De Wereld Draait Door zitten. Maar kijkcijfers hebben me nooit beziggehouden, ik ben alleen met de inhoud bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |