Ik zie het.quote:
Zal wel een uitdrukking zijn als: Voor niets gaat de zon op.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:53 schreef HenkieVdV het volgende:
Wtf zei Johan?Hij heb een bel op z'n fiets?
Ben zelf Ajacied maar vind dat het na 30/40 min ook wel over andere dingen mag gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Voor de rest gebeurt er niet zoveel momenteel. Dit is de grootste rel in jaareen.
Ik zeg niet dat het constant hier over moet gaan. Ik zeg alleen waarom ze er zoveel over pratenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben zelf Ajacied maar vind dat het na 30/40 min ook wel over andere dingen mag gaan.PSV-Twente e.d
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef tong80 het volgende:
Marc Overmars als aankomend directeur.
Mijn god wat een soap
Ben het als Ajacied met je eens.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ben zelf Ajacied maar vind dat het na 30/40 min ook wel over andere dingen mag gaan.PSV-Twente e.d
Zocht ff iemand om te quoten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het constant hier over moet gaan. Ik zeg alleen waarom ze er zoveel over praten
TEG-vrindje van Van der Boog dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Ik vond het trouwens ook vreemd dat die gladjanus bij DWDD over Ajax zat te praten.
Cynix je woont in Eindhoven.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |